2025-04-26, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Fuskade inte Pontus under immunitetstävlingen? Han höll ju i ena repet med högerhanden ganska tydligt när det bara var han och David kvar.

Sydtjejerna är ena riktiga mobbare. Kallar folk för tönt, gubbe och pussy till höger och vänster.

Tycker produktionen klantat sig ganska mycket i år. Varför placerades Pontus i redan manstarka syd, istället för Nord som hade oturen att förlora Amanda Å? Logiskt skulle ju Pontus gå till nord för att stärka upp dom.
Eller inte ha kommit in alls. Det är för mycket dåliga twister här.
2025-04-26, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annacondanna
Det behöver röras om i grytan ordentligt. In med gränsländarna!

Toni var en kul kille och trevlig att lyssna på...

Vem skulle ni helst sitta fast i en hiss med, Aron eller David?

David lätt o alla dagar i veckan Aron hade jag inte stått ut med för fem öre.
2025-04-26, 08:22
Medlem
DoktorNos avatar
En annan sak man kan fundera över är varför så många genom åren suttit i synkarna och berättat om sina planer och hur de resonerar kring taktik, hur de ska rösta och så vidare.

Inser de inte att det är utifrån dessa synkar som produktionen kan styra och ställa till det för deltagarna?

Jag inbillar mig att snart händer det något som produktionen hittat på, något som gör att småtjejernas pakt spricker rejält. De har helt enkelt snackat till sig, en för dom, negativ twist.
Senast redigerad av DoktorNo 2025-04-26 kl. 08:28.
2025-04-26, 08:44
Medlem
Citat:
Fuskade inte Pontus under immunitetstävlingen? Han höll ju i ena repet med högerhanden ganska tydligt när det bara var han och David kvar.

Sydtjejerna är ena riktiga mobbare. Kallar folk för tönt, gubbe och pussy till höger och vänster.

Tycker produktionen klantat sig ganska mycket i år. Varför placerades Pontus i redan manstarka syd, istället för Nord som hade oturen att förlora Amanda Å? Logiskt skulle ju Pontus gå till nord för att stärka upp dom.
Pontus hamnade i syd eftersom det var en del av vinsten i pristävlingen att få förstärkning till laget.
2025-04-26, 09:12
Medlem
Toni har ju vunnit spelet på många sätt genom att framstå som den mest sympatiske spelaren. När de kommer hem kommer detta värderas högst av allt för hur de ser tillbaka på sin medverkan.

Att visa upp en guldpersonlighet inför alla tv tittarna slår en liten chans på 250 k men det fattar inte de flesta utan kallar medtävlare töntar och idioter etc bakom deras rygg men framför kameran.
2025-04-26, 09:57
Medlem
Ett gäng brudar blev mentalt knullade av en autistisk 18-åring.
Vad förnedrande det måste vara för tjejerna i lag syd att se programmen på tv denna vecka
2025-04-26, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Ett gäng brudar blev mentalt knullade av en autistisk 18-åring.
Vad förnedrande det måste vara för tjejerna i lag syd att se programmen på tv denna vecka

Andrea är definitionen av allt som är fel med det moderna samhället.
2025-04-26, 10:59
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Vad kräver du egentligen?
Frågar du mig är detta den bästa säsongen som någonsin sänts. Denna säsongen har allt, speciellt många intressanta personlighdter. Eller hade du velat ha 11 stycken deltagare som var lika trötta som Pontus?

Men jag hoppas Aron eller David vinner hela tävlingen.

Vi tycker olika.. helt ok enl mig!

Jag kräver inget.. jag kan vara besviken ändå på hur slarvigt urvalet av deltagare gjorts… alla dessa avhopp… alla dom som röstades ut borde blivit tillfrågade innan fd deltagare från tidigare säsonger hade fått komma in… att 3 fd öppnar gränslandet är kul men med fler blir det inte kul längre.

Just nu hejar jag på David!
2025-04-26, 11:05
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Är tjejerna i Syd dumma inuti deras huvuden?
Som följer Aron utan tvek. Även i örådet nämner han sitt egna lag som "er" och "ni" - och erkänner att han sabbade tävlingen. Ändå röstar dom ut Toni?

Just därför hoppas jag att dessa tjejer står på tur ut ur Robinson o att det är Aron som ser till att det blir så.. o sen kan Aron följa efter!
2025-04-26, 11:09
Medlem
Citat:

Jo jag reagerade också på att Pontus fuskade. Dåligt att dom inte såg det och sa till.
2025-04-26, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Fråga bara om Andreas Leksell. Har två likadana ärr under båda brösten och bröstmuskler icke-existerande. Går nästan inåt i stället. Vad har han varit med om?

Han gick vilse på prärien under en resa i USA. En grupp siouxindianer hittade honom och tog honom som slav. Under sin fångenskap kom han på att hans enda chans att ta sig därifrån var att bli upptagen som fullvärdig medlem av stammen. För att bli accepterad som äkta siouxkrigare var han dock tvungen att genomgå en manbarhetsrit som bl a innnebar att han hängdes upp i taket på en tipi med hjälp av krokar, gjorda av örnklor, som fästes i hans bröstmuskler. Efter uppvisad tapperhet och förmåga att uthärda smärta blev han så adopterad av stammen. De gav honom namnet "Shunkawakan" som betyder "Häst" på sioux. Han valde dock att inte stanna utan for hem till Sverige igen. Ärren efter örnklorna kommer han dock alltid att bära med sig, något som han emellertid enligt egen utsago gör med stolthet.
2025-04-26, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Toni har ju vunnit spelet på många sätt genom att framstå som den mest sympatiske spelaren. När de kommer hem kommer detta värderas högst av allt för hur de ser tillbaka på sin medverkan.

Att visa upp en guldpersonlighet inför alla tv tittarna slår en liten chans på 250 k men det fattar inte de flesta utan kallar medtävlare töntar och idioter etc bakom deras rygg men framför kameran.
Bättre då att skrika att man är kränkt för att han fick äta fiskrens och sedan springa ut i djungeln för sig själv och sura som en liten tjej?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in