2025-03-24, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
En stressad och pressad man som gått ner sig rejält sen jag såg honom i Lets dance, där han var riktigt avslappnad och snäll.
Gissar att han fått sitt straff av rena pressen. Inte alltid kåken behövs för att straffa folk.
Skulle nog vara bättre om han satt inne?

Snacka om att icke offentliga kan komma billigt undan med mycket värre kriminella gärningar än detta, och till och med må bra under fängelsetiden då de rehabiliteras.
Men en offentlig person...där blir fallet hårdast av hårdast.

När du såg honom senast i Let's Dance bar han säkert en snygg kostym, var tv-sminkad och avslappnad medan han pratade om det han är duktig på, medveten om att kameran var riktad mot honom.

Här hade han väldigt avslappnade vardagskläder och fick plötsligt en kamera upptryckt i ansiktet, samtidigt som en osmidig reporter överraskade honom.

Kanske inte den bästa jämförelsen då jag tror inte många ser tipp topp ut i samma situation.
Citera
2025-03-24, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppborg-Tillval
Alltså, vill jag verkligen ha massage (det har jag betalat för några gånger) så vill jag absolut inte bli erbjuden något sexuellt.

OK, det finns såklart alltid undantag som bekräftar regeln.
Citera
2025-03-24, 12:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Tja, eftersom han har förlorat allt är han också fri. Han måste inte hålla uppe masken utan kan köpa prostituerade i Storbritannien. Det var väl det han menade med att leva livet. Äntligen kan han skit i sin familj och bara ägna sig åt sitt missbruk, att utnyttja prostituerade kvinnor och käka fet mat. Kan ju bli så att han hittas avliden på något sunkigt hotellrum pga hjärtsnurr/ överdos ganska snart.

Ok så han är alltså en missbrukare av både det ena och andra med det är alltså ändå han som utnyttjar de prostituerade och inte de prostituerade som utnyttjar honom och hans missbruk?
Det är ALLTID mannen som utnyttjar den stackars kvinnan i det rabiata Sverige då kvinnan kan aldrig göra något fel.
Citera
2025-03-24, 12:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
OK, det finns såklart alltid undantag som bekräftar regeln.

Jag tror inte det är något undantag att man inte vill bli erbjuden avrunkning när man är ute efter bara massage.
Citera
2025-03-24, 12:20
Medlem
volvo 240s avatar
Inte en aning vem karln är men det spelar mindre roll.

Hur kan man bli internationellt efterlyst för det relativa skitbrotten sexköp. Dessutom, föbjud prositutionen med. Det är ju som att låta knarklangare gå fria medan den som köper ett gram kokain får "boken slängd på sig" Helt bakvänt.

Hade han vart en mördare eller nån som gått unt och misshandlat massa människor då förstår jag efterlysningen men detta är ju löjligt. Han har ine våldtagit någon.
Citera
2025-03-24, 13:11
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Medan thaimassage-salongerna kan fortsätta att antasta kunder med "Vill du vara med på happy ending"-erbjudanden genom att börja smeka mot könet. Det är så de gör.
Vissa blir upphetsade och går på betet, andra känner sig antastade och går därifrån.

Du tror alltså att D*rmot har gått på betet hela 32 gånger när han "nappade" på deras erbjudanden om happy ending etc? ☺️

Borde inte han har lärt sig något efter gång 1, 2 eller 3? Varför kände sig inte D*rmot antastad?

Citat:
Det kanske skulle vara på sin plats att göra det olagligt att sälja sex, när det ser ut såhär?
Kunder blir nämligen antastade (alltså utsatta för ett brott) men vet inte hur de ska anmäla skiten då det är lagligt.
Hur ska man komma åt det brottets natur?

Ingen springer på thaimassagesalonger och blir överraskad när de får erbjudanden om sexuella tjänster, vi kan istället med stor säkerhet anta att nästan alla män som besöker thaimassage är ute efter både massage och SEX.

D*rmot är åtalad eller var åtalad för hela 32 fall av sexköp, man kan gissa sig fram till att det där är nog bara en liten del av alla hans besök på bordeller. Man kan ana en besatthet hos honom, Jag tycker nästan lite synd om karln.
Citera
2025-03-24, 13:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Det du din idiot inte fattar är att kvinnorna har tjänat mer pengar tack vare D*rmot.
Men du inbillar dig alltså att de nu är glada och lättade att D*rmot inte längre finns i Örebro?

Du tror alltså att de prostituerade kvinnorna längtar tills han återvänder till Sverige för då kan han köpa ännu mer sex på thaimassagesalongerna? ☺️

På dig låter det som att han är någon sorts hjälte eller någon sorts manlig variant av heliga moder Theresa bara för att han har "hjälpt" de stackars fattiga kvinnorna via sina sexköp.
Citera
2025-03-24, 14:51
Medlem
hela flashback undrar:
"varför håller du dej undan dörrmott?! DÖRRRmååått? "
Citera
2025-03-24, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du tror alltså att de prostituerade kvinnorna längtar tills han återvänder till Sverige för då kan han köpa ännu mer sex på thaimassagesalongerna? ☺️

På dig låter det som att han är någon sorts hjälte eller någon sorts manlig variant av heliga moder Theresa bara för att han har "hjälpt" de stackars fattiga kvinnorna via sina sexköp.

Att de längtar är kanske att ta i men att de inte avskyr honom är nog rätt så säkert.
Skulle förresten inte förvåna mig om inte de flesta har återvänt till Thailand för de undrar säkert vad fan Sverige är för dårhus och vill inte vara kvar här...

Ja Dermot är självklart en hjälte. Inte för att ha köpt utan för att han pissar det svenska rättsväsendet rakt i nyllet.
Det tjatas om hans barn här bla bla bla men om hans barn nu lider så vem fan tror du och andra idioter att de känner hat mot? Sin pappa eller det galna svenska rättsväsendet?
Jag gissar på det senare...
Citera
2025-03-24, 16:46
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=5RlwjSvypOI
Citera
2025-03-24, 16:47
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Att de längtar är kanske att ta i men att de inte avskyr honom är nog rätt så säkert.

Varför är det rätt så säkert? De var kanske tvungna att sälja sex till honom?

Citat:
Skulle förresten inte förvåna mig om inte de flesta har återvänt till Thailand för de undrar säkert vad fan Sverige är för dårhus och vill inte vara kvar här...

Både Cl*m*nger och de prostituerade kvinnorna med hallickar är invandrare, menar du att invandrare står över lagen?

Citat:
Ja D*rmot är självklart en hjälte. Inte för att ha köpt utan för att han pissar det svenska rättsväsendet rakt i nyllet.
Det tjatas om hans barn här bla bla bla men om hans barn nu lider så vem fan tror du och andra idioter att de känner hat mot? Sin pappa eller det galna svenska rättsväsendet?
Jag gissar på det senare...

Du vill alltså hylla denna sexualbrottsling med argumentet att han pissar svensk lagstiftning rakt i nyllet?
Citera
2025-03-24, 16:57
Medlem
Intressant att faktumet att inte kunna träffa sina egna barn på över ett år bara är chill för honom. En riktig förälder som brydde sig om sina barn hade dött av längtan. Guinness-magen och egot tävlar om vilket som är störst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in