Citat:
Ursprungligen postat av
randomdudeReloaded
Dag 46.
Känns som om inget har blivit bättre sedan typ dag 28. Min sömn är fortfarande fuckad majoriteten av veckan. Får väl som max 2-3 fulla nätters sömn utan att vakna. Och mina ben känns fortfarande tunga som satan på nätterna jag sovit dåligt. Dag 45 sov jag en full natt. Igår kväll sov jag 5 timmar, vaknade för att gå och pissa, kunde inte somna om efter det så jag tog en extra rivotril och en extra mirtazapin och lergigan samt mer melatonin, sov i 2 timmar till.
Och dessutom så är jag så ultra-täppt i näsan att det är fett tungt att andas.
Börjar ärligt tappa motivationen med tanke på den totala bristen av progress senaste veckorna. Funderar seriöst på att börja ta oxy Percy eller tram, pallar inte den här skiten längre jag svär...
Dessutom estimerar chatgpt att jag kommer ha problem med sömnen i minst 44 dagar till..
Har ingen vidare koll på utsättningstiden för Kratom men vet själv att det tar någon månad-två att bli kvitt den avtändning Sub/Buprenorfin ger. Men att du efter 1 1/2 månad ännu inte kan sova mer än 3h trots en fet stack tabletter inkl ikto låter ju vanvettigt.
Fatigue is the best pillow. Misstänker att ditt self-talk är i botten just nu, du letar varenda jävlar anledning att ge upp och istället byta till starka opioider. Men ge fan i det, vad du behöver är att aktivera endorfin-flödet.
Köp på dig några vialer testo om så, det kommer både få dig att må bättre & ge dig energi till att komma igång med fysisk aktivitet. Att defaulta till oxy är ju helkorkat vad du behöver är att aktivera nervsystemet och börja producera signalsubstanser igen! Träning är bästa sättet och ett
tillräckligt hårt träningspass kommer fullkomligt MÄTTA systemet med endorfiner (vilket testosteron kommer hjälpa dig med). Misstänker dessutom att du likt 99% av manliga pundare brister testo så det är möjligt att du återfår livsgnistan bara av att komma upp till 'normala' nivåer