2025-06-05, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosen60
Den som fuskat mest är Aron med alla lägg matcher och lögner i början. Förstörde mycket för många.

Men är ju knappast fusk? Uppmuntrades ju av produktionen och var helt klart en del av spelet.

Han spelar hårt och är mer inspirerad av Survivor när det kommer till det.
2025-06-05, 11:22
Medlem
Fel att alla tjejerna fick hjälp i onsdagens tävling men ändå mera rättvist att alla tre fick hjälp, när den fete kocken från Åland fick hjälp för några år sedan var han den ende som fick det (av taktiska skäl, han var urusel i alla tävlingar och som sådan en idealisk motståndare i finalen). Sedan förvånade han ju alla med att vinna finalen...

Jag tycker inte synd om Sophie för att hon blev utslagen, hon kom in mycket senare i Robinson, har varit kortare tid utan mat än de flesta andra, dessutom fick hon först hjälp av Aron med att lösa knutarna och sedan av Kais vid kugghjulen. Hon var dessutom en mobbare förra gången hon var med i Robinson, nåt de flesta tycks ha glömt.
2025-06-05, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Fel att alla tjejerna fick hjälp i onsdagens tävling men ändå mera rättvist att alla tre fick hjälp, när den fete kocken från Åland fick hjälp för några år sedan var han den ende som fick det (av taktiska skäl, han var urusel i alla tävlingar och som sådan en idealisk motståndare i finalen). Sedan förvånade han ju alla med att vinna finalen...

Jag tycker inte synd om Sophie för att hon blev utslagen, hon kom in mycket senare i Robinson, har varit kortare tid utan mat än de flesta andra, dessutom fick hon först hjälp av Aron med att lösa knutarna och sedan av Kais vid kugghjulen. Hon var dessutom en mobbare förra gången hon var med i Robinson, nåt de flesta tycks ha glömt.

Just ja kocken Micke som förlorade 2st tänder i gris ätar tävlingen. Den har väl aldrig dykt upp igen?

Tänk er även Arons ”vrål” när han koras som vinnare. ”Jag vann jag vann jag gjorde det blev Sveriges yngsta Robinsondeltgare att vinna.”
2025-06-05, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Haha seriöst, såg du Sara när hon tävlade mot den karamellfärgade tjejen i eldkamp? Hade inte hon lagt sig hade Sara redan varit ute. Hon suger på eld.

Visserligen, där var hon klappkass. Hon har noll stresstålighet, men gör hon det lugnt och metodiskt är hon bra på elden.
Förhoppningsvis failar hon pga nerverna.
2025-06-05, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Blir väl i så fall den mest ovärdiga vinnaren nånsin i Robinsons historia.

Kan bara hålla med. Speciellt av de säsonger jag har sett men har svårt att tro att någon skulle vara mindre värdig vinnare.
2025-06-05, 12:54
Medlem
plumba69s avatar
Hoppas att Tove får ett wild card på söndag och vinner hela skiten
2025-06-05, 13:29
Medlem
plusnios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Hoppas att Tove får ett wild card på söndag och vinner hela skiten

Tove??
2025-06-05, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Amanda blev erbjuden att komma tillbaka men ville åka hem, har hon skrivit på hennes Instagram.

Hon lade sig dessutom i duellen emot Pascal för att få åka hem så det är inte ett dugg synd om henne.
Jasså, varför sökte de in en andra gång då?

Det har klagats på att det regnat mycket men ändå. Det är Robinson de sökt till och ingen semester.
2025-06-05, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jasså, varför sökte de in en andra gång då?

Det har klagats på att det regnat mycket men ändå. Det är Robinson de sökt till och ingen semester.

Hon sökte inte utan Mastiff ville ha med henne igen. Men ja, svag karaktär absolut att åka hem så tidigt.
2025-06-05, 14:58
Medlem
Första gången jag såg tävlingen trodde jag att det var Kais som började hjälpa Sophie.

Igår såg jag att det var Sophie som började be om hjälpen med att fråga Kais vad han tycker.

Ursäkta?? Det är en individuell tävling, och hon hade mage att börja be Kais om hjälp.
2025-06-05, 17:15
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Första gången jag såg tävlingen trodde jag att det var Kais som började hjälpa Sophie.

Igår såg jag att det var Sophie som började be om hjälpen med att fråga Kais vad han tycker.

Ursäkta?? Det är en individuell tävling, och hon hade mage att börja be Kais om hjälp.

Läste att Sophie egentligen var klar för plankan, men då banan "gick sönder" för en av deltagarna så behövde dom som var sist starta om hela skiten för att inte paja tv produktionen.
2025-06-05, 17:18
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Pontus säger att han är gammal dansare, är han bög? Hoppas Aron vinner. Han är mest värdig av de som kvarstår.

Kul att du också noterade det. Jag hajade till i soffan här hemma när han nämnde att han varit dansare. Sen är det något med hans sätt att prata också som får mig att börja ana att han spelar för det andra laget. Ingen skulle bli gladare än jag dock om han kom ut, han är ju rätt så söt den där Pontus. <3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in