Citat:
Ursprungligen postat av
jojje211
Vad är det egentligen som deltagarna (och folk här i tråden) hatar Andrea så mycket för? Är så nyfiken för jag tycker inget särskilt om henne alls, hon är mest i bakgrunden?
Hon har inte sagt ”elakare” saker än David eller Kais exempelvis, där tar nog David priset över hur många oskyldiga han sagt riktigt illa saker om bara för att han inte klickar med dem. Han är nog en av de mest omogna deltagarna i Robinsons historia över hur han beter sig med hur han pratar om andra, hela ”skilsmässan”, att Pontus och Aron ska vara töntar. Konsensus i Robinson har ju vart att nästintill ALLA vill ha ut David, mest troligt för att han betett sig dåligt och haft en attityd.
Andrea är inte heller en av de starkaste ”hoten”. De får det också att låta som att det är hennes pakt men jag tycker inte hon vart mer ledare än någon annan i den pakten. Att hon avbröt David det tror jag varenda själ i programmet gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av
blissophie97
Håller helt med dig. Förstår inte heller. Extra roligt är det ju att David är mer aktiv på instagram än Juliette, Christoffer och Sewit tillsammans. Samt att han ska ha sagt off-cam att han ska satsa på sina sociala medier när programmet börjar sändas.
Hatet mot Andrea kommer främst från att hon Sewit Juliette och Amanda i början av säsongen helt uppenbart frös ut/mobbade Madde på ett jävligt äckligt sätt. När Madde sen fick lämna så blev direkt David deras nästa Target där allt han gjorde/ sa var fel hade det tex varit Christtofer som gjort/sagt samma som David hade tjejerna inte ens reagerat
Samtidigt blev David många tittares favorit då han stack ut ur mängden genom sitt sätt att vara och prata och stundals bara hade Andreas att snacka med på stranden.
Nånstans där tror jag hatet mot Andrea började och precis som Tjejerna bara fortsatt hatat på David så fortsätter vi att Hata på Andrea därför att vi bestämt oss för det från början typ