2025-05-26, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Vad är det för öråd menar du?

Det brukar alltid vara ett öråd som inleder finalveckan. Och det är ju en blodshämnd kvar som blir verkningslös annars. Så det kommer antagligen bli ett öråd direkt när finalveckan inleds.
2025-05-26, 04:53
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Klumpige Kais skulle aldrig klara plankan. Krävs en smal och lätt person för det.
Ja han är lite bångstyrig faktiskt, han har nog inte idrottat så mycket som ung, var ju samma sak när de skulle gå förbi varandra på den där plankan har var ju helt klart sämst på det med.
2025-05-26, 05:27
Medlem
Tycker det var fint när Aarons ömma moder frågade honom om han hunnit pakta ännu. Ungefär som när han var tolv och började högstadiet och fick frågan efter första dagen om han varit med om att spola någon mindre killes huvud i toaletten. Rörande.
2025-05-26, 05:29
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Ja han är lite bångstyrig faktiskt, han har nog inte idrottat så mycket som ung, var ju samma sak när de skulle gå förbi varandra på den där plankan har var ju helt klart sämst på det med.
Det var det roligaste som hänt i Robinson någonsin. Jag skrattade som f-n och speciellt som jag minns att han var ganska kaxig. Hoppades att det inte skulle ta slut.
2025-05-26, 06:49
Medlem
Anders Lundin ändå. Va! Sveriges mest älskvärda person?
2025-05-26, 06:51
Medlem
Citat:
Det var det roligaste som hänt i Robinson någonsin. Jag skrattade som f-n och speciellt som jag minns att han var ganska kaxig. Hoppades att det inte skulle ta slut.

Jag håller med, det var otroligt. Hela han är så komisk på något vis.
2025-05-26, 07:40
Medlem
Kais. Pajas. Usch.
2025-05-26, 10:06
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Mitt hopp är att Sara eller Pål vinner Robinson. Resten kan dra åt helvete. Ogillar dom så mycket så det går knappt att säga vem som är värst.
Möjligt att Pål kan gå hela vägen. Men Sara är klappkass på dom flesta tävlingar.
2025-05-26, 12:04
Medlem
Tankar efter torsdagens avsnitt

2025-05-26, 12:40
Medlem
Jag gav mig fan på att sluta kolla på Robinson efter säsongen när Olivia vann men ändå sitter man här. Vinner Juliette i år blir det dock bojkott för all framtid

Skämt åsido men är så trött på alla medelmåttor som tar sig till final utan någon egentlig prestation. Tycker också det är konstigt med alla gamla deltagare och att folk åker fram och tillbaka till gränslandet hur som helst. Hur länge var Juliette och Andrea i gränslandet liksom, knappt ett dygn? Skum säsong generellt.
2025-05-26, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtrasaltat
Jag gav mig fan på att sluta kolla på Robinson efter säsongen när Olivia vann men ändå sitter man här. Vinner Juliette i år blir det dock bojkott för all framtid

Skämt åsido men är så trött på alla medelmåttor som tar sig till final utan någon egentlig prestation. Tycker också det är konstigt med alla gamla deltagare och att folk åker fram och tillbaka till gränslandet hur som helst. Hur länge var Juliette och Andrea i gränslandet liksom, knappt ett dygn? Skum säsong generellt.

Ja, och Andrea fuskade sig tillbaka och Juliette kom in till sammanslagningen utan att ha vunnit en enda tävling i Gränslandet. Så lag syd har glidit på en jävla räkmacka den här säsongen. De har spelat spelet så jävla dåligt så produktionen har varit tvungna att rycka in för att rädda kvar dem för att skapa spänning.
Senast redigerad av Mandelgubben 2025-05-26 kl. 13:06.
2025-05-26, 13:11
Avstängd
Gold94s avatar
Just nu hoppas jag på Sophie, Simon eller Kais som vinnare av hela Robinson.

Tycker Kais blir mer och mer sympatisk för varje dag och har varit schysst och samtidigt rolig under hela tävlingen. 👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in