2010-04-01, 17:35
Förstår ej hur tjejer fungerar, helt ärligt. Har precis som många andra här precis blivit avslagen av en tjej som jag var/är kär i, och fy fan det går inte en minut utan att jag tänker på henne.
Vi hade umgåtts under en längre period utan att vi hade fått upp ögonen för varandra d.v.s. gått på samma fester, haft filmkvällar med ett gäng vänner tillsammans etc. Det var alltså inget speciellt så, vi pratade nästan aldrig utanför fester eller liknande. Men så en fest började vi snacka "ordentligt", om man nu kan säga så, om intressen, vad vi gjorde utanför skolan osv, massa skitsnack helt enkelt. Det var då det gick upp för mig hur jävla trevlig, snygg, schysst och allt det där hon faktiskt var, förmodligen så fick även hon upp ögonen för mig vid detta tillfälle men vet inte säkert. Vi började i alla fall prata på MSN, ventrilo (ja, hon var precis som mig, en nörd
) och allt gick sjukt bra. Började tänka på henne allt mer och vi började SMSa varandra under nätterna, när vi hade lektioner osv. Under fester och filmkvällar började vi komma varandra mycket närmre än innan och vi bestämde att jag skulle sova hemma hos henne under helgen efter en filmkväll. Natten vi spenderade tillsammans var så jävla mysig och den kommer att vara kvar i mina minnen äckligt länge...
Då det var första gången vi sov tillsammans hade jag redan dagen innan bestämt mig för att jag ej skulle försöka ha sex med henne, såvida hon inte tog första steget ofc. Vi hånglade o mös som fan i alla fall, och det är enligt mig förbannat fint. Dagen efter så pratade vi om allt möjligt, allmänt om förhållande och kärlek osv, smart som jag är så kläcker jag frågan om hon skulle kunna tänka sig att ha ett förhållande med mig.
Men det är inte nu de blir konstigt, för hon är sjukt positiv och vill gärna vara tillsammans med mig, och så blir det. Jag kör hem på eftermiddagen och är sjukt lycklig, sjunger med till musiken som spelas, berättar för dom närmsta vännerna osv. Allt är SJUKT nice, tills en vecka efter, då hon helt från ingenstans säger att hon inte riktigt vet hur hon känner och tycker därför att det vore bättre om vi inte var tillsammans.
Och här sitter jag nu, vi ses fortfarande på fester osv men jag vet fan inte hur jag ska göra, ville inte vara bitchig och tjata eller vara på så spelade helt enkelt förstående och skit, vilket jag ångrar nu. Förövrigt kan jag säga det att detta pågick under en 2-3 månaders period, alltså gick det väldigt snabbt (till skillnad från er som haft förhållanden i år) men ändå jävligt stabilt enligt mig då vi träffades under vardagar och kollade film, pratade och mös som fan, innan vi blev tillsammans dvs.
Hur ska jag göra? Ska jag bara göra som alla andra i denna tråd har blivit rekommenderade att göra och låta henne ta kontakt med mig om hon vill något? Har försökt men än så länge har jag inte lyckats då vi fortfarande ses på fester och så
Vi hade umgåtts under en längre period utan att vi hade fått upp ögonen för varandra d.v.s. gått på samma fester, haft filmkvällar med ett gäng vänner tillsammans etc. Det var alltså inget speciellt så, vi pratade nästan aldrig utanför fester eller liknande. Men så en fest började vi snacka "ordentligt", om man nu kan säga så, om intressen, vad vi gjorde utanför skolan osv, massa skitsnack helt enkelt. Det var då det gick upp för mig hur jävla trevlig, snygg, schysst och allt det där hon faktiskt var, förmodligen så fick även hon upp ögonen för mig vid detta tillfälle men vet inte säkert. Vi började i alla fall prata på MSN, ventrilo (ja, hon var precis som mig, en nörd
) och allt gick sjukt bra. Började tänka på henne allt mer och vi började SMSa varandra under nätterna, när vi hade lektioner osv. Under fester och filmkvällar började vi komma varandra mycket närmre än innan och vi bestämde att jag skulle sova hemma hos henne under helgen efter en filmkväll. Natten vi spenderade tillsammans var så jävla mysig och den kommer att vara kvar i mina minnen äckligt länge...Då det var första gången vi sov tillsammans hade jag redan dagen innan bestämt mig för att jag ej skulle försöka ha sex med henne, såvida hon inte tog första steget ofc. Vi hånglade o mös som fan i alla fall, och det är enligt mig förbannat fint. Dagen efter så pratade vi om allt möjligt, allmänt om förhållande och kärlek osv, smart som jag är så kläcker jag frågan om hon skulle kunna tänka sig att ha ett förhållande med mig.
Men det är inte nu de blir konstigt, för hon är sjukt positiv och vill gärna vara tillsammans med mig, och så blir det. Jag kör hem på eftermiddagen och är sjukt lycklig, sjunger med till musiken som spelas, berättar för dom närmsta vännerna osv. Allt är SJUKT nice, tills en vecka efter, då hon helt från ingenstans säger att hon inte riktigt vet hur hon känner och tycker därför att det vore bättre om vi inte var tillsammans.
Och här sitter jag nu, vi ses fortfarande på fester osv men jag vet fan inte hur jag ska göra, ville inte vara bitchig och tjata eller vara på så spelade helt enkelt förstående och skit, vilket jag ångrar nu. Förövrigt kan jag säga det att detta pågick under en 2-3 månaders period, alltså gick det väldigt snabbt (till skillnad från er som haft förhållanden i år) men ändå jävligt stabilt enligt mig då vi träffades under vardagar och kollade film, pratade och mös som fan, innan vi blev tillsammans dvs.
Hur ska jag göra? Ska jag bara göra som alla andra i denna tråd har blivit rekommenderade att göra och låta henne ta kontakt med mig om hon vill något? Har försökt men än så länge har jag inte lyckats då vi fortfarande ses på fester och så
) jag var ganska kär men sen kom det en dag när hon sa via msn "vi bör inte träffas något mer jag är inte kär i dig" och det blev man ju jävligt deppig av när det var första bruden som man var lite seriös med.. då blev det ganska mycket supande och jag tog bort henne från facebook för att jag inte skulle bli påmind om henne hela tiden.. men sen en dag så såg jag via min polares facebook (han har också henne på facebook) att hon hade hittat en ny kille och då kände man ju sig inte så jävla bra men att på ett vis var det bra iallafall för nu är jag över henne på allvar! när man tänker på vilket luder hon är som hittar en ny så snabbt...