Citat:
Ursprungligen postat av
IngetNick2
Jag kan också börja läsa forskningsrapporter om nuklearmedicin eller kvantkemi, det betyder inte att jag förstår dem.
Och robban utgår från konspiration också får man tillägga.
Sen pratar dom att det är peer perview, och jag är svårt skeptisk om det är detta faktiskt.
För ända sen vilken idiot som helst med par hundra dollars kan lämna in "forskning", så måste man först undersöka vem som lagt in den.
För svaret är ofta i dessa konspirationsområden att de har massor av "forskning" och som alla rotar sig DIREKT tillbaka till konspirationer.
Och när man med robban pratar om han skulle kunna denna avancerade medicinska områden, så skrattar jag bara.
För det är bara patetiskt att ens påstå att han kan.
Citat:
Ursprungligen postat av
KetaminKajsa
Kommer alla vaccin förbjudas nu? Kommer sjukdomar som Polio kanske komma tillbaka?

Det är lite vad jag älskar med denna utnämning, är robban full av skit eller inte.
Och nu kan han inte längre yla om konspirationer, för då blir bara svaret varför gör du då inget åt det.
Och förbjuder han inte vaccin, ja, då är det bara en fåne som bara pratar skräp.
Detta är en av de mest underbara rävsaxarna jag sett uppstå i politiken någonsin.
Och det mest komiska så ska han börja med något som inte är någon stor sak hälsomässigt alls och E102.
Och jag som trodde han skulle göra något för hälsan för amerikaner och deras sjunkande medelålder, så vad väntar han på där?(Och ingen idé säga han inte är installerad än och pga han redan berättat vad han ska göra, och det var inte någon som ändrar nått för hälsan.)