2025-02-18, 22:22
Medlem
Är inte Robban snarlik Christoffer Garplind?
Citera
2025-02-18, 22:25
Medlem
picapicans avatar
Man undrar vad det är för fel på Micke. Han har tre ungar men är tydligen inte ihop med mamman. Är det flera mammor? Amanda sa att hon gjorde slut för att han betedde sig illa. Han flörtade även med Alida på Farmen, knullbock?
Citera
2025-02-18, 22:50
Medlem
svart.kandelabers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Amanda🤮, Robban🤮 tyvärr hamnar Micke där också.🤮

Plus på den. De tre och Adam ligger låååångt ner.

Hade Micke sagt så om murbruket till mig så hade jag faan anmält skiten för ofredande. Vidrigt beteende 🤮💩

Amanda skvallrar och pratar falskt för att sätta sig själv högst. Riktig satmara som kråmar för killarna. 🤮🤮

Robert, ansedd hovslagare? ? Han sjönk regält. Aldrig att han skulle få sko mina häster. 🤮

Adam lyssnar mer på rykten och ställer upp för "mannen" genom att tydlig inte krama Natahlie. Sen skryter han om att han spelar dum för att visa alla vad han kan. Du mannen, du behöver inte "spela" du är redan och det syns. 🤮

Jesper och grötbråket... snacka om att dra alla stenar på en person. Samtliga sa samna, men en hördes lite mer.
Citera
2025-02-18, 23:17
Medlem
Crapmagics avatar
Mikael är 34, Amanda 24, inga konstigheter

Jag tyckte ni sa att han flyttat in med Alida efter Farmen också, alla 3 inom samma tak, brun flagg
Citera
2025-02-18, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Ja, hon var en av de som jag störde mig mest på från den säsongen.
I början av säsongen då verkade Amanda vara smart, trodde inte att hon skulle sjunka.

I en podd där berättar Amanda att hon haft ett förhållande med Micke efter Farmen. Dock så dumpade Amanda Micke när han vart obehaglig. Som Amanda utryckte sig: "Red flag".
Möjligt att de fick känslor för varandra på Farmen....

Jag skulle kanske inte lita helt och hållet på Amanda. Blev han obehaglig för att han ville att hon skulle flytta därifrån?
Citera
2025-02-18, 23:33
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Jag skulle kanske inte lita helt och hållet på Amanda. Blev han obehaglig för att han ville att hon skulle flytta därifrån?
Självklart ska man inte ta allt på allvar, då man inte kan vara säker på allt hon sagt är sant.
Hon sa inte specifikt vad det var, jag tolkade det som att de hade olika åsikter om flera saker.

Avsnitt 14 om du vill lyssna, minns inte vid vilken tid det var.
https://poddtoppen.se/podcast/1777016592/realitytopp
Citera
2025-02-18, 23:37
Medlem
Gefjons avatar
Men den stora frågan är varför anknäbbar till läppar och silikonpattar kommer in i detta spektakel.

Visst är det konstigt?!

Jag menar, det ska ju var likt en "farm" på 1800-talet...
Citera
2025-02-18, 23:52
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
Vet inte om detta har tagits upp i tråden innan men Robban är i alla fall en mkt högt ansedd hovslagare. Otroligt duktig med hästar och skicklig inom sitt yrke.
Det är han ju inte han pundar ju, skulle du anlita en pundig hovslagare?
Citera
2025-02-18, 23:55
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Självklart ska man inte ta allt på allvar, då man inte kan vara säker på allt hon sagt är sant.
Hon sa inte specifikt vad det var, jag tolkade det som att de hade olika åsikter om flera saker.

Avsnitt 14 om du vill lyssna, minns inte vid vilken tid det var.
https://poddtoppen.se/podcast/1777016592/realitytopp
åsikter om olika saker? kan iof tänka mig micke är höger och amanda vänster och tittar man på mickes snebena är det ju bara säga hell seger till micke
Citera
2025-02-18, 23:56
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Mikael är 34, Amanda 24, inga konstigheter

Jag tyckte ni sa att han flyttat in med Alida efter Farmen också, alla 3 inom samma tak, brun flagg
vilken gottegris han är den där micke två för en
Citera
2025-02-18, 23:59
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svart.kandelaber
Plus på den. De tre och Adam ligger låååångt ner.

Hade Micke sagt så om murbruket till mig så hade jag faan anmält skiten för ofredande. Vidrigt beteende 🤮💩

Amanda skvallrar och pratar falskt för att sätta sig själv högst. Riktig satmara som kråmar för killarna. 🤮🤮

Robert, ansedd hovslagare? ? Han sjönk regält. Aldrig att han skulle få sko mina häster. 🤮

Adam lyssnar mer på rykten och ställer upp för "mannen" genom att tydlig inte krama Natahlie. Sen skryter han om att han spelar dum för att visa alla vad han kan. Du mannen, du behöver inte "spela" du är redan och det syns. 🤮

Jesper och grötbråket... snacka om att dra alla stenar på en person. Samtliga sa samna, men en hördes lite mer.
adams taktik att lägga sig i kamperna på torpet är ju med riktigt igenomtänkt, han har planerat inte ha en enda amulett själv
Citera
2025-02-19, 00:03
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är alltså bara höns och grisar som dödas? Det är väl lite orättvist tycker jag.
jag har alltid väntat på de ska slakta en ko eller allra helst en häst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in