Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Du har alldeles rtt. Den strsta summan. Kul att det r fd demokrat som ftt uppgiften.
Som jag berttade fr dig och alla, han har aldrig varit en demokrat och att han skulle g till sekten, och jag fick rtt snabbt ocks.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Jag avskyr RFK jr av hela mitt hjrta fr hans kampanjande mot vaccinering, men om han hller sitt lfte att inte ta bort ngra vacciner och frmst fokuserar p att frbjuda tillsatser i livsmedel och en sundare kost s kanske det inte behver bli fullstndig katastrof - man kan i alla fall hoppas..
Det r ju en bra id att frbjuda en del tillsatser i maten fr dom.
Men detta r ju en stor industri, s jag betvivlar svrt att robban gr ngot alls t den.
Mjligtvis utpressar han industrin och hotar med stoppa dom och om inte deras kontona fr dollars.
Det vore frdande fr USA barn om de drog tillbaka vaccinationer, det skulle sluta i en hel del dd.
En sak som jag finner sjukligt roligt, det r att han med posten inte kan hlla p med konspirationer lngre, och pga han r den som r konspirationen om han inte gr ngot t det

Den delen tycker jag r riktigt rolig, s frgan var det bara skrp nr han ropade konspirationer, eller gr han ngot t det.
Fr just vaccinen var ju s hemska, r dom inte det inte detta lngre d?