Citat:
Jag misstnker att dom i det lget bara kommer med en ny konspiration, fr de som ger konspirationer de har en sjukdom som gr att de aldrig kan erknna att de har fel.Men detta r ju hjden av ointelligens, men vore skoj om USA fick lra sig via sekten-republikanerna vad som sker om man ger dom makt.
Det jag dock lskar och sagt ett par ggr, det r att robban inte kan lngre ge konspirationer.
Fr frgan uppstr direkt "Varfr gr du d inget t det fr?"

Citat:
Dom r tyvrr generellt fr ointelligenta i USA, ett republikanska vljare r ointelligenta pga de inte fattar att rsta p R r skadligt fr dom sjlva och de fattar inte detta pga allt skitsnack de istllet hller p med.Endemisk polio frekommer enbart i Afghanistan och Pakistan i dag och ven dr r sjukdomen extremt ovanlig. Det har inte hnt av sig sjlv, utan r som bekant resultatet av globala vaccinations och folkhlsoprogram under flera decenniers tid.
Fr de dr jvla idioterna dvs Trump och RFK hllas s kommer sjukdomen tillbaka och riskerar att bli endemisk inte bara i USA utan ven i resten av vrlden, vilket inte bara kommer att orsaka ett enormt lidande utan ven kosta oerhrda summor att hantera.
En stor del av Amerikanerna r sjuka i huvudet, deras foliehattande, bisarra religisa vertygelser och grnslsa naivitet infr konspirationsteorier r ett hot mot hela vrlden.
Fr de dr jvla idioterna dvs Trump och RFK hllas s kommer sjukdomen tillbaka och riskerar att bli endemisk inte bara i USA utan ven i resten av vrlden, vilket inte bara kommer att orsaka ett enormt lidande utan ven kosta oerhrda summor att hantera.
En stor del av Amerikanerna r sjuka i huvudet, deras foliehattande, bisarra religisa vertygelser och grnslsa naivitet infr konspirationsteorier r ett hot mot hela vrlden.
Och D vljaren r korkade fr att den tror att inte g och rsta gr det bttre och bara fr de inte riktigt gillar sin egen kandidat, det enda dom gr dr r ge bort det till R och som r n smre fr dom(precis som fr den republikanska vljaren som har mage och klaga att det r dligt, fast det r sina egna som orsakat problemet.
Detta kan bli en dyrkpt lrdom detta och om de tar bort vaccinationer, vrt och notera att jag varnade fr dessa drar redan tidigt 1990-tal.