Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-18, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
En stor skillnad på att hålla för och runka med händerna!

Hahaha, vilken kille! Stå o pilla i duschen det kan du fan göra hemma eller på bögklubben😎
Citera
2025-04-18, 16:12
Medlem
Citat:
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?

Låter som du är traumatiserad, blev du mobbad som barn? Skäms du över dina nedre regioner? Hade ett par överviktiga kamrater i skolan som fortfarande håller på så i vuxen ålder trots att de numera ser relativt normala/vältränade ut. Det är nämligen endast dessa jag märkt som duschar med kalsonger eller väntar tills de är ensamma/ håller för sitt kön. Har också märkt att ungdomar bastar med kalsonger/badbyxor, fy fan vad äckligt.
Senast redigerad av sweetcrypto 2025-04-18 kl. 16:15.
Citera
2025-04-18, 16:13
Medlem
proconsuls avatar
Du är inte svensk, antar jag. Här i Sverige har vi inga problem med nakenhet, vi duschar nakna och vi badar bastu nakna. Vi är inte intresserade av din kuk. Ta på dig badbyxor om du vill, dölj ditt underliv med en handduk, vi skiter i vilket. En normal svensk man har inga problem med att visa kuken i ett badhus. Du är antagligen religiös eller så lider du av mikropenis .
Citera
2025-04-18, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barathrum50
Det låter som du ofta diskuterar sexualitet med andra män mao då?
Det räcker man läser här på Flashback så stöter man på dessa avarter till människor.
Citera
2025-04-18, 16:22
Citat:
1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?
Ja, man föds sådan och jag växte upp med ett ledigt och gemytligt klimat i de allmänna duschrummen oavsett om det var badhusen eller gymnastiken. Det var ett utrymme att avlasta sig och man skrattade eller pratade om saker rent allmänt.

Den nordiska fria inställningen till kroppen kan jag tycka är något värt att hylla. Är det något jag inte uppskattar så är det den nutida underliggande perversion kring all nakenhet... jag tror att det är en kombination av porren och islams effekt på samhället.
Citera
2025-04-18, 16:22
Medlem
Brukar ställa till med "svärd fäktning" när man duschar på badhus och andra platser, man måste ju slåss om vem som är alfa när män samlas nakna. Ofta vinner ju den med mest massiva könsorganet. Dock kan man ha lite taktik och typ smyga in den i rumpan på dem så de blir överraskade och ger sig. Inget fel i mitt tycke. Män är män och kommer alltid behöva hävda sig, ser inget bögigt i det.

Lite lustigt med alla smyg-böga människor som skäms över sin sexualitet och hyser agg mot andra män på grund av detta.
Citera
2025-04-18, 16:23
Medlem
Barathrum50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det räcker man läser här på Flashback så stöter man på dessa avarter till människor.

Såklart det finns bögar som gärna går och suktar efter nakna kukar i duschen, men det gör inte själva handlingen bögig. Är du av samma skrot och korn som dessa fjollor som blir aggressiv när en flamboyant bög kallar dig snygg på krogen?
Senast redigerad av Barathrum50 2025-04-18 kl. 16:29.
Citera
2025-04-18, 16:24
Medlem
immenhusens avatar
Givetvis skyler jag mig inte. Vilket syfte skulle det gagna? Jag gör mitt på gymmet, duschar och går sedan hem.

Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Jag duschar ej på gymmet, bara hemma efteråt.

Har alltid känts bögigt att duscha med andra män, inget jag gör om jag inte måste, typ på ett badhus.
Hade hellre duschat bland kvinnor på gymmet, men inte stå där med andra män och äckla mig. Fy fan.

Vad extremt jobbigt det måste vara att vara så pass osäker på sin maskulinitet.

/AI
Citera
2025-04-18, 16:26
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigarn
varför inte?

För mig är en eftergym duschning en personlig företeelse, som jag på min höjd delar med mitt kärleksintresse.

Ni som duschar på gym, duschar ni nakna med era föräldrar och syskon också?
Citera
2025-04-18, 16:28
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barathrum50
Det låter som du ofta diskuterar sexualitet med andra män mao då?

Ett tillägg:
Ni som faktiskt går runt och tänker kring hur homosexuellt det är med allmän dusch osv, är det inte ni som går i mer bögiga tankar än vi som endast ser det som något man gör i renlighetsyfte utan fokus på sin omgivning

Med ditt resonemang antar jag att du duschar och tvagar dig med dina förädlar och syskon naken också? Eller är du rädd för att ni ska få incestuella tankar, precis som du beskyller folk som inte vill duscha med samma kön att få?
Citera
2025-04-18, 16:28
Medlem
Ganonitos avatar
Det är normalt att vara naken i duschen och jag lovar dig att ingen är intresserad av din kuk.
Citera
2025-04-18, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Duschar du med dina förädlar och syskon naken också? Eller är du rädd för att ni ska få incestuella tankar, precis som du beskyller folk som inte vill duscha med samma kön att få?

Hur står det till i huvudet om du inte kan vara naken runt familj utan att tänka på sex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in