Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Du har alldeles rätt. Den största summan. Kul att det är fd demokrat som fått uppgiften.
Som jag berättade för dig och alla, han har aldrig varit en demokrat och att han skulle gå till sekten, och jag fick rätt snabbt också.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Jag avskyr RFK jr av hela mitt hjärta för hans kampanjande mot vaccinering, men om han håller sitt löfte att inte ta bort några vacciner och främst fokuserar på att förbjuda tillsatser i livsmedel och en sundare kost så kanske det inte behöver bli fullständig katastrof - man kan i alla fall hoppas..
Det är ju en bra idé att förbjuda en del tillsatser i maten för dom.
Men detta är ju en stor industri, så jag betvivlar svårt att robban gör något alls åt den.
Möjligtvis utpressar han industrin och hotar med stoppa dom och om inte deras kontona får dollars.
Det vore förödande för USA barn om de drog tillbaka vaccinationer, det skulle sluta i en hel del död.
En sak som jag finner sjukligt roligt, det är att han med posten inte kan hålla på med konspirationer längre, och pga han är den som är konspirationen om han inte gör något åt det

Den delen tycker jag är riktigt rolig, så frågan var det bara skräp när han ropade konspirationer, eller gör han något åt det.
För just vaccinen var ju så hemska, är dom inte det inte detta längre då?