2025-03-25, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vet du hur många thaimassagesalonger det finns i det område där Dermutt Slemmenger sågs senast?

Tanken var att gillra en fälla för honom eftersom han verkar gilla thaimassage och extratjänster väldigt mycket ☺️

Jag ska självklart inte ha något eget span men om polisen i Sverige vill ha hjälp av polisen i London så är det ju en bra ide att leta efter den där filuren på platser där han kan tänkas befinna sig?

Så Sverige ska göra bort sig totalt genom att be britterna lägga resurser på en spaningsoperation i London för ett brott i Sverige som är fullt lagligt i Storbritannien? Är det så du resonerar?
Citera
2025-03-25, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Jag önskar att det mänskliga psyket var så faktabaserat som du vill få det till. Men det är det inte

Så med ditt resonemang menar du att om man inte har fakta, är det helt okej att upprepa lögner gång på gång?

OMG 🙈
Citera
2025-03-25, 13:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amazed121
Så med ditt resonemang menar du att om man inte har fakta, är det helt okej att upprepa lögner gång på gång?

OMG 🙈

Ok och ok. Men det är så det blir
Citera
2025-03-25, 13:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Så Sverige ska göra bort sig totalt genom att be britterna lägga resurser på en spaningsoperation i London för ett brott i Sverige som är fullt lagligt i Storbritannien? Är det så du resonerar?

Iden är inte dum att söka efter en sexualbrottsling där han kan antas befinna sig, eller hur?

Sverige gör dessutom inte bort sig eftersom sexköp är även förbjudet i Storbritanniens grannländer Frankrike och Irland.

Men om vi fokuserar på D*rmot så är det väl högst troligt att han kan inte låta bli att besöka thaimassagesalonger i London eftersom han verkar besatt med tanke på det stora antalet sexköp i Sverige.
Citera
2025-03-25, 13:24
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Iden är inte dum att söka efter en sexualbrottsling där han kan antas befinna sig, eller hur?

Sverige gör dessutom inte bort sig eftersom sexköp är även förbjudet i Storbritanniens grannländer Frankrike och Irland.

Men om vi fokuserar på D*rmot så är det väl högst troligt att han kan inte låta bli att besöka thaimassagesalonger i London eftersom han verkar besatt med tanke på det stora antalet sexköp i Sverige.

Kan han inte gått i terapi för att sluta med besöken?
Citera
2025-03-25, 13:34
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Expressen kunde hitta D*rmot men inte engelska polisen.

Du vill alltså rikta kritik mot den engelska polisen för att de har misslyckats med att hitta sexualbrottslingen?

Citat:
Det säger väl allt hur den engelska polisen ser på saken, nämligen att det är ett ickebrott.

Du vet inte hur den engelska polisen ser på saken, kanske har detta ärende låg prioritet men de borde definitivt hålla koll på klientelet som besöker thaimassagesalonger i London som ska vara världens kanske mest övervakade stad med väldigt många kameror.
Citera
2025-03-25, 13:35
Medlem
Citat:

Det spelar ingen roll om det är olagligt i grannländerna – det är lagligt i Storbritannien.

Kan du svara på en fråga åt mig?

Om en homosexuell man från Saudiarabien kom till Sverige på flykt från straffet där, eftersom det är olagligt att vara homosexuell, och den saudiska regeringen kontaktade Sverige och bad oss fånga honom så att han kunde skickas tillbaka för att avtjäna sitt straff – vad tror du att Sveriges svar skulle bli?

A) *Vi kan inte vara behjälpliga i det här fallet, eftersom det i vårt land inte är olagligt att vara homosexuell.*

Eller

B) *Självklart hjälper vi till att hitta honom och skickar tillbaka honom för att avtjäna sitt straff.*

Du har i flera inlägg tidigare uttryckt dig så här när folk har sagt emot dig: *"Fast det är olagligt att köpa sex i Sverige."*

Skulle du resonera likadant om Saudiarabien begärde spaning på en homosexuell man?

*"Fast det är olagligt att vara homosexuell i Saudiarabien."*
Citera
2025-03-25, 13:46
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Det är därför som D*rmot är en frisk fläkt och det behövs fler som honom.

Du alltså menar att Sverige behöver fler sexualbrottslingar?

Tänker du alltid med det lilla huvudet istället för det stora?

Citat:
Dermot däremot tar inget skit.
Trots stora konsekvenser för honom så finner han sig inte i dessa dumheter utan lämnar landet. Haha snacka om att håna och pissa på det svenska ruttna rättsväsendet

Han är bränd i Sverige för lång tid framöver tack vare sin sjukliga fixering vid sexköp på thaimassagesalonger.
Citera
2025-03-25, 13:54
Avslutad
Citat:
Du alltså menar att Sverige behöver fler sexualbrottslingar?

Tänker du alltid med det lilla huvudet istället för det stora?

Han är bränd i Sverige för lång tid framöver tack vare sin sjukliga fixering vid sexköp på thaimassagesalonger.

Nej din dåre, Sverige behöver inte sexualbrottslingar utan fler män som står upp för sig själva mot rabiata galna kvinnor.
Dermot är ingen sexualbrottsling förutom i era sjuka huvuden, det ska han inte behöva sitta i fängelse för.

Du har dock rätt i att han är bränd i Sverige, det tror jag nog att han själv förstår.
Det är nog därför som han stack, för han tänker inte både få sin karriär förstörd OCH sitta i fängelse.

Hur som helst, Dermot lever ett spännande liv på flykt undan "rättvisan" i England medans du skriver bittra och galna inlägg på ett sketet forum.
Undrar vem som har det bättre?
Citera
2025-03-25, 13:55
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
I ärlighetens namn åker en del ”massörer” också dit. Ta DC som exempel. Den torsken fastnade ju i nätet men den som polisen jagade var ju egentligen en salongägare. DC fick de på köpet.

Fast nu har denna sexualbrottsling flytt Sverige och häckar nu i London. Samtidigt hänger hans sexköp självklart också ihop med övrig brottslighet kring thaimassagesalongerna.

Jag förde tidigare fram tanken att leta efter Irländaren på Londons thaimassagesalonger, han kan säkert inte låta bli att köpa sex i London ☺️
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-03-25 kl. 13:59. Anledning: Tillägg
Citera
2025-03-25, 14:02
Medlem
Citat:
Fast nu har denna sexualbrottsling flytt Sverige och häckar nu i London.

Jag förde tidigare fram tanken att leta efter Irländaren på Londons thaimassagesalonger, han kan säkert inte låta bli att köpa sex i London ☺️

Varför svarar du inte på frågan jag har ställt? Jag tror nog att du inser att ditt argument faller.

Jag föreslår att du läser på. Ditt förslag om spaning i London är idiotiskt, då brittiska poliser aldrig skulle få tillåtelse att spana efter någon som inte begår ett brott i deras land. Hur kan du inte förstå det?
Citera
2025-03-25, 14:16
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag föreslår att du läser på. Ditt förslag om spaning i London är idiotiskt, då brittiska poliser aldrig skulle få tillåtelse att spana efter någon som inte begår ett brott i deras land.

Jag föreslår att DU läser på och slutar att använda det lilla huvudet istället för det stora.

"Flera fruktlösa försök har gjorts både från svensk och brittisk polis att hitta den efterlyste tv-profilen D*rmot Cl*menger, som misstänks för ett 30-tal sexköp.

Nyligen meddelade brittisk polis sina kollegor i Sverige att man avslutar sina eftersökningar då man vid tre tillfällen sökt den tidigare ”Let's dance”-programledaren på en adress i Wales och sedan fått höra från en släkting att han rest vidare till London.

Men efter att Expressen lyckats lokalisera den sexbrottsmisstänkte 51-åringen på ett hotell i London under onsdagskvällen har nu svensk polis återigen skickat en begäran om hjälp"

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wgLazG/brittisk-polis-ska-aterigen-soka-efter-clemenger

Mitt förslag om att hålla lite bättre koll på Londons thaimassagesalonger är inte alls så dumt med tanke på D*rmots avvikande fixering vid sexköp på thaimassagesalonger här i Sverige.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-03-25 kl. 14:28. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in