Hej!
Det här är mitt första inlägg här på forumet, har sökt och läst tidigare inlägg angående problemet jag tänkt ta upp. Har hittat en del matnyttiga tips och råd från personer i liknande situationer, men söker mer........
Ok! Så här ligger det till
Jag och min flickvän träffades på en nyårsfest hemma hos en av mina bästa kompisar. Jag hade inte gått dit med tanke att träffa någon utan var där mer för festandet så att säga men blev naturligtvis glad när det visade sig att både hon och jag såg något i varandra som gjorde att vi ville fortsätta att ses. Senare på morgonen (efter en trevlig natt

, kom vi överens om att jag skulle ringa henne senare samma veckan & att vi då skulle träffas igen. Och det gjorde vi mycket. Jag fastnade för henne och hon för mig. Vi träffades 4-5dagar i veckan de tre nästkommande månaderna och allt flöt på bra som f¤¤¤¤n. VI VAR BÅDA RIKTIG FÖRÄLSKADE.
Lite Fakta om min flickvän: Har extremt höga krav på sig själv och även sin omgivning. Hon reser mycket och har en stor social vänskapskrets. Dessutom är hon väldigt rastlös, hela tiden måste det hända något, annars känner hon sig instängd och olycklig. Hon är också mycket målmedveten vet typ var hon vill vara om ca fyra år. Hon har studerat språk både i Kina och i Frankrike när vi har varit ihop(totalt ca9-10månader). Hon vill bo utomlands och arbeta för någon stor organisation i framtiden. Kan tilläggas att min flickvänn är ca sju år yngre än mig. Hennes framtida liv är hennes arbete, iallafall som jag tolkar det. Tycker ibland att hon är känslokall och inte visar någon sympati såsom jag gör för henne.
Lite fakta om mig: Jag har också höga krav på mig själv, men inte till det extrema som hon, har många vänner, dock inte lika många som henne, men ser inte det som något problem. Gillar också att resa, har varit ute och snurrat runt innan jag träffade henne, men då med polare och för nöjes skull. Jag ser inte mitt arbete som mitt liv, utan arbetar för att kunna leva(typ resa, ha råd att göra vad jag vill).
Under de här tre åren som vi varit ihop har det för det mesta varit bra, både enligt henne och mig. Dock har både hon och jag känt det jobbiga i att verka i ett förhållande på tillfällig distans. Men som tur är har vi alltid efter ett kort tag hittat tillbaks till varandra. Vårat sexliv är på topp, och både hon och jag vet att vi älskar varandra, vi säger det ofta och visar det med handlingar gentemot varandra.
Nu på senare tid har hon dock förändrats, det är helt sjukt!!!! Hon har gett dubbla signaler, vilket gör mig helt ?????? Exempel;Vi ligger på soffan och myser/hånglar som vi ofta gjort. Jag tar hennes hand och känner att hon har extrem handsvett, jag påtalar detta och ser på henne, hon är tyst och vi fortsätter att mysa. Tre minuter senare när vi sitter och ser på tv, lägger hon sitt ansikte mot min kind och viskar/säger: Jag vill göra slut!
Det sa paff inom mig och jag vart helt tom, skojar du sa jag och såg på henne, Nej sa hon och såg mycket ledsen ut, hon började tom hyperventilera och började att skaka! Hon sov ändå över hos mig den kvällen men som ni förstår sov jag som en kratta. Dock på morgonen hade vi riktigt bra sex och hon sa att hon nu inte visste vad hon ville.
Detta hände för en vecka sedan och vi bestämde senare att träffas till helgen och prata mera om det här. Så den här veckan har jag verkligen funderat och jag vet var skon klämmer så att säga/dessa påståenden har hon tidigare antytt till mig.
1. Hon tycker inte att jag är lika målmedveten som henne och passar därför inte ihop. 2. Vill att jag ska öppna mig mera för henne och prata om känslor och sånt.
Jag ser vårat förhållande som något att satsa på och anstränger mig verkligen för att få det att fungera, hon tycker dock att det är försent, typ oåterkalligt. För hon säger att dessa känslor inom henne har hon haft i ett halvår. Men Guud!! Varför sa du ingenting då, då hade jag naturligtvis agerat direkt på det som jag gör nu dock enligt henne sex månader försent.
Vi träffades och pratade, men kom inte fram till nån direkt lösning, denna gången blev det inget sex, men en rejäl kroppsmassage. Hon visar med sitt kroppspråk att hon vill ha mig, och säger att det skulle kännas hemskt om jag skulle försvinna från hennes liv. HaHaaaaaH man blir ju galen på det här.
Det känns som hon vill ha kvar mig för sexet och vara fri på andra områden, vilket jag tror innebär även eventuellt sex med andra. Men som jag är funtad fungerar inte det, Hon får helt enkelt välja hur hon ska ha det.
Några timmar senare när hon somnat stack jag därfrån, hon sov och märkte inte att jag försvann. har tidigare kanske varit för på/blödig, har därför bestämt mig att inte kontakta henne och se om hon saknar mig tillräckligt mycket för att kontakta mig.
Det blev långt, men nu fick jag ut det mesta, känns bra

Brinner för tips/råd/synpunkter, Tjejer, killar hjälp