Citat:
Ursprungligen postat av
knubbisarne
Jag körde CT. Det fysiska va rena barnleken för mig, förutom tröttheten, det sög. Har tänt av från betydligt tyngre grejer tidigare som sätter det hela i perspektiv. MEN, det psykiska däremot, det har varit bland det värsta jag fått igenom och det är fortfarande inte över drygt 2 månader senare. Depressionen och saknaden av kratom har varit total men det har blivit betydligt bättre. Men där är alla olika. Farsan slutade för 1 månad sedan och för honom va det fysiska det värsta istället för det psykiska. Han saknar knappt kratomet och han gick på det i 6 år. Så alla är olika. För mig har det varit ett helvete, så pass att jag tagit återfall på tyngre droger bara för att fylla tomrummet. Men jag har rätt klent psyke överlag, diverse diagnoser bla, så det kommer nog inte bli lika illa för dig men kännas lär det nog göra. Hoppas det går bra, lycka till!
Fyfan det låter inte kul alls... Försökte sluta CT för tre år sedan när jag gick på betydligt högre doser än vad jag gör nu. Jag hade nog samma upplevelse som din pappa, var väldigt påfrestande fysiskt och gick inte att göra någonting åt det, oavsett om jag rörde på mig, satt eller låg ned var det lika jobbigt. Omöjligt att somna men när jag väl fått in ett par timmar var det skitjobbigt att kliva upp, men så jävla obekvämt att ligga kvar.
Höll dock bara ut 5 dagar sen tog jag återfall, gissar att det psykiska kommer börja spela in då och är rädd att jag precis som du kommer gå tillbaka till värre grejer. Tanken av att aldrig någonsin kunna njuta av lite kratom på kvällarna är fan hemsk.
Tack! Hur går det för dig nu? Kör du på tyngre grejer eller är du helt clean?