2025-04-24, 17:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
De i tråden som kallar Andrea, Juliette och Sara för snyggningar kan inte ha träffat några vackra kvinnor i sitt liv.
Är det profilbilden din (min) vi borde få träffa? , du kan inte undvika att svara länge till.
2025-04-24, 17:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sado
Var bor du egentligen? Det analoga TV-nätet släcktes ner 2007 i Sverige.
Linjär-TV var ordet jag egentligen sökte insåg jag för 5 sekunder sedan, ibland väljer jag i väntan på detta ett alternativt ord som är mycket snarlikt

Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
vidrigt att se HMs reklam med pakistanbrudar ffs
Apropå Robinson! så tror jag inte ens Sowiet är från Pakistan vad betyder ffs?
2025-04-24, 17:50
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Är det profilbilden din (min) vi borde få träffa? , du kan inte undvika att svara länge till.

Förstår inte vad du menar med profilbilden din (min).
2025-04-24, 17:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Förstår inte vad du menar med profilbilden din (min).
Glöm det där med min, du skrev att vi inte kan ha träffat några vackra kvinnor i våra liv, så min motfråga är om det är din profilbild som ska föreställa själva urkunden för hur en vacker kvinna ska se ut?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-24 kl. 18:06.
2025-04-24, 18:06
Medlem
fonders avatar
Citat:
Glöm det där med min, du skrev att vi inte kan ha träffat några vackra kvinnor i våra liv, så min motfråga är om det är din orientaliska profilbild som ska föreställa själva urkunden för hur en vacker kvinna ska se ut?

Det finns massa vackra utseenden, båda orientaliska och västerländska, men de som varje år i Robinson-tråden kallas för skönheter är inte det alls. Män gör misstaget att tro att någon kvinna är vacker bara för att hon visar mycket hud. Det talas exempelvis om att Andrea skulle ha en jättesnygg kropp när det egentligen kunde vara vilken manskropp som helst. Juliette med sina trådsmala läppar, konstiga helheten etc. kallas för knullbar när hon snarare bara visar mycket hud och lurar ensamma kåta män.
2025-04-24, 18:14
Medlem
Eg0x3s avatar
Vad många det är som avbryter denna säsong.. har tv4 slarvat vid antagningarna?
2025-04-24, 18:18
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Vad många det är som avbryter denna säsong.. har tv4 slarvat vid antagningarna?

Antagningarna bygger på vänskapskorruption till stor del, därför är det inte konstigt då antagningen inte bygger på mognad och kompetens.
2025-04-24, 18:22
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Antagningarna bygger på vänskapskorruption till stor del, därför är det inte konstigt då antagningen inte bygger på mognad och kompetens.

Trist… särskilt för dom som sökte o inte blev utvalda… trist för oss som tittar på en stympad säsong :-/
2025-04-24, 18:23
Medlem
fonders avatar
Citat:
Nej det är för att vi gillar androgyna kvinnokroppar, du gör det inte för att du förmodligen är partisk genom att vara motsatsen & ultra-feminint byggd själv den här psykologin som uppstår när kvinnor konkurrerar efter samma maskulina 'high-value män' då uppstår lätt aversioner mot den kvinnliga kroppsmotsatsen där man vill vädja till mäns intellekt att dom begår ett stort misstag

Jag är bara bekant med 1 ensam kåt kvinna faktiskt

Varför ska ni heterosexuella? män gilla androgyna kvinnokroppar istället för feminina?! Jag förstår ingenting längre.
2025-04-24, 18:28
Medlem
Slussenyaos avatar
Usch vilken liten råtta Aron är. Ingen moral alls, hade flippat på Judas flera gånger om
2025-04-24, 18:36
Medlem
fonders avatar
Andrea har nästan 154 000 följare, hur kan någon finna denna båda narcissist och psykopat så intressant så man vill följa henne?! Det finns tydligen människor till allt.
2025-04-24, 18:55
Medlem
Citat:
Andrea har nästan 154 000 följare, hur kan någon finna denna båda narcissist och psykopat så intressant så man vill följa henne?! Det finns tydligen människor till allt.
För att hon ser bra ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in