Citat:
Ursprungligen postat av
carminaburana
Med ditt resonemang antar jag att du duschar och tvagar dig med dina förädlar och syskon naken också? Eller är du rädd för att ni ska få incestuella tankar, precis som du beskyller folk som inte vill duscha med samma kön att få?
Där la du verkligen ihop 1+1, vilket argumentationsteknik! Vi pratar specifikt om att duscha på allmänna platser nu, inte om hur du har trauman från att din pappa skulle visa "såhär gör man rent rumpan ordentligt" och trycka upp ett finger i röven på dig när du var liten.
Men för att besvara ditt efterblivna resonemang så menar jag att efter man utfört en aktivitet där man blir svettig och det finns ett flertal duschar och man drar sig från att duscha där, för att det känns bögigt, så kanske man är lite bögig själv innerst inne. Det betyder inte att jag och min familj firar analafton i vår lilla hemdusch varje söndag av ren och skär vilja, då det finns möjlighet att duscha i omgångar.
Förstår nu att ditt logiska tänkande inte sträcker sig långt så vi sätter punkt där. Du kommer inte bli homosexuell av allmänna duschplatser men gå hem och göm dig i din lilla heterokoja hemma om det känns tryggare