2025-06-10, 13:57
Medlem
Sämsta säsongen för mig var väl 2020 när den fete kocken från Åland vann p g a fusk.
2025-06-10, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Sämsta säsongen för mig var väl 2020 när den fete kocken från Åland vann p g a fusk.

Visst var det året Raymond var med samt Nina nånting? Han var min favorit då.
2025-06-10, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Alldeles för många som är med är bara med för att de är fans och bara vill varit med. Få vill verkligen vinna, bara att vara med och visa upp sig är viktigare. Vad var det David sa influenserers in the wild.
Otroligt Naivt att låta Aron komma så långt, han borde blivit huggen i ryggen efter hans alla svek. Jag tyckte psykopat Kais insåg det men agerade inte. Hans följare fick istället en patetisk bromance med honom och fick en tönt stämpel. Typ sen att de blir så glada över bra placering i Robinson, vem fan kommer ihåg tvåan, first fucking looser!!! Nä, för mycket narcissister som vill synas i TV.
Fabian har sagt att han ville vara med i Robinson igen, eller i vilket program som helst för att få mer tv tid. Har för mig att han hade sökt till Förrädarna men inte kommit med.
2025-06-10, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Alldeles för många som är med är bara med för att de är fans och bara vill varit med. Få vill verkligen vinna, bara att vara med och visa upp sig är viktigare. Vad var det David sa influenserers in the wild.
Man kan fråga sig varför spelare som Sara vill vara med över huvud taget med en fysisk finalvecka och en hinderbana i slutet där hon alltid kommer vara en halvtimme efter i mål. Varför vara med i en tävling där man har noll procents chans att vinna? Varför har produktionen en tävling med regler som gör majoriteten av deltagarna helt chanslösa innan de ens har börjat?

Om de hade haft en jury som röstat fram vinnaren så hade ju spelare som Sara åtminstone haft en teoretisk chans att vinna pga hennes sociala styrkor och liknande men nu är det ju tyvärr helt meningslöst att hon är med. Samma sak gäller för de flesta andra.

Den här säsongen måste få ett bottenbetyg. Reglerna är fortsatt helt hjärndöda med fysisk finalvecka, spelare som åker jojo in och ut i gränslandet och alla ödesurnor och liknande, det var otroligt många avhopp och sent inringda reserver och sabotörstvisten var långt ifrån lyckad och man är mer än lagom less på de eviga duellerna som de ska köra överallt.
2025-06-10, 15:30
Medlem
Bakarettans avatar
Aron vann pga att Mastiff hade bestämt det. Punkt slut.
Jag förundras över att många här i tråden inte har förstått detta.
Detta är ett upplägg av TV4 för att kunna stoltsera med att de kunde kora den yngste robinsonvinnaren någonsin. Obegripligt att ni i tråden inte fattar det.
2025-06-10, 15:41
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Man kan fråga sig varför spelare som Sara vill vara med över huvud taget med en fysisk finalvecka och en hinderbana i slutet där hon alltid kommer vara en halvtimme efter i mål. Varför vara med i en tävling där man har noll procents chans att vinna? Varför har produktionen en tävling med regler som gör majoriteten av deltagarna helt chanslösa innan de ens har börjat?

Om de hade haft en jury som röstat fram vinnaren så hade ju spelare som Sara åtminstone haft en teoretisk chans att vinna pga hennes sociala styrkor och liknande men nu är det ju tyvärr helt meningslöst att hon är med. Samma sak gäller för de flesta andra.

Den här säsongen måste få ett bottenbetyg. Reglerna är fortsatt helt hjärndöda med fysisk finalvecka, spelare som åker jojo in och ut i gränslandet och alla ödesurnor och liknande, det var otroligt många avhopp och sent inringda reserver och sabotörstvisten var långt ifrån lyckad och man är mer än lagom less på de eviga duellerna som de ska köra överallt.
Sara ville ställa upp igen pga all TV-tid hon får. Likaså Andrea & Juliette. Bra att vara med I TV för deras Insta.
Aron är fullständigt besatt
Sprang på ett inlägg där Aron visade hur han förberett sej för Robinson. En massa träning hit & dit inför Robinson.
Första inlägget på detta var ifrån David Grahn.
Han skrev: Sök vård.
Jag är benägen att hålla med.
2025-06-10, 16:16
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol

Att en jury ska avgöra vinnaren är helt ointressant och orättvis.
Dom har provat det en gång när finalen hölls i en studio i Sverige. Flopp.
Enda roliga med den var Robbans kupp att försöka springa iväg med Robinsonstatuetten.
2025-06-10, 16:17
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Sara ville ställa upp igen pga all TV-tid hon får. Likaså Andrea & Juliette. Bra att vara med I TV för deras Insta.
Aron är fullständigt besatt
Sprang på ett inlägg där Aron visade hur han förberett sej för Robinson. En massa träning hit & dit inför Robinson.
Första inlägget på detta var ifrån David Grahn.
Han skrev: Sök vård.
Jag är benägen att hålla med.

Andrea's kille måste ha varit stolt över sin tjejs stringröv som hon gärna visade upp för kamerorna.
2025-06-10, 17:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hade dom varit håriga så hade dom inte varit attraktiva.

Hmmmm, tror det var 5 eller 6.
Har inte hittat det ännu, vad jag hittat är att Sofie har nån form av relation med en tungviktare som heter Anton, är det en bror eller en lover?

Det är öh skruvat att dom får en groomare & passopp som förföljer dom hem till resorten,
det ska inte finnas nån crew som svarar på tilltal till deltagarna its alla Anders 24/7, han får springa lite granna för att kunna vara överallt
2025-06-10, 17:55
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Har inte hittat det ännu, vad jag hittat är att Sofie har nån form av relation med en tungviktare som heter Anton, är det en bror eller en lover?

Det är öh skruvat att dom får en groomare & passopp som förföljer dom hem till resorten,
det ska inte finnas nån crew som svarar på tilltal till deltagarna its alla Anders 24/7, han får springa lite granna för att kunna vara överallt

Jag har kollat upp vilket avsnitt av Robinson Exit nu. Det är avsnitt 5. En blond kvinna som tar emot en gråtande Kaj. Gudomligt vackra ben.
2025-06-10, 18:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag har kollat upp vilket avsnitt av Robinson Exit nu. Det är avsnitt 5. En blond kvinna som tar emot en gråtande Kaj. Gudomligt vackra ben.
Jag hittade, här får du en skärmbild på dom vackra!!!
https://imgbox.com/BcCWsfE7 armusklerna, samt lesbiska näsringen och rosa feminist kepsen istället, en kram av mig & omvändelseterapin är fullbordad?

Jag tycke faktiskt det är ganska intimt märkligt att alla deltagare som åker ut får en lång kram av en fertil kvinna, tycker inte du det? att ligga med henne hade räckt!.

Sen har jag fått höra Arons vårskrik, en 18 åring som inte tagit sig ur målbrottet, vad är det här?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-10 kl. 18:45.
2025-06-10, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Visst var det året Raymond var med samt Nina nånting? Han var min favorit då.
Helt rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in