Citat:
Ursprungligen postat av plugger
äsch. var bara tvungen att ännu en gång göra lite research om när mitt ex blev tillsammans med hennes nuvarande kille. fick visst reda på att det var en månad innan jag försökte göra henne avundsjuk genom att ljuga om mitt nuvarande kärleksintresse. nu känns det bara värre...helvete
så det betyder alltså att hon inte hookade upp med honom för att göra mig svartsjuk... hon försökte även dölja hennes förhållande för mig. fantastisk nyhet! innan läggdags också..
herregud vill bara radera henne från mitt minne

fan fan fan..
satan vad dåligt jag mår av det här. jag håller fan på att bli galen
Aj lider med dig ännu en gång, såklart att dem har hittat nya, man förstår ju det när man tänker på hur fega dem flesta är.
Och det finns inget värre än när man tar det som skämt och sedan får värsta allvarlighetsattacken, man får snart ta till något drastiskt för att radera det senaste minnet, och då menar jag självklart inte självmord, utan på något sätt så man bara glömmer all skit.
För tillfället så känns det som att det aldrig kommer bli sådär lyckligt igen som när man var med den man älskade, ja fyfan säger jag bara, lider med dig.
Känner mig själv nästan psykiskt sjuk nu faktiskt, det där skrattet som man aldrig får höra igen, det där leendet,, det är ett rent helvete här just nu.