Citat:
Ursprungligen postat av obscenes
Jag har läst de första 10 sidorna och vet inte om någon redan skrivit liknande.
I natt gjorde min pojkvän slut med mig. Jag är så olycklig så jag vet inte hur jag ska kunna leva, arbeta och träffa människor idag. Livsglädjen totalt utdöd.
Iallafall så har jag ett tips som har funkar väldigt bra tidigare. Att ta bort hans nummer, ta bort alla bilder/filmer på han i mobilen och datorn. Ta bort han på msn, ta bort han på facebook. Allt för att få bort honom ur vardagen. Inte snoka, kolla runt och försöka ha koll på det han gör.
Jag hoppas detta hjälper, om inte minst mig själv.
Jag sitter i samma situation. Jag och min flickvän gjorde slut i förrgår... Det spelar ingen roll att jag varit med om jobbiga avslut på förhållanden tidigare, smärtan är densamma... om inte värre än någonsin. Livslusten är helt borta och jag kan knappt fungera som människa alls. Sitter just nu på jobbet och kämpar för att inte bryta ihop totalt.
I vårat fall så önskar jag nästan att någon av oss hade gjort något riktigt dumt så att jag kunde vara förbannad eller åtminstone sakna tro på att det skulle kunna bli vi igen. Men vi har bara svårt att få det att fungera tillsammans, små saker i vardagen som inte fungerar som det ska... fast när vi har det bra så är det riktigt bra och jag älskar henne ändlöst. Det skulle varit enklare att lämna varandra i vredesmod, med skrik och smällande i dörrar än med kramar och gråt.
Jag förbannar mig själv för att jag har ett så svagt hjärta, och för att jag investerat hela mitt hjärta i detta förhållande vilket lämnar mig totalt fördärvad nu när det är över. Jag hatar att känna mig svag och hjälplös
Jag vet att "tiden läker alla sår" och tiden har läkt sår för mig tidigare.... det är dock märkligt vad lite tröst denna vetskap ger mig nu.
Hoppas jag inte tröttar ut er med sådant ni läst om och om i denna tråd...