2025-04-22, 15:12
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linselus
https://www.dagbladet.no/nyheter/han...ntrum/60673099

Begynner det å likne noe?

Den påståtte bestilleren er vel albaner? Og han skal ha en lederrolle i YB, ikke YG, såvidt jeg forstår?
Citera
2025-04-22, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MystiskMann
Er ikke halshugging litt pakistansk? Lederen i YB er ikke fra Pakistan. Det er heller ikke guttene i YB. Noen som vet om Onkel skrue har tette relasjoner til KK?

Det er ganske «bekreftet» at det er K*shtr*m // YB som har bestilt drapet, er det som har blitt spredt blant de forskjellige gjengene, som også mange her inne har fått høre.
Citera
2025-04-22, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Helhetsinntrykket mitt er fremdeles at SM kan være en brikke i et spill, i hvertfall hvis dette var et planlagt bestillingsdrap. Jeg kan godt se for meg at han kunne drept noen i ren affekt, eller av sterkt personlige grunner. Men det virker usannsynlig at han hadde fått MB inn i det skogholtet hvis det var åpenbart ondt blod dem imellom. Det samme gjelder en eventuelt omvendt situasjon, hvis f.eks. MB hadde til hensikt å angripe SM, og at drapet var selvforsvar.

Ikke godt å si med disse folkene, med en slik åpenbar kombinasjon av paranoia og kort lunte.

Det meste er usikkert ut fra den informasjonen vi kjenner til per nå.

La merke til at Millehaugen under vitneforklaringen på langfredag skal ha forklart seg over flere timer.

Så Millehaugen må ha hatt noe å forklare og å fortelle politiet. Kanskje det meste er relativt uskyldig informasjon om kontakten han har hatt med Betew.

Eller. Det hinter kanskje til at Millehaugen har vært på åstedet. Eller har møtt Betew på eller i nærheten av åstedet, like i forkant av drapet.

For Millehaugen nekter fremdeles å ha noe med drapet å gjøre.
Citera
2025-04-22, 15:29
Citat:
Den påståtte bestilleren er vel albaner? Og han skal ha en lederrolle i YB, ikke YG, såvidt jeg forstår?
Så vidt jeg kan se er han albaner. Evt kosovoalban. Edit: ja, byttet gjeng.
Flere av disse folka har byttet gjeng eller lavet ny gjeng. Eller er med i begge gjenger.
Felles for dem er at det er klokker og biler som gjelder. Man ser dem en del i Oslo, ikke for å ta alle over en kam men man ser når de treffes at de ikke snakker om å spise kake hos bestemor.
Så en stor gjeng samles i går kveld nedenfor festningsområdet ved kaja. Det var riktig mange biler.
Etterpå kjørte de nærmest i en hurtiggående kortesje med meget spesiell kjøring. Ekkelt å se.
Man finner noen navn ved å gå på wiki og de forskjellige gjengene.
I avisartikler nevnes ikke alltid navn, man må støvsuge nettet, og selv da er det ikke så lett.
Senast redigerad av Linselus 2025-04-22 kl. 15:55.
Citera
2025-04-22, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlaNorrmann
Därför jag gav upp förklara saker…

Ikke gi opp
Citera
2025-04-22, 15:48
Medlem
Du meldte jo SM med en gang. Hvilken kjennskap har du til saken og hva vet du om hvem som eventuelt har bestilt drapet?
Citat:
Ursprungligen postat av OlaNorrmann
Därför jag gav upp förklara saker…
Citera
2025-04-22, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MystiskMann
Du meldte jo SM med en gang. Hvilken kjennskap har du til saken og hva vet du om hvem som eventuelt har bestilt drapet?
Det har han svart på da en annen spurte.
Jeg håper olaNordmann ikke blir skremt bort av de arrogante her. For det er mange med meg som verdsetter hans bidrag
Citera
2025-04-22, 15:54
Medlem
Her kommer litt informasjon om KK.

Jeg gikk på skole med han i 2 år. Han var aldri den som snakket høyest, men når han snakket lyttet alle. Han hadde en enorm respekt i miljøet og det var ingen som sa han i mot eller som ikke adlød ordre hvis det kom fra han. Hvordan en så rolig og stille mann har opparbeidet seg en slik respekt aner jeg ikke. Mitt inntrykk av han var at han aldri gjorde dritt jobber selv men fikk andre til å gjøre de for seg derav aldri tatt. Derfor ble jeg ekstremt overrasket da jeg så at han var tatt av politiet og fengslet.

Jeg husker spesielt en episode på skolen hvor en kar hadde kommet i bråk med en annen gutt fra en annen skole. Han ble ringt opp og fortalt at han burde samle alle gutta han kjente for han skulle få bank. KK fikk vite om det og samlet hele skolen. Selv folk som ikke kjente han stilte opp. Alle gikk midt i timen ned til bøker pizza og kebab hvor vi skulle møtes. Det var vinter og på vei ned fikk vi beskjed av KK om å ta av oss luene og putte stein i de så de skulle brukes som et slagvåpen.

Kompisen hans omsetter narkotika for mrd.
Citera
2025-04-22, 15:57
Medlem
Hvis man melder noe slikt så raskt etter en slik handling er det ingen tvil om at man sitter på inside informasjon om saken. For hvem visste i det hele tatt at SM hadde perm?

Derfor tror jeg Ola nordmann kanskje sitter med løsningen i saken, og jeg håper han vil dele.

Ble merkelig stille fra han etter at han meldte SM og traff.

Citat:
Ursprungligen postat av Ellen60
Det har han svart på da en annen spurte.
Jeg håper olaNordmann ikke blir skremt bort av de arrogante her. For det er mange med meg som verdsetter hans bidrag
Citera
2025-04-22, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linselus
For en gjeng.

https://www.ao.no/dette-er-den-draps.../s/5-128-91476

Er det han som drepte Sørebø som anntas å være bestilleren her? Kushtr*m K*t
Citera
2025-04-22, 16:13
Medlem
Skruel0ss avatar
Citat:

Han er albansk, fra Marokko.

I 2019 sto det at han aldri har vært straffedømt i Norge, men han ble utlevert fra Marokko.

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...-liv/10803667/

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...gsel/10858853/

https://www.vg.no/spesial/2018/gjengen/kap2/
Citera
2025-04-22, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Er det han som drepte Sørebø som anntas å være bestilleren her? Kushtr*m K*t

Nei.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera