2025-01-31, 19:52
Medlem
PingPongZongs avatar
r det inte lite fr mycket med den hr juggens ltsas som jag r en get? Man vet ju inte hur mycket som klippts bort. Han r ju ett djur. Uppfattas som det. r det inte dags fr slakt p farmen snart? Han vill mjlkas. Men har knsliga brstvrtor.

Och s i gethagen sitter en inavlad arab iranier chockad och blir kultur berikad.

Den killen "ltsas" vara vrdels. Frlora mot tjejer i halmkastning. Och vad var det senast? St p ett ben?
Senast redigerad av PingPongZong 2025-01-31 kl. 20:09.
Citera
2025-01-31, 20:31
Medlem
fan va trtt jag r p de tre vi r absoluuuuut inte gay-killarna. hade fan inte pallat en sekund dr inne bland stockholms wt och silverkedjepojkar.
Citera
2025-01-31, 21:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Till utseendet s r Jonna vldigt lik Greta Thunberg. https://www.msn.com/sv-se/noje/k%C3%...en/ar-AA1y8frB
Ansiktsblind?
Citera
2025-01-31, 21:02
Medlem
Jklar vad de r p Niklas, s himla dlig och osker r han vl inte? Knns mest som att de vriga deltagarna frvirrade honom med vilje
Citera
2025-01-31, 21:32
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ansiktsblind?

Jag tycker dom r lika. Men tror inte Greta och Jonna kommer vara lika om 30r. Dom r lika nu. 30rs ldersskillnad. Om 30r r Greta nog ett lik. Kanske vore bra fr Greta vara med i Farmen? Farmen VIP
med ett kndisgng. Som Vincent brukar sga: "Vilket gng" Ett gng jvla idioter med Greta i spetsen. Hon skulle vl inte verleva? Lika bra bra det. Liket lever.
Citera
2025-01-31, 21:43
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda888
Jklar vad de r p Niklas, s himla dlig och osker r han vl inte? Knns mest som att de vriga deltagarna frvirrade honom med vilje

Nja han anses vl vara normal nufrtiden? Han r ju bara 25r. Allts dessa killar i dokuspor nufrtiden. Men som det sagts i mnga r "lika barn leka bst." Och dom r barn av sin tid. Han r fdd p 2000-talet, nstan? Det knns ju som igr. Och han ska leva som fr 100r sedan? Blir skert en kebab pizza i den hr ssongen med.

Kommer ni ihg nr Cornelia kastade en kebab pizza? https://www.hant.se/noje/farmen-corn...enten/10167907

Problemet var bara att Cornelia var inte alls sugen p kebabpizza och det slutade med att hon slngde (mer n) halva i komposten... Tittarna hade problem.
Senast redigerad av PingPongZong 2025-01-31 kl. 21:48.
Citera
2025-01-31, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag tycker dom r lika. Men tror inte Greta och Jonna kommer vara lika om 30r. Dom r lika nu. 30rs ldersskillnad. Om 30r r Greta nog ett lik. Kanske vore bra fr Greta vara med i Farmen? Farmen VIP
med ett kndisgng. Som Vincent brukar sga: "Vilket gng" Ett gng jvla idioter med Greta i spetsen. Hon skulle vl inte verleva? Lika bra bra det. Liket lever.

Det skiljer 17r, inte 30. Ser ingen likhet.
Citera
2025-01-31, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggmarken
Som tittare tycker jag ocks att det blir rtt osammanhngande, men jag gissar att det r en effektivitetslsning som produktionen ftt ta till p grund av att det r jvligt lngt mellan Norra Brandstorp (Farmen) och Lillngen (Torpet).

Ett annat exempel rrande avstndet r ju att Wincent mste anvnda sig av tv traktorer en vid vardera inspelningsplats s att han sjlv kan ka bil dremellan (precis p samma stt som deltagarna skjutsas fram och tillbaka d dom ska tvla mot varandra eller byta boende).
Vincent flyttar sin traktor p en slpkrra, jag fljer honom p IG och han har lagt ut bilder p nr dom lastar av den infr inspelningar.
Citera
2025-02-01, 00:10
Medlem
ChiCoLas avatar
Rent utseendemssigt s r den hr ssongens kvinnor tyvrr under standard.
Men Nathalie har fan bra kropp.
Stora ostar och smal midja
Citera
2025-02-01, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Obegripligt att bda grdarna blev godknda.
- Myggntsramar som inte passar
- tak utan avrinning
- getstngsel som inte r strckt
- monogram som inte r monogram
Har du inte sett tidigare ssonger, den dr Vincent godknner ju allt, han r fr feg tror inte han underknde ngot frra ssongen.
Citera
2025-02-01, 05:48
Medlem
ladrimas avatar
Den dr Hanna, r det en kvinna eller trans?
Citera
2025-02-01, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Vincent flyttar sin traktor p en slpkrra, jag fljer honom p IG och han har lagt ut bilder p nr dom lastar av den infr inspelningar.
I dessa grna tider borde Vincent komma med hst och vagn.
Och ven fr att vara tidsmssig.
Tror inte att speciellt mnga bnder hade rd med traktor 1924.
"I Sverige tog frsljningen av traktorer fart frst efter andra vrldskriget."
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Traktor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in