2024-11-16, 10:41
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
Herregud vilket moras att stda upp det hr fr nsta administration

Ja, men den har ju inte hunnit tilltrda n. Frstr att du r pigg p att det skall hnda ngot efter 4-r av bojsnken.
Citera
2024-11-16, 10:43
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Ja, men den har ju inte hunnit tilltrda n. Frstr att du r pigg p att det skall hnda ngot efter 4-r av bojsnken.

Du har rtt.

Jag avsg admin 2033
Citera
2024-11-16, 10:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
Herregud vilket moras att stda upp det hr fr nsta administration

Jag avskyr RFK jr av hela mitt hjrta fr hans kampanjande mot vaccinering, men om han hller sitt lfte att inte ta bort ngra vacciner och frmst fokuserar p att frbjuda tillsatser i livsmedel och en sundare kost s kanske det inte behver bli fullstndig katastrof - man kan i alla fall hoppas..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2024-11-16 kl. 10:54.
Citera
2024-11-16, 11:42
Medlem
AborteraPojkfosters avatar
Intressant val med tanke p Trumps krlek fr seed oildrnkt snabbmat.
Citera
2024-11-16, 11:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Du har alldeles rtt. Den strsta summan. Kul att det r fd demokrat som ftt uppgiften.
Som jag berttade fr dig och alla, han har aldrig varit en demokrat och att han skulle g till sekten, och jag fick rtt snabbt ocks.
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag avskyr RFK jr av hela mitt hjrta fr hans kampanjande mot vaccinering, men om han hller sitt lfte att inte ta bort ngra vacciner och frmst fokuserar p att frbjuda tillsatser i livsmedel och en sundare kost s kanske det inte behver bli fullstndig katastrof - man kan i alla fall hoppas..
Det r ju en bra id att frbjuda en del tillsatser i maten fr dom.
Men detta r ju en stor industri, s jag betvivlar svrt att robban gr ngot alls t den.
Mjligtvis utpressar han industrin och hotar med stoppa dom och om inte deras kontona fr dollars.

Det vore frdande fr USA barn om de drog tillbaka vaccinationer, det skulle sluta i en hel del dd.

En sak som jag finner sjukligt roligt, det r att han med posten inte kan hlla p med konspirationer lngre, och pga han r den som r konspirationen om han inte gr ngot t det
Den delen tycker jag r riktigt rolig, s frgan var det bara skrp nr han ropade konspirationer, eller gr han ngot t det.
Fr just vaccinen var ju s hemska, r dom inte det inte detta lngre d?
Citera
2024-11-16, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ett2ett2ett2
Han ville bli president sjlv. Bra att han r med, jag vet inte s mycket om honom men han verkar ngorlunda vettig.

Han fick precis sitt drmjobb, jag r hundra p att han fredrar att bli HHS n att bli president, d hlsa r hans absoluta hjrtefrga.
Citera
2024-11-16, 12:05
Medlem
RFK Jr. r hittils det bsta valet Trump har gjort.

Vi har mngder av studier som pvisar att aluminium i vaccin sannolikt r den kausala kopplingen fr kningen av autism, se:

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29413113/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22099159/
https://www.sciencedirect.com/scienc...46672X21000547

Tyvrr finns det mnga idioter som upprepar haranger de hrt av ngon klpare p TV, som vi tydligt ser hr i trden, men vad som framgr tydligt r att RFK har mycket mer p ftterna nr det gller bde hlsa och vaccin n imbecillerna i denna trden.

S frhoppningsvis s ptvingar han "riktiga placebostudier" gllande vaccinen, och startar en prospektiv kohortstudie, dr vi fljer vaccinerade och ovaccinerade barn i 10-20 r fr att se hur deras hlsa blir framver, hur mycket autism, allergi, astma, ADHD m.m., som de respektive grupperna fr.

Vegetabiliska oljor kommer ocks f sig en knga, s ven Sverige och vr hlsa kan frbttras nr vi fr riktiga studier gllande detta gift.

Riktigt bra val.
Citera
2024-11-16, 12:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
S frhoppningsvis s ptvingar han "riktiga placebostudier" gllande vaccinen, och startar en prospektiv kohortstudie, dr vi fljer vaccinerade och ovaccinerade barn i 10-20 r fr att se hur deras hlsa blir framver, hur mycket autism, allergi, astma, ADHD m.m., som de respektive grupperna fr.

RFK jr har lett organisationen Childrens Health Defense sedan r 2007. De har rliga intkter p runt 20 miljoner USD och 18 miljoner USD i kassakistan - s varfr har han inte redan gjort en sdan placebostudie om han verkligen tror p sina pstenden?

Jag gissar att det r av samma skl som fackfreningar i sverige inte propagerar fr lagstiftning om kollektivavtal - fr d skulle de gra sig sjlva obsoleta...
Citera
2024-11-16, 13:07
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
RFK Jr. r hittils det bsta valet Trump har gjort.

Vi har mngder av studier som pvisar att aluminium i vaccin sannolikt r den kausala kopplingen fr kningen av autism, se:

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29413113/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22099159/
https://www.sciencedirect.com/scienc...46672X21000547

Tyvrr finns det mnga idioter som upprepar haranger de hrt av ngon klpare p TV, som vi tydligt ser hr i trden, men vad som framgr tydligt r att RFK har mycket mer p ftterna nr det gller bde hlsa och vaccin n imbecillerna i denna trden.

Vegetabiliska oljor kommer ocks f sig en knga, s ven Sverige och vr hlsa kan frbttras nr vi fr riktiga studier gllande detta gift.

Riktigt bra val.

Utver det s hoppas jag att han nyper t psykofarmakan med. Hela den industrin r byggd p bluff och bg. Det finns inget bevis fr kemikalisk obalans t.ex.

https://www.nature.com/articles/s41380-022-01661-0
Citera
2024-11-16, 13:13
Medlem
Japhys avatar
I look forward to working with the more than 80,000 employees at HHS to free the agencies from the smothering cloud of corporate capture so they can pursue their mission to make Americans once again the healthiest people on Earth, Kennedy continued, promising to clean up corruption, stop the revolving door between industry and government, and return our health agencies to their rich tradition of gold-standard, evidence-based science.

Vi hller tummarna
Citera
2024-11-16, 13:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
I look forward to working with the more than 80,000 employees at HHS to free the agencies from the smothering cloud of corporate capture so they can pursue their mission to make Americans once again the healthiest people on Earth, Kennedy continued, promising to clean up corruption, stop the revolving door between industry and government, and return our health agencies to their rich tradition of gold-standard, evidence-based science.

Vi hller tummarna

ven dr kan man ju inte lta bli att undra vad RFK jr svamlar om - nr i hela friden skulle amerikaner ha ansetts vara the healthiest people on earth? (Ledtrd: aldrig).
Citera
2024-11-16, 13:23
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
ven dr kan man ju inte lta bli att undra vad RFK jr svamlar om - nr i hela friden skulle amerikaner ha ansetts vara the healthiest people on earth? (Ledtrd: aldrig).
Kanske under femtiotalet? De hade ganska hga tankar om sig sjlv innan fetman slog till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in