2025-02-19, 00:10
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Produktionen dementerar att Nathalie skulle ha blivit hemskickad.

https://www.msn.com/sv-se/noje/k%C3%...d=BingNewsSerp
dee skriver ju iof att peter rnnlund lmnade sjlvmant dr med occh det vet vl alla som sg programmet att s var det troligen inte,
Citera
2025-02-19, 00:26
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Det du skriver r knappt vrt ett svar, du verkar tycka djurplgeri r att fredra.
Dr finns ju proffesionell djurpersonal p plats sklart. Men fortstt du med dina drnka katter drmmar.
r det robban du syftar p? allts jag vet inte om du sett hur det brukar se ut nr en pundare tar hand om en katt? Har du gjort det frstr jag inte hur du kan fresl honom
Citera
2025-02-19, 00:30
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Hans bolag Stockholm Consulting gick i konkurs 19 sept 2024, allts kort efter hemkomsten. hoppades han p att snickra hem 500 tkr fr att betala bolagets skulder.
jag tror mera p det var alida och amanda som var dyra i drift, och amanda har ju redan sagt de sg saker p olika stt det kanske var nr han brjade g omkull och inte hade rd betala hennes leverne lngre.
Citera
2025-02-19, 00:36
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon ser bra ut, men var vl frgvis igr med Wincent. Spelade hon s dum?
Det r ett knep fr komma ihg bttre, frstr du inte det?
Citera
2025-02-19, 01:32
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
sikter om olika saker? kan iof tnka mig micke r hger och amanda vnster och tittar man p mickes snebena r det ju bara sga hell seger till micke
Minns inte ordagrant hur hon formulerade sig.
Citera
2025-02-19, 05:46
Medlem
Citat:
dee skriver ju iof att peter rnnlund lmnade sjlvmant dr med occh det vet vl alla som sg programmet att s var det troligen inte,
Peter var en bra pojke. De skulle aldrig gjort som de gjorde med Peter.
Citera
2025-02-19, 08:33
Medlem
Citat:
Det r han ju inte han pundar ju, skulle du anlita en pundig hovslagare?

Vet inte om han gr det lngre, vet du?

Dremot har han varit kock och dr finns det ju en del sdant. Gissar att om du har tit p finrestaurangerna i Stockholm s har ngon i personalen definitivt gtt p ngot, har det varit ett problem? (och ja, jag har sjlv jobbat i sdana kk, men inte varit missbrukare p ngot annat n socker)
Citera
2025-02-19, 09:13
Medlem
ChiCoLas avatar
Alla i r verkar ha glmt att det r ett spel och snackas.
Bgarna gr och snackar massa om allt och alla och hller varandras rygg , men nr de misstnker att ngon inte sger allt till dom s blir de upprrda och sger oj folk spelar, nu blir det motattack.

Micke verkar vara en helt fruktansvrd mnniska. En blandning av en besserwisser och han Viktor frn ngot r sen. Vill spela vettig och lugn men r en frvuxen tonring.
Han sger att han mste styra upp allt . Det r vl fr fan bara att lra andra. Hoppas verkligen han ker snart.

Har brjat fundera p vem som skulle vara vrdig i r. Knns som ingen kan driva en farm, inte n s lnge iaf .

Amanda r jvligt rolig att se p. Hon knns lite roligt bakom fltet, men sympatisk.
Citera
2025-02-19, 09:15
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Det r ett knep fr komma ihg bttre, frstr du inte det?

Hur mnga hstar han har, vilken ras det r, vad han jobbar med, var han bor....?
Citera
2025-02-19, 09:41
Medlem
Har tidigare fljt farmen fr dess blandning av bondeliv och humor men nu r det mer paradise hotell ver det hela, n tacka vet ja naken-Janne, Veronica, Sebastian, Christina och andra profiler
Senast redigerad av Sven5678 2025-02-19 kl. 10:30.
Citera
2025-02-19, 10:48
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hur mnga hstar han har, vilken ras det r, vad han jobbar med, var han bor....?

Tror Sofia var s nervs i situationen och drfr inte kunde sluta babbla/frga.
Citera
2025-02-19, 12:05
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Vet inte om han gr det lngre, vet du?

Dremot har han varit kock och dr finns det ju en del sdant. Gissar att om du har tit p finrestaurangerna i Stockholm s har ngon i personalen definitivt gtt p ngot, har det varit ett problem? (och ja, jag har sjlv jobbat i sdana kk, men inte varit missbrukare p ngot annat n socker)
han sger ju sjlv han tagit terfall efter farmen, sedan att han och amanda torskat p farmen fest p stureplan , s jag enlig hans egen utsago s pundar han n.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in