2025-04-22, 18:29
Medlem
Møte...

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...mote/17667543/
Citera
2025-04-22, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Jeg vil tro MB er hovedofferet. Enten det er SM eller noen andre som har gjort det.
Hvis noen ville kvitte seg med SM ville de gjort det skikkelig, tenker jeg.
Men for alt jeg vet, kan det jo være dette egentlig var et drapsforsøk på SM som gikk skeis.
At det var omvendt. Det kunne vel også forklare brutaliteten, hvis det var et desperat, men
vellykket forsøk på å forsvare seg. Ikke at jeg tror det er tilfelle, men man kan jo ikke vite.

Det var planlagt av gutta i YB at de skulle kvitte seg med MB. Det var en pågående konflikt blant de og KK var svært redd for MB.
Citera
2025-04-22, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Møte...

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...mote/17667543/

Selvom halve undergrunnen tydeligvis visste om dette, behøver ikke det bety at det var SM som møtte opp akkurat denne kvelden.
Citera
2025-04-22, 18:47
Medlem
Sherlock83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock83
Hun er søsteren til avdøde W*lliam. Samme etternavn

Rettelse. Hun er moren hans
Senast redigerad av Sherlock83 2025-04-22 kl. 18:57.
Citera
2025-04-22, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annonnnym
Selvom halve undergrunnen tydeligvis visste om dette, behøver ikke det bety at det var SM som møtte opp akkurat denne kvelden.

Det er sant. Kanskje var det hans onde fetter?
Citera
2025-04-22, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
Det er sant. Kanskje var det hans onde fetter?

Hvis det var så kjent at de drev å møttes, så kan det jo være at noen har benyttet anledningen til å legge skylden på han. Scapegoat teorien. Men jeg tror ikke det personlig, men det kan jo hende.
Citera
2025-04-22, 19:03
Medlem
Jeg ser en del skriver at KK var svært redd for MB. Jeg kjenner ikke KK personlig men har som nevnt gått på skole med han i 2 år. Slik jeg har oppfattet han tviler jeg sterkt på at KK var svært redd for MB.

Forresten er det noen som vet hvor lenge KK må sone?
Citera
2025-04-22, 19:03
Citat:
Ursprungligen postat av Optic-HxZ
Det var planlagt av gutta i YB at de skulle kvitte seg med MB. Det var en pågående konflikt blant de og KK var svært redd for MB.
Det er jo interessant.
Fant dette. Politiet mente i 2015 MB hadde planlagt drap på 4 personer. Fant bare en videosnutt om akkurat at det var 4 pers.
Tidligere har jeg bare kunnet finne om den ene. Hele videoen er forøvrig meget interessant og viser om ranet som skulle overgå Nokas ranet.

https://www.tv2.no/video/nyheter/pla...ni1YM-20191979

Ellers er det mye i Aftenposten om politimenn som måtte forklare seg anonymt under rettssaken der MB var involvert. Ranet som ble avverget på Gardemoen var ganske enormt.
Kan leses for 1 kr.

https://www.aftenposten.no/norge/i/d...m_medium=share
Senast redigerad av Linselus 2025-04-22 kl. 19:33.
Citera
2025-04-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MystiskMann
Jeg ser en del skriver at KK var svært redd for MB. Jeg kjenner ikke KK personlig men har som nevnt gått på skole med han i 2 år. Slik jeg har oppfattet han tviler jeg sterkt på at KK var svært redd for MB.

Forresten er det noen som vet hvor lenge KK må sone?
Kan jo bli en anelse paranoid om man sitter innelåst med andre kriminelle, og det dukker opp et rykte.
Citera
2025-04-22, 19:56
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Hvem er halshugget??
Diskusjonen kom opp fordi man blant norske journalister i kriminalsaker tidligere har beskrevet halshugging som knivskader på halsen. Det blir slik beskrevet av presseetiske hensyn. I denne saken kjenner man kun til “knivskader på halsen”, med mindre man har intern informasjon.
Citera
2025-04-22, 20:13
Medlem
Har Metkel B vært leder av noen gjeng?? Og i tilfelle hvilken og når?
Citera
2025-04-22, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Har Metkel B vært leder av noen gjeng?? Og i tilfelle hvilken og når?

Innlegg nr #689 om det ikke blir for komplisert 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in