Citat:
Ursprungligen postat av
DaEzz
Det kommer tyvrr snarare att styrka Trumpkultens vertygelse om RFK som frlsare fr hlsosektorn, givet den bland Trumprunkarna rdande generella instllningen att samtliga personer i samhllet med formell utbildning och kompetens inte har gtt livets hrda skola, och drfr per definition ej r att lita p.
Det r rtt komiskt med konspirationsteoretiker och just denna som varnar fr folkhlsan.
Fr sna bara strker deras inbillan att de har haft rtt hela tiden.(Fr de fungerar inte som vanliga mnniskor lngre och klarar av att se fakta lngre.)
Sjlv finner jag det rtt intressant att robban sger sig vara fr folkhlsan och ger sig p ett obetydligt E102 i sammanhanget och som inte kommer ndra ngon medellivslngd alls om det frbjuds.(Och att det frbjuds har jag inget emot, men fr folkhlsan har det ingen betydelse direkt.)
Och varfr de inte ger sig p det riktiga skrpet och ultraprocessade maten r en gta, ja, om nu folkhlsan skulle vara saken s
MSTE man undra en sdan sak.
Jag har en svag aning om att de kommer skapa en egen konspiration och dr de inte kommer gra mycket alls, kanske inte ens E102.
Men ska bli skoj och flja om de grver ned sig i att gra en egen konspiration.
Och fr det komiska r nu att robban kan inte yla konspirationer lngre(eller ja, tills han tilltrder.), fr sen R han konspirationen om han inte gr ngot.
Och det komiska r att jag misstnker det kan bli s ocks, men vntar med skratta tills det r fakta.