Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-06-08, 09:17
Medlem
2025-06-08, 09:22
Citat:
Ursprungligen postat av Solstralen94
Skulle vara spännande att höra vad andra deltagare tycker nu efter att ha sett programmet. Förstår dom idag hur bort-spelade dom blev av Aron? Haha.. Tänk att vara så ung och styra spelet från dag 1 och avsluta som vinnare, det är sjukt imponerande.

Tänkte på att när jag såg Arons exit att hade han inte varit så duktig på tävlingarna så hade han inte fixat det. Så det handlar inte bara om spelet enligt min mening.
2025-06-08, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Tänkte på att när jag såg Arons exit att hade han inte varit så duktig på tävlingarna så hade han inte fixat det. Så det handlar inte bara om spelet enligt min mening.

Håller med. Men det där med att köra ut de svagaste spelarna först var smart.
2025-06-08, 10:16
Medlem
Herregud vad förutsägbart, man tar bort det enda eventuella hotet i örådet.
Vinnaren kändes förbestämd från dag 1, otroligt tråkig säsong.
2025-06-08, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeeseeksBubble
Herregud vad förutsägbart, man tar bort det enda eventuella hotet i örådet.
Vinnaren kändes förbestämd från dag 1, otroligt tråkig säsong.

Är Jullan starkare än Pontus? Tvek på den. Hon hade iallafall inte haft en chans oavsett emot Aron.
2025-06-08, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
För allra sista gången kommer vi få se en en skakande Aron leendeprata
fram ett "kan ni fatta att jag har inte vunnit Robinson"

Hur tomt kommer det inte bli att vara utan den okontrollerade ungdomliga glädjen
Du tror inte att dom återvinner honom i någon kommande säsong?
Fast det brukar ju aldrig vara vinnare som återupplivas i gränslandet så det kanske är ett kriterium att det inte får vara vinnare som recyclas.
Om dom nu inte gör någon "The best of..." och sopar i hop alla vinnare som vill ställa upp och baserar en säsong på det materialet.
2025-06-08, 11:01
Medlem
Läs INTE Expressen idag om du vill se finalen med lite behållning. De skriver vem som vann där idag såg jag. :-/
2025-06-08, 11:02
Medlem
Hyfsat tydligt att produktionen pausat finalen för att låta Sara komma ikapp men med premissen att hon inte fick vinna. Ingen skjuter pilbåge på det sättet, inte ens Sara (även om hon var sämst på allt). Tänk att Aron lyckades få en final mot Sara och Pontus, sämsta möjliga motstånd. Bara att gratulera.
2025-06-08, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Läs INTE Expressen idag om du vill se finalen med lite behållning. De skriver vem som vann där idag såg jag. :-/
Man behöver Premium för att se spoilern.
2025-06-08, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norkam
Man behöver Premium för att se spoilern.

Men då får det vara en varning till dem....är väl många som har premium och inte vill ha en spolier gissar jag.
2025-06-08, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Hur fan kunde Pål rösta vidare Tönt-Pontus? Avskyr Jullan men hon var en betydligt mer värdig finalist och hon hade inte heller inte svikit Pål som tönten hade gjort. Hur kan de andra deltagarna inte se vilken jävla feg liten råtta Pontus är?

Nej, det var ju tvärtom Pål som svek Pontus. Han svängde ju från Nordpakten (Pontus) till Sydpakten när han satt i buren med Christoffer och Jullan.

Jullan är vacker men inte värdig finalist eftersom hon var med i Andreas mobbgäng. Gillar inte mobbare.
2025-06-08, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Men då får det vara en varning till dem....är väl många som har premium och inte vill ha en spolier gissar jag.

Göteborgs posten har också gått ut med vem som vunnit.Dock borttaget nu ser jag. Men där kunde man i alla fall förut läsa om vem som vunnit redan.
Senast redigerad av Fotboll22 2025-06-08 kl. 12:09.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in