2025-03-25, 14:25
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazed121
Han är inte invandrare. Han är EU Medborgare som har precis samma rättigheter som alla svenskar har i Sverige. Eller menar du att alla som inte är födda i Sverige men som tillhör EU ska betala din tänkt skatt?

Han är irländare och har bott i Sverige sen 2004, han är uppvuxen i Crumlin på Irland.

Han är invandrare punkt slut och just nu är han kanske Sveriges mest jagade person tack vare sina 32 fall av misstänkta sexköp och uppmärksammade flykt till Storbritannien.

Du anser kanske att invandrare som Cl*m*nger ska inte uppvisa respekt för svensk lagstiftning? Använd ditt stora huvud för omväxlings skull någon gång istället för det där lilla huvudet som verkar vara satt ur funktion ☺️
Citera
2025-03-25, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Jag föreslår att DU läser på och slutar att använda det lilla huvudet istället för det stora.

"Flera fruktlösa försök har gjorts både från svensk och brittisk polis att hitta den efterlyste tv-profilen D*rmot Cl*menger, som misstänks för ett 30-tal sexköp.

Nyligen meddelade brittisk polis sina kollegor i Sverige att man avslutar sina eftersökningar då man vid tre tillfällen sökt den tidigare ”Let's dance”-programledaren på en adress i Wales och sedan fått höra från en släkting att han rest vidare till London.

Men efter att Expressen lyckats lokalisera den sexbrottsmisstänkte 51-åringen på ett hotell i London under onsdagskvällen har nu svensk polis återigen skickat en begäran om hjälp"

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wgLazG/brittisk-polis-ska-aterigen-soka-efter-clemenger

Mitt förslag om att hålla lite bättre koll på Londons thaimassagesalonger är inte alls så dumt med tanke på D*rmots avvikande fixering vid sexköp på thaimassagesalonger här i Sverige.

När du inte har svar börjar du med förolämpningar. Svara bara på frågorna. Du lever i din egen fantasivärld där du tror att din idé är genomförbar.

Vem ska genomföra din spaningsidé, tycker du? Britterna skulle aldrig få lov att göra det, då det inte är en olaglig aktivitet i Storbritannien, och svenska poliser får inte verka på brittisk mark. Så hur skulle din jättebra idé fungera i verkligheten så att det skulle bli lagligt?
Citera
2025-03-25, 15:11
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Tyvärr är det rätt uppenbart att du tänker med det lilla huvudet istället för det stora precis som Dermutt Slemmenger har gjort.

Den dansande irländaren har brutit mot sexköpslagen och då spelar det ingen som helst roll om de prostituerade är med i facket.

Jag är kvinna.

Han har brutit mot sexköpslagen, men jag vill bara påminna om att rent prostituerade har velat att deras yrke ska ses som vilket yrke som helst, bara för ett par år sen.
De satt till och med och sa att de tyckte om sina yrken, i debatten.
Diskussionen pågick i media om de prostituerade skulle kunna gå med i facket

Jag vill bara tydliggöra detta då det framstår lite väl mycket i debatten här att thaimassörerna är handlingsförlamade, viljelösa och ej de som styr.
De är i själva verket aktivt handlande då de "för in kunderna" på att ta emot happy ending- erbjudanden, vad jag förstår? (Jag är dock ej säker.)
Men jag kan mycket väl tänka mig att såna här massörer "handlar aktivt" då de har en "möjlig" kund?
Dessutom så kommer en sån här kvinnlig massör mycket lättare undan om hon ofredar en kund än om hon varit manlig massör, va?

Dock är jag lite ute på hal is, då jag inte vet hur det går till på ställena.
Jag får väl försöka utläsa flashbacks-svaren.
Citera
2025-03-25, 15:20
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag är kvinna.

Han har brutit mot sexköpslagen, men jag vill bara påminna om att rent prostituerade har velat att deras yrke ska ses som vilket yrke som helst, bara för ett par år sen.

Jag vill bara tydliggöra detta då det framstår lite väl mycket i debatten här att thaimassörerna är handlingsförlamade, viljelösa och ej de som styr.
De är i själva verket aktivt handlande då de "för in kunderna" på att ta emot happy ending- erbjudanden, vad jag förstår? (Jag är dock ej säker.)
Men jag kan mycket väl tänka mig att såna här massörer "handlar aktivt" då de har en "möjlig" kund?
Dessutom så kommer en sån här kvinnlig massör mycket lättare undan om hon ofredar en kund än om hon varit manlig massör, va?

Det här får mig att tänka på en thaimassage på Hisingen för en del år sedan. Där stod tjejerna utanför på gatan rent av och lockade: ”Hey pretty boy” typ. Just thaisalongen jag pratar om kanske var ett undantag dock bland alla tusentals thaisalonger i landet, och kan säga att de slog igen rätt kvickt.
Citera
2025-03-25, 15:45
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Det här får mig att tänka på en thaimassage på Hisingen för en del år sedan. Där stod tjejerna utanför på gatan rent av och lockade: ”Hey pretty boy” typ. Just thaisalongen jag pratar om kanske var ett undantag dock bland alla tusentals thaisalonger i landet, och kan säga att de slog igen rätt kvickt.

Kan jag också tänka mig.
Citera
2025-03-25, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag är kvinna.

Ok du är kvinna så ponera att du söker jobb i till exempel Frankrike.
Du svarar på en annons där de söker hotellpersonal.
Väl framme så visar det sig att hotellet är en bordell, de tar ditt pass och tvingar dig att prostituera dig.

Vad gör du i en sådan situation? Accepterar att nu får du fnaska tills du dör av ålderdom?
Du får åka ut till diverse hotell, men tanken att fly har aldrig slagit dig i?
Eller ok, du får inte ens åka till hotell utan tvingas att vara i samma lokal och sälja sex till snigelätande fransmän.
Skulle du suga den ene efter den andre eller skulle du försöka kommunicera med dem och be dem att kontakta polisen?
Även om du inte kan ett ord franska så finns det något som heter Google translate, och alla torskar har givetvis en mobil på sig så du kan kommunicera via den.

Jag är tämligen säker på att du skulle försöka göra något, speciellt då det ju inte ens är speciellt svårt med dagens teknik.
Men här ska vi alltså tro att alla dessa thailändskor, rumänskor och Gud vet vilka ska alltså sitta helt passivt och bara knulla på bara för att någon har lurat dem och snott deras pass?
Fan dessa hallickar borde ju jobba som personalrekryterare på vilket storföretag som helst med tanke på att de alltid väljer kvinnor som är helt passiva och bara stilla accepterar sitt öde...

Eller kan det kanske vara så att dessa hallickar är en ren fantasiprodukt för att motivera den vansinniga sexköpslagen?
Att ingen blir tvingad till jack shit utan de gör det högst frivilligt, helt enkelt för att det är det enklaste sättet att tjäna större pengar för en outbildad kvinna som inte en kan språket?
Senast redigerad av Yourworstenemy 2025-03-25 kl. 15:51.
Citera
2025-03-25, 16:30
Medlem
Citat:
Fast nu har denna sexualbrottsling flytt Sverige och häckar nu i London. Samtidigt hänger hans sexköp självklart också ihop med övrig brottslighet kring thaimassagesalongerna.

Jag förde tidigare fram tanken att leta efter Irländaren på Londons thaimassagesalonger, han kan säkert inte låta bli att köpa sex i London ☺️

Jo, storfiskarna tappade torsken när de tog loss honom ur trålen.
Citera
2025-03-25, 16:38
Medlem
Bystskuggas avatar
Dermot erkännde först, och hade kankse förhoppningar att det skulle hanteras med diskretion, men snabbt kröp det ut i media att en nöjesprofil var misstänkt för 30+ fall av sexköp. Inom kort förekom förstås namnet i alternativmedia, och kanske även i någon main stream media. När sedan åklagaren dessutom gick ut i media avslöjade ett rättegångsdatum för kreti och pleti, så var korten på bordet. Dermot insåg att han skulle kölhalas offentligt i normaliseringens namn. Dår någonstans bestämde han sig för att inte vara med längre.

Det är dessutom lätt att glömma bort, men det var inte så länge sedan Patrik Sommerlath skulle delges, men flydde och gömde sig på Drottningholm. Media bedrev ingen hetsjakt på Sommerlath. De visste naturligtvis att han var där men skickade inte Michael Syrén dit för att fråga Patrik, varför springer du? Patrik åklagaren letar efter dig. Det fanns en ohederlig kabal mellan polisen, media, hovet, staten och åklagarmyndigheten, att man inte skulle hitta Sommerlath.

Man kanske inte tror på det, men kungafamiljen såsom Sverige statschef, kunde ju inte tillåtas att förekomma i ett sammanhang som stred mot Sveriges moraliska och ideologiska hållning. Plus att ett eventuellt fall, hade kommit som grädde på moset som var Camilla Henemark skandalen. Under de omständigheterna är det inte svårt att förstå att Sommerlath tilläts undkomma.

Kabalen var dock inte glada över det, det belv ju dåligr PR, och man har burit på lite gramsen revanschlusta, så när Dermot klev i fällan såg man sin chans. Nu jävlar skulle det bli media-historisk normalisering.

Tror att Dermot fick nys om det, och tog till schappen. Eller kankse att han listade ut det själv, så media blev lurade på konfekten igen. Därför de gjort internationell efterlysning och skickat ut media team på spåret, och antagligen är de rätt nöjda nu när de lyckades få videoklipp på en flyende Dermot. Kankse till och med att de andas ut och låter det bero nu när de fick sin coverage, vem vet.

Dermot kan också eventuellt ha blivit påverkar av Paolo Robertos misslyckande att hnatera media. Visserligen satte Paolo sig själv i smeten, men kanske har exemplet ändå gjort Dermot mera ängslig och ovillig att delta. Han mer än oss känner ju Svenksa eliten och har nog en rätt bra idé om vad de är kapabla att göra med honom.
Citera
2025-03-25, 16:39
Medlem
Bystskuggas avatar
Nu har Brittisk polis lagt ner jakten igen

https://www.tv4.se/artikel/1oQBKdAn0OVyiFZ2kwsX0c/brittisk-polis-i-ny-insats-vi-lyckas-inte-spara-dermot-clemenger

Då får vi väl snart ett nytt inslag där Aftonbladet fångar en löpande Dermot, så att Svenska polisen får skicka ny begäran.
Citera
2025-03-25, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Nu har Brittisk polis lagt ner jakten igen

https://www.tv4.se/artikel/1oQBKdAn0OVyiFZ2kwsX0c/brittisk-polis-i-ny-insats-vi-lyckas-inte-spara-dermot-clemenger

Då får vi väl snart ett nytt inslag där Aftonbladet fångar en löpande Dermot, så att Svenska polisen får skicka ny begäran.

Man kan inte lägga ner något som aldrig påbörjades...
Vågar vi hoppas att det snart brister för polisen i England och att de ber svenskarna att dra åt helvete och sluta besvära de med sånt nonsens?
Citera
2025-03-25, 16:51
Medlem
Raktinyllets avatar
Dermot fintar bort feminazisterna igen, fan vilken hjälte
Citera
2025-03-25, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Man kan inte lägga ner något som aldrig påbörjades...
Vågar vi hoppas att det snart brister för polisen i England och att de ber svenskarna att dra åt helvete och sluta besvära de med sånt nonsens?

Det gjorde de med detta uttalande: 'Man uppger också att sexköp inte är olagligt i Storbritannien och att man på grund av lagen därför är begränsad i att försöka spåra honom med andra metoder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in