2025-06-05, 06:52
Vilken vecka!!!!

Stor chock att Sophie och Kais inte tog sig till final, men kanske en ännu större chock att Aron fortsätter att dominera när det verkligen krävs. HUUUR kan allt gå hans väg?

Inte bara att han tar sig själv till final, han får den värdelösa Sara dit! Hahaha.. Aron

Aron, Aron, Aron. Har det någonsin funnits en spelare i samma klass? Älskar hur han spelar spelet, där han delvis är skyldig till att Sophie åker ut. Han är fenomenal på spelet Robinson. Jag hoppas framtida säsonger får in fler som honom, Robinson blev så mycket bättre med honom.
Senast redigerad av Solstralen94 2025-06-05 kl. 07:00.
2025-06-05, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Det låter ju som en efterhandskonstruktion, skulle Sophie alltså varit klar med uppvevad flagga, men måsta göra om det med dom två andra trots hissad flagga? Nja, då skulle hon väl ha fått dit kugghjulen på en gång och blivit klar före dom andra utan hjälp av Kais utan problem, hon hade ju redan löst det en gång.

Och angående Arons hjälp till Juliette och Sara, du menar alltså att det är ok att Kais hjälper Sophie, men inte att Aron hjälper Juliette och Sara?
Snarare mer rättvist, även om det ibslutändand kanske gagnar han.

Finns info om fusk i tävlingen på Sophies insta eller? Är privat. Kan ngn återge vad som fuskades med och gjordes om i tävlingen enl Sofie ?
2025-06-05, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Finns info om fusk i tävlingen på Sophies insta eller? Är privat. Kan ngn återge vad som fuskades med och gjordes om i tävlingen enl Sofie ?

Märkligt, hon har gjort den privat efter att jag skrev, då var den öppen.
Hon skrev att hon var klar för plankan, men att banan gick sönder för en så då gatt dom starta om för dom som var sist.
2025-06-05, 08:10
Medlem
Citat:
Märkligt, hon har gjort den privat efter att jag skrev, då var den öppen.
Hon skrev att hon var klar för plankan, men att banan gick sönder för en så då gatt dom starta om för dom som var sist.

Vadå så hon hade redan gjort och klarat pusslet men sen glömde hon hur det skulle vara? Den andra gången alltså
2025-06-05, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Har svårt att tro att dom sänder avsnittet efter midnatt på tvplay på söndag. Men vi får se. Sänds annars kl 21.
Enligt TV4 Play släpps det kl. 00:00 så det är bara för den nyfikna att spola fram till slutet då
2025-06-05, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Helt ointressant om det är han eller nån av dom andra 2. Den enda som stack ut i denna säsong var Pål. Resten var kärringar allihop. Patetiskta människor.

Tycker fortfarande synd om Amanda som inte ens fick komma tillbaka efter Pascal kastade in handduken och vi istället fick nån som Pontus glida på bananskal till finalveckan
2025-06-05, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Vadå så hon hade redan gjort och klarat pusslet men sen glömde hon hur det skulle vara? Den andra gången alltså

Ja, som jag skrev i mitt svar du citerade först så låter det ju som en efterkonstruktion, det finns ju ingen rimlighet i att hon först skulle ha klarat det, men sen tvingats göra om, och då dessutom inte klara det.
2025-06-05, 08:48
Medlem
Citat:
Ja, som jag skrev i mitt svar du citerade först så låter det ju som en efterkonstruktion, det finns ju ingen rimlighet i att hon först skulle ha klarat det, men sen tvingats göra om, och då dessutom inte klara det.

Ah, ja det låter ju som en grov överdrift. Hon kanske hade ett större försprång första försöket.
2025-06-05, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Tycker fortfarande synd om Amanda som inte ens fick komma tillbaka efter Pascal kastade in handduken och vi istället fick nån som Pontus glida på bananskal till finalveckan
Nja, vill minnas att Amanda la sig mot Sara i nån hålla ut-tävling. Isåfall fick hon skylla sig själv.
2025-06-05, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero

Amanda blev erbjuden att komma tillbaka men ville åka hem, har hon skrivit på hennes Instagram.

Hon lade sig dessutom i duellen emot Pascal för att få åka hem så det är inte ett dugg synd om henne.
Senast redigerad av Mandelgubben 2025-06-05 kl. 10:14.
2025-06-05, 10:35
Medlem
Pillenfilles avatar
Fan vad Sara tjatar om "Robinson-gudarna". Kan någon här påminna sig om någon annan som har använt sig av det uttrycket?
2025-06-05, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Amanda blev erbjuden att komma tillbaka men ville åka hem, har hon skrivit på hennes Instagram.

Hon lade sig dessutom i duellen emot Pascal för att få åka hem så det är inte ett dugg synd om henne.

Såg också det! Blev ändå glad för annars hade det känts som mest orättvisa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in