2025-03-20, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Det jag finner mest intressant i hela historien är hur svensk polis samt brittisk polis inte kan hitta en person med en efterlysning på sig

och DÅ sladdar en tabloidtidning likt Expressen in, hittar info om var vederbörande befinner sig, möter upp personen i fråga i en hotellfoajê samt lyckas att filma sexköparens flykt.

Sensmoral - Expressens murvlar är bättre på spaning än Svensk Polis

5 getingar

Det är ju knappast så att Expressen letat efter honom. Det är ju nån idiot som sett honom där och vill tjäna pengar på kuppen. Så då ringer man murvelpacket istället för polisen. Hade man ringt polisen hade man inte fått en spänn. Nu fick man säkert sig en hacka för besväret.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Tycker det är jättebra dessa äckel förödmjukas.. lägsta klassens män som gillar utnyttja kvinnor ska hängas ut!

Nej hjärntvättade idioter som dig tillhör lägsta klassen...
Citera
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Han springer inte från Expressen, han vill hinna fram till thaisalongen innan de stänger.

"Blaskfet"
Såklart, my bad! Five finger discount kanske?

"Stoppa Dermot, Stoppa Dermot, stoppa Deeermot nuuuuu!"
Citera
2025-03-20, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Han har vad jag förstått gjort mer än rätt för sej genom att ge rejält med dricks vid varje knull, antar att dessa thaitjejer är oerhört besvikna på Svensk Polis och det med all rätt!

Glöm inte att han även varit väldigt trevlig och berömt deras fitta och sånt.
Det framgick väldigt tydligt av SMS-konversationen i FUP:en.
Citera
2025-03-20, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Sluta fabulera.

Roligast om han kan undkomma. Är ju ingen superkriminell, precis..

kan man inte vara bountyhunter i England? Och indrava för svenska staten? För I sverige går det inte men han är ju i england
Citera
2025-03-20, 17:47
Medlem
Han sprang säker direkt till närmsta massagesalong för att släppa på stressen ty I Storbritannien är köp av sexuella tjänster inte olagligt.
Citera
2025-03-20, 17:47
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
kan man inte vara bountyhunter i sverige?
Nej. Eftersom vi inte har ett borgenssystem.
Citera
2025-03-20, 17:50
Medlem
så blir detta upptaget kvällens efterlyst? att folk i england kan ringa in och tippsa?
åker svensk polisagenter till england då? tjänsteresa?
Citera
2025-03-20, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Hade jag varit Dermot så hade jag gett den så kallade reportern från Expressen en riktig käftsmäll.
Sen sparkat in tänderna på fanskapet också.
Sen hade jag gladeligen tagit mitt straff, vissa saker är värda att sitta i fängelse för.
Vad fan är det för fel på dessa svin, vill de driva honom till självmord eller vad fan är det fråga om?
Jävla svin...

Man kan ju bara hoppas att detta blir lite av en eye-opener för Dörrmått. Så att han ligger lite lägre nu fram tills preskriptionstiden är över och inte tar in på Svenskhotell i London och sånt.
Då kommer han ju att klara sig. Isåfall har ju reportrarna gjort honom en tjänst och den feministiska fittmaffian en björntjänst med sitt tilltag!
Citera
2025-03-20, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
får en dumpen känsla när jag ser denna konfrontation .. vilken dåre.. Hans hjärna tänker nog när han springer iväg , håller jag mig undan så är nog välkommen till tillbaka till lets dance juryn 2027 ja🤣🤣

Hade du stannat och tjötat en stund eller?

Hade varit lite kul med en Frank förstås. ”Kuken ska ha sitt”
Citera
2025-03-20, 17:55
Medlem
analkings avatar
Vilken avsmak msn får för de patetiska expressen anställda de sitter väl på tablddance nu i london och super
Citera
2025-03-20, 17:56
Medlem
Ska det verkligen vara nödvändigt att bedriva häxjakt i London över några massagerunkar?? Det finns ju betydligt värre brottslingar här i Sverige som dom kunde jaga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in