Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Du har rätt. Det var fel av mig att kommentera din etik i trådarna du ger dig in. Jag vet att du har klanderfritt beteende och att det faktiskt är jag som inte håller upp måttet.
Det är väldigt lyckligt för mig att ha stött på dig så jag fick chansen att bättra mig.
Det stämmer det du säger om Bobby och mRNA-vaccinen. De var säkra och effektiva, Bobby är ond som försöker sätta stopp för dem. Jag inser det nu. Tack Klyban!
Min person är fortfarande irrelevant, objektivitet, saklighet och fakta är relevant.
Och den objektiviteten med medföljande saklighet och fakta, det berättar att mRNA vaccin är oerhört effektiva, och att biverkningar var löjligt få som var bestående.(Och det betyder att de kallas först bestående efter de varat i 3månader, det i sig betyder inte att det inte kan försvinna och även där har man sett de flesta även där har varit övergående.)
Så varför du ljuger om vaccin och robban är det ingen som ens förstår sig på.
Men bra fråga om ond du hade, är man ond om man vill ta bort något som räddar liv.
Svaret är som du kom fram till också, ja, då är man ond när folkhälsan sätts inte i första rummet.
Och ja igen, mRNA vaccinen är oerhört säkra och effektiva, och speciellt när vaccinet adresserar en mutation som fortfarande går, för sen ändras siffrorna en hel del.
Men tydligen inte mot svårt sjukdomsförlopp, där var siffrorna fortsatt mycket höga även när det bytte mutation.
Men de tär lugnt, förstår du kommer prata om mig igen och pga du är ägd i ämnet.