Sara af Mölndal säger att hon är "glad, stolt och tacksam" att till sist ha tagit sig in i den riktiga Robinsonkampen.
Men vänta nu, var det inte en av de där tre känslorna som blev fel?
Senast redigerad av GregersWerle 2025-05-26 kl. 16:11.
Årets gubbsjukaste tävling?
Jo, jag tackar! Att få se både Jullan och Sara af Mölndal vältra sig i gyttja fick det att "rycka i baguetten" (tipstack till Robinson-Jochen)
Det brukar alltid vara ett öråd som inleder finalveckan. Och det är ju en blodshämnd kvar som blir verkningslös annars. Så det kommer antagligen bli ett öråd direkt när finalveckan inleds.
Aha min koncentrationsförmåga på sistone är nedsatt så det är svårt tänka igenom händelserna ordentligt. Men Aron har väl fortfarande en hemlig immunitet va? Den borde han använda för att rädda sig själv.
Riktigt nice att Kais knep en immunitet.
Varför hängde ingen en extra tyngd på Sophie? Det var taktiskt märkligt att man låter henne bli immun igen.
Aron var egentligen bäst i torsdagens tävling. Utan de extra vikterna hade han tagit det.
Senast redigerad av Liljor 2025-05-26 kl. 17:38.
Aha min koncentrationsförmåga på sistone är nedsatt så det är svårt tänka igenom händelserna ordentligt. Men Aron har väl fortfarande en hemlig immunitet va? Den borde han använda för att rädda sig själv.
Riktigt nice att Kais knep en immunitet.
Varför hängde ingen en extra tyngd på Sophie? Det var taktiskt märkligt att man låter henne bli immun igen.
Aron var egentligen bäst i torsdagens tävling. Utan de extra vikterna hade han tagit det.
Ja. Han har en ytterligare hemlig immunitet som han kommer använda i nästa öråd. Men i örådet efter som inleder finalveckan hänger han löst tror jag. Tyvärr.
Hur fasen gick det egentligen till när Aron fick åka och äta tacos? Så oförtjänt. Hur och när gick sydarna med på det egentligen? Att Pontus blev vald var det enda jag verkligen hängde med på sen upphörde all logik.
Mest ointressanta på länge. Är det bra att psykiskt instabila människor sätts på en ö i Filippinerna? Antar allt är ett fejk och att deltagarna sover med Anders på lyxhotellet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!