2025-06-05, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Läste att Sophie egentligen var klar för plankan, men då banan "gick sönder" för en av deltagarna så behövde dom som var sist starta om hela skiten för att inte paja tv produktionen.
Var läste du det?

Ska vi tro på det, hon frågade ju Kais hur hjulen skulle sitta alltså kunde hon inte fixa det sista momentet själv. Det måste vi få dubbelkollat med någon mer utav deltagarna.
Senast redigerad av Liljor 2025-06-05 kl. 17:22.
2025-06-05, 17:23
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Amanda blev erbjuden att komma tillbaka men ville åka hem, har hon skrivit på hennes Instagram.

Hon lade sig dessutom i duellen emot Pascal för att få åka hem så det är inte ett dugg synd om henne.

Hon la sig också i tävlingen mot Sara, hur orkar man ens åka till Filippinerna och vara med i TV för att sen lägga sig i tävlingarna? Visst en gratis flygbiljett men är inget drömställe dom bor på direkt, hon såg nästan deprimerad ut denna korta tid hon var med i programmet om man jämför med förra gången. Fast hon kanske inte pallade med när Sara surrar så förbannat mycket.

Dom borde höja prissumman och sen ändra om konceptet så inte ALLT ska handla om pakter, men och andra sidan så förstår jag produktionen att dom inte ändrar något då Robinson verkar vara sjukt populärt bland tittarna och skapas sjukt mycket reaktioner.
2025-06-05, 17:31
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Var läste du det?

Ska vi tro på det, hon frågade ju Kais hur hjulen skulle sitta alltså kunde hon inte fixa det sista momentet själv. Det måste vi få dubbelkollat med någon mer utav deltagarna.

På hennes Instagram står det, och ett flertal deltagare har kommenterat med "styrkeord" så nog borde det stämma.
2025-06-05, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Den australienska har börjat nu och är lovande. En helt annan kvalitet på än den svenska. Ingen av våra deltagare hade haft en chans eller ens antagits i denna..Finns ingen att heja på och blev förbannad när inte gaphalsen Sara gav sin immunitet till Pål. Då hade det varit värt att se finalen.
Jag föredrar den svenska ändå trots sina fel och brister. Men finaltävlingen är ett stort skämt.

Är det de dumma mot de lata eller vilka två lag?
Senast redigerad av Liljor 2025-06-05 kl. 17:37.
2025-06-05, 17:33
Medlem
Citat:
På hennes Instagram står det, och ett flertal deltagare har kommenterat med "styrkeord" så nog borde det stämma.
Svårt att tro på men visst om hon var klar borde hon inte ha åkt ut i tävlingen.
2025-06-05, 17:43
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Fortfarande ingen som vet vem som vinner säsongen? Fakta och inte gissning.
Kan inte svara just nu men hör av dig på söndag kväll, så får du fakta.
2025-06-05, 17:53
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Svårt att tro på men visst om hon var klar borde hon inte ha åkt ut i tävlingen.

Enligt mig vore det väldigt märkligt om hon hittade på det och skrev ut det på Instagram där alla hennes robinson kamrater kan läsa. så nog borde det stämma.

Man glömmer ibland att det är så mycket som inte kommer med, har läst förut att finalen i Robinson ofta tar en hel dag att genomföra så att det ska bli så spännande som möjligt, tex att deltagarna får max 20 sekunders försprång mellan hindren, dom stannar upp och väntar in resten av deltagarna.
2025-06-05, 17:56
Medlem
Citat:
Enligt mig vore det väldigt märkligt om hon hittade på det och skrev ut det på Instagram där alla hennes robinson kamrater kan läsa. så nog borde det stämma.

Man glömmer ibland att det är så mycket som inte kommer med, har läst förut att finalen i Robinson ofta tar en hel dag att genomföra så att det ska bli så spännande som möjligt, tex att deltagarna får max 20 sekunders försprång mellan hindren, dom stannar upp och väntar in resten av deltagarna.
Det är svårtrott att hon hade klarat tävlingen och gått vidare på egen hand, men då måste hon ha fått hjälp även i första omgången. Tjejen är ju helkass, var det svårt att komma ihåg hur man ska sätta hjulen om hon redan gjort det en gång?

Det är inget att vara stolt över eftersom hon ber Kais om hjälp vilket sätter igång att alla får hjälp. Bra att hon åkte, hon var ändå inte med från början.

Synd att Kais åkte, jag hade velat se en final med honom.
Senast redigerad av Liljor 2025-06-05 kl. 18:03.
2025-06-05, 19:50
Medlem
picapicans avatar
Var är Juliette utredare någonstans?
2025-06-05, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Äckliga Juliette tror att hon lurar tittarna om hon säger att hon är en värdig vinnare tillräckligt många gånger. Jävla psykopat, vi glömmer aldrig ditt enorma fusk rakt in i sammanslagningen för att inte nämna ditt senaste fusk med häxan Sara.

Gode Gud, låt Aron vinna så inte någon av mina tre hatobjekt gör det.

Blir tydligen ingen final imorgon.

Vilka fusk har jag missat 🫣?
2025-06-05, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8077
Vilka fusk har jag missat 🫣?

Hon menar när Jullan kom tillbaka från Gränslandet utan att ha vunnit en enda tävling. Så i praktiken spelade det ingen roll att Pål skickade ut henne. Och ja, det var en skandal. Men det ligger ju på produktionen. Svårt att lasta henne för det, tror ingen deltagare hade tackat nej till det direkt. Med det sagt ogillar jag henne skarpt och hoppas hon får stryk i finalen.
2025-06-05, 21:44
Citat:

Källa på sista stycket? Har svårt att se att det ska vara sant, framför allt i en final.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in