2025-05-29, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag undviker trådar på Flashback om t.ex Robinson eftersom folk inte klarar av att ge fan i att spoila. Så jag har missat dina inlägg.

Jag hävdar fortfarande att paktande var förbjudet när Robinson var nytt i Sverige.
Det var absolut inte förbjudet, det var helt enkelt inte uppfunnet att pakta, det kom smygande efter någon säsong.
Citera
2025-05-29, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourskate
Svar på Krimfup: Din sökning på K@is Ghed@msi gav 1 träffar i databasen.

Frågan är vad den träffen gäller och det kan å andra sidan finnas fler förundersökningar och domar.

Om du inte hittar en person hos oss kan det bero på att förundersökningsprotokollet eller domen är sekretessbelagd, i mål som t.ex sexualbrott brukar förundersökningsprotokollet generellt vara belagd med sekretess.
https://www.krimfup.se/fragor-och-svar

En hastighetsöverträdelse från 2022 (dom meddelad 2024). Han körde 94 km/h när hastighetsgränsen var 80. Målet avgjordes utan huvudförhandling och han erkände gärningen. Påföljden blev 2000kr i penningböter.
Citera
2025-05-29, 21:57
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jag skrev om det i måndags i spoiler att det är konstigt att ingen hängde några vikter på henne. Hade hon fått vikter som alla andra hade troligtvis Aron vunnit immunitet.
Blev också förvånad över det men alla verkar helt ok med att bara låta henne dominera fullständigt på deras egen bekostnad. Jag fattar bara inte varför. Självbevarelsedriften borde kicka in någon gång men efter Kais uttalande om att han är beredd att låta det gå så långt att hon även vinner så verkar det inte hända.

Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Det var ju nära att Aron tog den och då hade Syd inte kunnat rösta på honom och hade kanske röstat ut Sophie.
De verkar ju inte ens ha en diskussion om att lägga sina röster på henne.
Jag fattar verkligen inte... Hon är ju dessutom en nykomling i gruppen, inte ens med i pakten från början. Ändå är det hon som verkar styra spelet helt, till sin egen fördel.
Citera
2025-05-29, 22:09
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Blev också förvånad över det men alla verkar helt ok med att bara låta henne dominera fullständigt på deras egen bekostnad. Jag fattar bara inte varför. Självbevarelsedriften borde kicka in någon gång men efter Kais uttalande om att han är beredd att låta det gå så långt att hon även vinner så verkar det inte hända.

De verkar ju inte ens ha en diskussion om att lägga sina röster på henne.
Jag fattar verkligen inte... Hon är ju dessutom en nykomling i gruppen, inte ens med i pakten från början. Ändå är det hon som verkar styra spelet helt, till sin egen fördel.
Har du verkligen sett alla avsnitt? sara han kristoffe och hon juliette var ju helt överens om försöka rösta ut sophie för de bedömde henne som det största hotet, och det säger ju sara tom till henne när det pratar själva med.
Citera
2025-05-29, 22:21
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Jag undviker trådar på Flashback om t.ex Robinson eftersom folk inte klarar av att ge fan i att spoila. Så jag har missat dina inlägg.

Jag hävdar fortfarande att paktande var förbjudet när Robinson var nytt i Sverige.

Det enda program i Sverige där paktande har varit förbjudet är Big Brother, så släpp det där nu.
Citera
2025-05-29, 22:38
Medlem
picapicans avatar
Häxnäsan säger att hon inte förstår varför folk tycker hon är ett hot. Hon vinner ju varenda tävling denna mastodont-kvinna.
Citera
2025-05-29, 23:09
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
Oj oj oj. Christoffer tycker att nästa öråd är viktigt. Geni.

I varje tävling låter det på Christoffer som att han är "sjukt nära" och presterat bra när han i själva verket aldrig vinner någon tävling, inte ens nära.
Citera
2025-05-29, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
I varje tävling låter det på Christoffer som att han är "sjukt nära" och presterat bra när han i själva verket aldrig vinner någon tävling, inte ens nära.

Haha glöm inte att han säger att han ÄGDE hindret.🤣🤣🤣 sedan ramlade han
Citera
2025-05-30, 00:02
Medlem
Yeeeeeees!!!!! Heja Nord! Så jävla skönt att se Christoffer åka hem.

Nu är det bara Jullan kvar som ska hem. Sara räknar jag bort.
Citera
2025-05-30, 00:54
Medlem
Citat:

Nej, jag kommer ihåg första avsnittet när Johan blev osams med nån tjej som hette Camilla! Det var inte förbjudet alls att pakta!
Citera
2025-05-30, 00:58
Medlem
HolySimons avatar
Men hur röstade Juliette egentligen?? Och varför?

Citera
2025-05-30, 01:00
Medlem
fonders avatar
Tråkigt att Pål åkte ut, hade hellre sett bananskal-Pontus åka.

Bananskal-resan:
1. Kommer in 2 veckor senare än resten.
2. Får direkt en guldbiljett rakt in i programmet.
3. Slipper bli skickad till Gränslandet då Aron väljer honom framför en av sina närmaste.
4. Sophie ger honom en immunitet.
5. Får i sig en enorm lunch.
6. Får ytterligare en immunitet, den här gången av Aron.

Nu hoppas jag att han inte vinner hela säsongen, avskyr honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in