2024-11-14, 23:42
Medlem
Ajogens avatar
I am thrilled to announce Robert F. Kennedy Jr. as The United States Secretary of Health and Human Services (HHS). For too long, Americans have been crushed by the industrial food complex and drug companies who have engaged in deception, misinformation, and disinformation when it comes to Public Health. The Safety and Health of all Americans is the most important role of any Administration, and HHS will play a big role in helping ensure that everybody will be protected from harmful chemicals, pollutants, pesticides, pharmaceutical products, and food additives that have contributed to the overwhelming Health Crisis in this Country. Mr. Kennedy will restore these Agencies to the traditions of Gold Standard Scientific Research, and beacons of Transparency, to end the Chronic Disease epidemic, and to Make America Great and Healthy Again!
- Donald Trump
https://x.com/realDonaldTrump/status...70020427595797

S vad tror ni? Kommer Kennedy fixa upp alla kroniska sjukdomar, g till bottnen med covid och gra sig av med seed oils?

Jag mste sga att det kan r ett klart uppsving ifrn den frra sekreteraren.
Vrlden har aldrig varit s pass sjuk som den r idag. Livsmedelsverken vrlden ver ljuger skamlst och alla vetenskap om medicin och kost r helt tillfngentagna av konglomerat.

Jag tror Kennedy r vgen ur denna vrldsomsvrmande misr.
Senast redigerad av Ajogen 2024-11-15 kl. 00:20.
Citera
2024-11-14, 23:47
Medlem
USA's tilltrdande hlsominister har bland annat kallat covid-19-vaccinet fr det ddligaste som ngonsin gjorts.

Klla: https://www.svd.se/a/wA9Gmd/senaste-...nedEntry=49999

Intressant utveckling.....
Senast redigerad av Writer.X 2024-11-14 kl. 23:52.
Citera
2024-11-14, 23:57
Medlem
SaulGoodman43s avatar
En antivaxxer som hlsominister😅🤦‍♂️

Kommer bli riktigt underhllande...
Citera
2024-11-15, 00:00
Medlem
klybans avatar
Hahaha, en som r en konspirations teoretiker.
Ja, om du har en mask i hjrnan, s fr du ingen hjlp inser man.

Och jag som sade att robban skulle g till sekten redan frn sekund ett och nu hr
Citera
2024-11-15, 00:00
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Han ville bli president sjlv. Bra att han r med, jag vet inte s mycket om honom men han verkar ngorlunda vettig.
Citera
2024-11-15, 00:07
Medlem
RobbanUCs avatar
RFK r helt rtt person fr denna post.
Big Pharma har gtt frn att bota mnniskor till att gra dem livslngt beroende av falska beroendeframkallande sk. lkemedel, allt fr profitens skull.
Opioidepidemin som drabbat vanliga mnniskor r bara ett av exemplen p detta.
Citera
2024-11-15, 00:08
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
RFK r helt rtt person fr denna post.
Big Pharma har gtt frn att bota mnniskor till att gra dem livslngt beroende av sk. lkemedel, allt fr profitens skull.
Opioidepidemin som drabbat vanliga mnniskor r bara ett av exemplen p detta.

Min tanke precis!
Citera
2024-11-15, 00:10
Hur ska det g fr Big Parma och opiodbltet nu d?

Spnnande!
Citera
2024-11-15, 00:13
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
I am thrilled to announce Robert F. Kennedy Jr. as The United States Secretary of Health and Human Services (HHS). For too long, Americans have been crushed by the industrial food complex and drug companies who have engaged in deception, misinformation, and disinformation when it comes to Public Health. The Safety and Health of all Americans is the most important role of any Administration, and HHS will play a big role in helping ensure that everybody will be protected from harmful chemicals, pollutants, pesticides, pharmaceutical products, and food additives that have contributed to the overwhelming Health Crisis in this Country. Mr. Kennedy will restore these Agencies to the traditions of Gold Standard Scientific Research, and beacons of Transparency, to end the Chronic Disease epidemic, and to Make America Great and Healthy Again!
- Donald Trump
https://x.com/realDonaldTrump/status...70020427595797

S vad tror ni? Kommer Kennedy fixa upp alla kroniska sjukdomar, g till bottnen med covid och gra sig av med seed oils?

Jag mste sga att det kan r ett klart uppsving ifrn den frra sekreteraren.
Vrlden har aldrig varit s pass sjuk som den r idag. Livsmedelsverken vrlden ver ljuger skamlst och alla vetenskap om medicin och kost r helt tillfngentagna av konglomerat.

Jag tror Kennedy r vgen ur denna vrldsomsvrmande misr.
Haha, en knppgk och konspirationsteoretiker som r skeptisk mot vaccin, ja vad kan g fel??
Tron p att en knppgk har nt att tillfra vrlden r nnu en extrem dysfunktionalitet hos maga-sekten.
Jag sger det igen, Idiocrazy r hr.

Om det kommer en ny pandemi kanske vrre n Covid-19 under Trumos regim
( gud frbjude) riskerar 10-tals miljoner amerikaner d om denne pajas fr styra.
Senast redigerad av GustavAnder 2024-11-15 kl. 00:24.
Citera
2024-11-15, 00:17
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Haha, en knppgk och konspirationsteoretiker som r skeptisk mot vaccin, ja vad kan g fel??
Tron p att knppgkar har nt att tillfra vrlden r nnu en extrem dysfunktionalitet hos maga-sekten.

Det r s sanslst vad folk gr allt fr att inte ta till sig den andra sidans sak om frgan. Jag tycker du br se den hr filmen om Bobby innan du ger dig p honom s.

https://youtu.be/guw1fLJs5EY?si=pNIoMnUrWQqJmGeK
Citera
2024-11-15, 00:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Hur ska det g fr Big Parma och opiodbltet nu d?

Spnnande!

De kommer sannolikt blomstra mer n ngonsin - fr ven om RFK jr lovat att inte ta bort ngra vacciner s kommer han sannolikt gra allt i sin makt fr att sprida tvivel mot vacciner och kanske ven andra lkemedel. Samtidigt har han sagt att han ska ta bort hela departement inom FDA. S vnta ngra r s har vi skert en veritabel flodvg av teruppvckta barnsjukdomar och annat elnde som skljer ver oss - det kommer bli en guldgruva fr lkemedelsindustrin.
Citera
2024-11-15, 00:22
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
En antivaxxer som hlsominister😅🤦‍♂️

Kommer bli riktigt underhllande...

RFK r inte en antivaxxer, han tror p skra vaccin.Dom vaccin som finns p marknaden nu , har inte testats p en placebo grupp.

Vaccin tillverkare har ftt undantag frn att gra placebo kontroller.Alla andra lkemedel r dock tvungna att gra det.

S ja , jag ser fram emot skra vaccin som har genomgtt riktiga tester , fr jag vill att vaccin och lkemedel skall vara skra innan dom slpps ut p marknaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in