2025-05-26, 13:27
Medlem
Vem av killarna som är kvar har störst paket? Är det Simon H? Eller sitter någon av de andra grabbarna på en stor pjäs, men döljer det bra? Ja, jag är fixerad vid kukar, okej.
Citera
2025-05-26, 13:45
Medlem
Förvånar mig inte om Pontus vinner i år. Han har glidit på en räkmacka rätt igenom hela Robinson i år genom sin guldbiljett och sedan genom att få skydd av Aron och nordpakten. En anonym person som surfar på vågen. Eller Simon som också har hållit låg profil. Så har det varit de flesta säsonger. Minns inga vinnare förutom Martin Melin. Man kan tycka att Aron är ett riktigt rövhål men ser hellre att han vinner som är duktig i tävlingarna och vågar stå i skottlinjen genom sitt paktande. Aron har spelat korkat för egen del men de som har gömt sig bakom honom har spelat smartast OCH fegast. Sofia har varit starkast och Sara snällast. Förvånar mig själv nu genom att hoppas att Aron det kaxiga lilla fjunet vinner.
Citera
2025-05-26, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Arons skratt är skitläskigt fan inte normalt.

Ja, jag misstänker att det bor en alien i honom.
Citera
2025-05-26, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Just nu hoppas jag på Sophie, Simon eller Kais som vinnare av hela Robinson.

Tycker Kais blir mer och mer sympatisk för varje dag och har varit schysst och samtidigt rolig under hela tävlingen. 👍

Sympatisk, Kais? Han är rolig men han klarar inte av att nånting går emot honom någonsin. Han är glad och kaxig när han vinner eller får någon fördel, men kan inte unna någon annan. Han har inga problem med att själv ljuga och pakta, men blir svinsur när någon gör det samma mot honom. Noll självinsikt.

Fick nog av honom när han röt åt Sara som försökte konversera. Bara för att han misstänkte att hon försökte röra upp något. Men sånt gör han ju själv hela tiden, och Simon kan nog svara för sig själv utan att Kais behöver stänga ner konversationen.
Citera
2025-05-26, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy
Tankar efter torsdagens avsnitt

Senast redigerad av Mandelgubben 2025-05-26 kl. 14:18.
Citera
2025-05-26, 14:43
Medlem
fonders avatar
Ingen som vet vem som vinner säsongen?
Citera
2025-05-26, 15:00
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Pontus är menlös & stentråkig, skicka hem eländet för underhållningsvärdetsskull

Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Förvånar mig inte om Pontus vinner i år. Han har glidit på en räkmacka rätt igenom hela Robinson i år genom sin guldbiljett och sedan genom att få skydd av Aron och nordpakten. En anonym person som surfar på vågen. Eller Simon som också har hållit låg profil. Så har det varit de flesta säsonger. Minns inga vinnare förutom Martin Melin. Man kan tycka att Aron är ett riktigt rövhål men ser hellre att han vinner som är duktig i tävlingarna och vågar stå i skottlinjen genom sitt paktande. Aron har spelat korkat för egen del men de som har gömt sig bakom honom har spelat smartast OCH fegast. Sofia har varit starkast och Sara snällast. Förvånar mig själv nu genom att hoppas att Aron det kaxiga lilla fjunet vinner.
Citera
2025-05-26, 15:03
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flippmodes
Sympatisk, Kais? Han är rolig men han klarar inte av att nånting går emot honom någonsin. Han är glad och kaxig när han vinner eller får någon fördel, men kan inte unna någon annan. Han har inga problem med att själv ljuga och pakta, men blir svinsur när någon gör det samma mot honom. Noll självinsikt.

Fick nog av honom när han röt åt Sara som försökte konversera. Bara för att han misstänkte att hon försökte röra upp något. Men sånt gör han ju själv hela tiden, och Simon kan nog svara för sig själv utan att Kais behöver stänga ner konversationen.

Kais har varit helt öppen med hemliga immuniteter utom för falska kärringen som åkte ut, och det var endast på grund av att Aron lämnade immuniteten till gruppen men ville inte att kärringen (sorry kommer inte ihåg namnet på tanten) skulle få den för han litade inte på henne.
Kais har i mina ögon respekterat sina medtävlare.
Citera
2025-05-26, 15:08
Medlem
sara är så jobbig att lyssna på
Citera
2025-05-26, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Pontus är menlös & stentråkig, skicka hem eländet för underhållningsvärdetsskull
Ja jag håller med. Så beige så att jag inte ens mindes namnet på honom när jag skulle skriva inlägget och då följer jag Robinson och har sett alla avsnitt.
Citera
2025-05-26, 15:39
Medlem
Citera
2025-05-26, 15:57
Medlem
Jullan är faktiskt förtrollande vacker i utsläppt hår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in