2025-05-20, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojje211
Vad är det egentligen som deltagarna (och folk här i tråden) hatar Andrea så mycket för? Är så nyfiken för jag tycker inget särskilt om henne alls, hon är mest i bakgrunden?

Hon har inte sagt ”elakare” saker än David eller Kais exempelvis, där tar nog David priset över hur många oskyldiga han sagt riktigt illa saker om bara för att han inte klickar med dem. Han är nog en av de mest omogna deltagarna i Robinsons historia över hur han beter sig med hur han pratar om andra, hela ”skilsmässan”, att Pontus och Aron ska vara töntar. Konsensus i Robinson har ju vart att nästintill ALLA vill ha ut David, mest troligt för att han betett sig dåligt och haft en attityd.

Andrea är inte heller en av de starkaste ”hoten”. De får det också att låta som att det är hennes pakt men jag tycker inte hon vart mer ledare än någon annan i den pakten. Att hon avbröt David det tror jag varenda själ i programmet gjort.

Håller helt med dig. Förstår inte heller. Extra roligt är det ju att David är mer aktiv på instagram än Juliette, Christoffer och Sewit tillsammans. Samt att han ska ha sagt off-cam att han ska satsa på sina sociala medier när programmet börjar sändas.
Citera
2025-05-20, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Inte sett gränslandet än, vilket avsnitt?

31, och ja, man börjar förstå vad de andra menar med exhibitionistisk… plus uppenbarligen opryd.
Citera
2025-05-20, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeees
Vilken parodi Gränslandet är. De som åker dit är ofta tillbaka efter en eller två dagar så spelar ingen roll hur ö-rådet går längre.

Ja det var säkert meningen att det skulle bli ett extra spänningsmoment men det har urartat med alla avhopp och läggmatcher.
Citera
2025-05-20, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
31, och ja, man börjar förstå vad de andra menar med exhibitionistisk… plus uppenbarligen opryd.
Exhibitionistisk?
Opryd?
Vem?
När?
Hur?
Citera
2025-05-20, 15:29
Medlem
Citat:
Vad är det egentligen som deltagarna (och folk här i tråden) hatar Andrea så mycket för? Är så nyfiken för jag tycker inget särskilt om henne alls, hon är mest i bakgrunden?

Hon har inte sagt ”elakare” saker än David eller Kais exempelvis, där tar nog David priset över hur många oskyldiga han sagt riktigt illa saker om bara för att han inte klickar med dem. Han är nog en av de mest omogna deltagarna i Robinsons historia över hur han beter sig med hur han pratar om andra, hela ”skilsmässan”, att Pontus och Aron ska vara töntar. Konsensus i Robinson har ju vart att nästintill ALLA vill ha ut David, mest troligt för att han betett sig dåligt och haft en attityd.

Andrea är inte heller en av de starkaste ”hoten”. De får det också att låta som att det är hennes pakt men jag tycker inte hon vart mer ledare än någon annan i den pakten. Att hon avbröt David det tror jag varenda själ i programmet gjort.

Citat:
Ursprungligen postat av blissophie97
Håller helt med dig. Förstår inte heller. Extra roligt är det ju att David är mer aktiv på instagram än Juliette, Christoffer och Sewit tillsammans. Samt att han ska ha sagt off-cam att han ska satsa på sina sociala medier när programmet börjar sändas.

Hatet mot Andrea kommer främst från att hon Sewit Juliette och Amanda i början av säsongen helt uppenbart frös ut/mobbade Madde på ett jävligt äckligt sätt. När Madde sen fick lämna så blev direkt David deras nästa Target där allt han gjorde/ sa var fel hade det tex varit Christtofer som gjort/sagt samma som David hade tjejerna inte ens reagerat

Samtidigt blev David många tittares favorit då han stack ut ur mängden genom sitt sätt att vara och prata och stundals bara hade Andreas att snacka med på stranden.

Nånstans där tror jag hatet mot Andrea började och precis som Tjejerna bara fortsatt hatat på David så fortsätter vi att Hata på Andrea därför att vi bestämt oss för det från början typ
Citera
2025-05-20, 15:34
Medlem
Bibliotekskorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Hatet mot Andrea kommer främst från att hon Sewit Juliette och Amanda i början av säsongen helt uppenbart frös ut/mobbade Madde på ett jävligt äckligt sätt. När Madde sen fick lämna så blev direkt David deras nästa Target där allt han gjorde/ sa var fel hade det tex varit Christtofer som gjort/sagt samma som David hade tjejerna inte ens reagerat

Samtidigt blev David många tittares favorit då han stack ut ur mängden genom sitt sätt att vara och prata och stundals bara hade Andreas att snacka med på stranden.

Nånstans där tror jag hatet mot Andrea började och precis som Tjejerna bara fortsatt hatat på David så fortsätter vi att Hata på Andrea därför att vi bestämt oss för det från början typ

Rätt bra summering. Skulle inte kalla det ett "hat" från min sida men stör mig starkt på personer som garanterat ser sig själva som goda och rättfärdigade men egentligen bara är småsinta och narcissistiska
Citera
2025-05-20, 17:07
Medlem
Loikkaris avatar
Vilken muppe Andreas alltså. Säger i dagens avsnitt i Gränslandet:
Citera
2025-05-20, 17:32
Medlem
Citat:

Varför skulle hon avbryta David för? Sade han något konstigt i den situationen, eller? Väldigt märkligt beteende.

Det jag stör mig på med henne är att hon alltid snackar skit bakom ryggen men är alldeles för rädd för att ta en konfrontation. Riktig mobbaraura.
Senast redigerad av Mandelgubben 2025-05-20 kl. 18:25.
Citera
2025-05-20, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Håller med de andra om att "hat" är ett väl starkt ord men annars så:
Senast redigerad av GregersWerle 2025-05-20 kl. 17:36.
Citera
2025-05-20, 19:24
Medlem
Sjunger gitarrgubben enbart olika texter till ”vi hade en gång en båt”?
Citera
2025-05-20, 19:25
Medlem
Citat:

Nu i veckan kallade hon likt hitler David för parasit och virus..
Citera
2025-05-20, 19:31
Medlem
picapicans avatar
Vilken jättebäbis han är Aron.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in