2025-04-22, 20:26
Medlem
Det blir mye spekulasjoner, rykter og teorier i en slik tråd.

Jeg synes det er merkelig at OlaNordmann har trukket seg helt ut. Han har inside om saken og vet MYE! Hvorfor ikke dele?
Citera
2025-04-22, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann1
Innlegg nr #689 om det ikke blir for komplisert 😅

Hehe var akk det jeg så, men stusset over.
Kan ikke skjønne at han har vært leder i noen gjeng. Er første gang jeg har hørt om akk det.

Man må ikke ta alt som blir skrevet for god fisk 😉 hvis det ikke er for komplisert for deg å forstå?
Senast redigerad av ViNyh 2025-04-22 kl. 20:33.
Citera
2025-04-22, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Hvis det var så kjent at de drev å møttes, så kan det jo være at noen har benyttet anledningen til å legge skylden på han. Scapegoat teorien. Men jeg tror ikke det personlig, men det kan jo hende.

En ting SM vet veldig godt selv er at han ikke er en profesjonell hit-man. Han har kommet unna med 0 bestillingsdrap.

Hvorfor han skulle drepe noen for 1 million i 2012 og det samme beløpet i 2025 virker rart.
Citera
2025-04-22, 20:41
Medlem
Hentet fra Chat GPT den teksten. Kan aldri tenke meg at MB rakk å være leder av noen gjeng, han har tilbrakt enormt mange år i fengsel.

Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Har Metkel B vært leder av noen gjeng?? Og i tilfelle hvilken og når?
Citera
2025-04-22, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MystiskMann

Jeg synes det er merkelig at OlaNordmann har trukket seg helt ut. Han har inside om saken og vet MYE! Hvorfor ikke dele?
Det sa han jo: Det kom så mange utrolig tåpelige spørsmål at han ikke gad å skrive mer.
Citera
2025-04-22, 20:46
Medlem
Såvidt jeg husker skrev han at han *hadde* vært en del av miljøet, og kjenner mange der fremdeles.
Skjønner godt at han ikke skriver alt han vet, det kan plutselig slå tilbake på ham selv.

Citat:
Ursprungligen postat av MystiskMann

Citera
2025-04-22, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsL72
Hentet fra Chat GPT den teksten. Kan aldri tenke meg at MB rakk å være leder av noen gjeng, han har tilbrakt enormt mange år i fengsel.

Nei jeg kan ikke skjønne at han har vært leder av noen gjeng.
Men Formann1 var så eplekjekk og sikker på det så han må nesten svare.
Senast redigerad av ViNyh 2025-04-22 kl. 20:48.
Citera
2025-04-22, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Nei jeg kan ikke skjønne at han har vært leder av noen gjeng.
Men Formann1 var så eplekjekk og sikker på det så han må nesten svare.
Chatgpt kan være bra tidvis når den ikke går på Lsd og flein.. mye drømmefantasier ute å går.. A-gjengen var vel hovedsaklig pakistanere..
Citera
2025-04-22, 21:17
Medlem
Bletchley-Parks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Really? Det hade jag inte förväntat mig, då är det ju snarare mer förvånande då att det inte är fler norska trådar här (som ju faktiskt är ett skandinaviskt forum på alla tre språken även fast 98% är på svenska.)

Håller med, det borde kunna finnas betydligt fler trådar om norska brottmål också. Men i just det här fallet utesluter jag inte att spår kan leda till Sverige också.
Citera
2025-04-22, 21:28
Medlem
Han kunne jo drept alt av rykter og teorier ved å skrive det han vet.

Citat:
Ursprungligen postat av Antiviken
Det sa han jo: Det kom så mange utrolig tåpelige spørsmål at han ikke gad å skrive mer.
Citera
2025-04-22, 21:29
Jeg tror forsvarsadvokaten vil komme til å bruke at det ikke kan utelukkes at andre gjerningsmenn kunne dukket opp fra skogsiden. Noen som hadde mer forståelse av det å ikke legge igjen spor.
Senast redigerad av Linselus 2025-04-22 kl. 21:39.
Citera
2025-04-22, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsL72

Hehe, chatGPT er svingstang innimellom ja.. men det var mest for å få oversikt over gjengvirksomheten gjennom årene. Det er lett å blande disse.

MB var kanskje ikke leder, men han var muligens et sentralt medlem. A-gjengen var mest aktiv på begynnelsen av 2000 og MB sonet vel første gang rundt der en gang. Ikke at soning noengang har stoppet gjengvirksomhet😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in