2025-06-02, 15:11
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Grovt kriminell, körde 94 km/h på 80 vägen? 2000 kr i böter.
Vad försöker du bevisa med ditt svar? Att du önskar att Kais vinner?
2025-06-02, 15:13
Medlem
sirsia0s avatar
Så var det
som tog sig till direktfinalen och tur var väl det
Men klarar xxx eldkampen och det mot
2025-06-02, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Christoffer

Men nä, håller inte med!!
2025-06-02, 15:19
Medlem
Angående Sara af Mölndal.
Okej, jag tror att alla förstått att jag är kåt på henne och därför partisk MEN ni som gnäller och skriver att hon är klappkass på tävlingarna osv har aldrig funderat på att hon faktiskt haft den tuffaste resan av alla till finalveckan. Gränslandet från dag ett tills de skrotade skiten! Okej, att hon fick flera chanser att kämpa sig in i Robinson men sumpade dem. Vad jag minns så vann hon dock en hel bunt med dueller och lyckades undvika att skickas hem tack vare det.
Vad har Sophie Swede, Simon med H och Pontare gjort i jämförelse? Tråkat ihjäl oss!
2025-06-02, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Angående Sara af Mölndal.
Okej, jag tror att alla förstått att jag är kåt på henne och därför partisk MEN ni som gnäller och skriver att hon är klappkass på tävlingarna osv har aldrig funderat på att hon faktiskt haft den tuffaste resan av alla till finalveckan. Gränslandet från dag ett tills de skrotade skiten! Okej, att hon fick flera chanser att kämpa sig in i Robinson men sumpade dem. Vad jag minns så vann hon dock en hel bunt med dueller och lyckades undvika att skickas hem tack vare det.
Vad har Sophie Swede, Simon med H och Pontare gjort i jämförelse? Tråkat ihjäl oss!

Tänkte bara inflika med att flertalet deltagare la sig i duellerna mot Sara i gränslandet eftersom de ansåg att Sara ville vara där mer än de själva.
2025-06-02, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Han bytte lag i samband med att han blev förgörare, sedan gick han tillbaka till utsprunglig lag. Hela förgörar grejen var en miss av produktionen tycker jag.
"Förgörare"?
"Zerstörer Wunderwaffe" heter det väl?
2025-06-02, 15:28
Medlem
Bakarettans avatar
Eftersom Mastiff & TV4 år efter år styrt vem som blir vinnaren, är det egentligen bortkastad tid att kolla på eländet. Ja, jag tittar också. Och!?
Dessa otroligt löjliga genvägar bestående av gömda, glömda IMMUNITETER, LÄGGMATCHER osv, osv...
Man tar sej för pannan.
Men Mastiff & Gustav Karlsson ska få en eloge av mej:
"Tack för att du har castat de absolut vidrigaste deltagarna någonsin. Förutom David. Bästa någonsin som sa ifrån och var ärlig". För mej är David den sanna vinnaren av Robinson.
Klok och ifrågasättande.
2025-06-02, 15:31
Medlem
sirsia0s avatar
Jag har gillat att se kraftkvinnan Sophies bedrifter i tävlingarna. Har det funnits nån duktigare kvinna som tävlat i Robinson Sverige? Inte vad jag kommer ihåg. Hon har vunnit många kamper denna säsong.

Vad gäller Sara så håller jag med Kais, hon skulle inte hållit sig kvar många veckor i grupperna hon skulle varit med i. Hon är för dålig i tävlingar, vilket hon själv medgett. Sen tror jag hon med sin ADHD är alltför impulsiv och kan skapa sig ovänner med sin frispråkighet. Men hon är en go' tjej, en av de bättre tycker jag, rent personlighetsmässigt. Hon kan tänka ur flera perspektiv. Men inte så logisk många gånger vilket ligger henne i fatet. Reptävlingen var ju för rolig där hon snurrade in sig helt, haha.

Nu börjar Robinson Australia, hjärnor mot muskler i år igen. Har bara sett lite, men där är med proffsidrottare som varit med i OS bl. a. Det brukar bli tuffa tag.
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Nu gästar Aron nyhetsdagen, varför just Aron? Förra året var det väl likadant att de hade vinnaren i förväg i studion Men det blir en spännade finalvecka nu eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy
Tänkte bara inflika med att flertalet deltagare la sig i duellerna mot Sara i gränslandet eftersom de ansåg att Sara ville vara där mer än de själva.
Och som hon lurade dem!
Mindfuck de luxe och mästerligt spelat av Sara af Mölndal. Aaron hade inte klarat en sekund i Gränslandet
2025-06-02, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Eftersom Mastiff & TV4 år efter år styrt vem som blir vinnaren, är det egentligen bortkastad tid att kolla på eländet. Ja, jag tittar också. Och!?
Dessa otroligt löjliga genvägar bestående av gömda, glömda IMMUNITETER, LÄGGMATCHER osv, osv...
Man tar sej för pannan.
Men Mastiff & Gustav Karlsson ska få en eloge av mej:
"Tack för att du har castat de absolut vidrigaste deltagarna någonsin. Förutom David. Bästa någonsin som sa ifrån och var ärlig". För mej är David den sanna vinnaren av Robinson.
Klok och ifrågasättande.

Spännande hur åsikter kring deltagare kan skilja sig något enormt. Men inte så konstigt egentligen, det säger väl allt - alla är vi olika.
2025-06-02, 16:44
Medlem
Den som åkte i första tävlingen tycker jag inte synd om. Bra att hen åkte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in