2025-02-19, 00:10
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Produktionen dementerar att Nathalie skulle ha blivit hemskickad.

https://www.msn.com/sv-se/noje/k%C3%...d=BingNewsSerp
dee skriver ju iof att peter rönnlund lämnade självmant där med occh det vet väl alla som såg programmet att så var det troligen inte,
Citera
2025-02-19, 00:26
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Det du skriver är knappt värt ett svar, du verkar tycka djurplågeri är att föredra.
Där finns ju proffesionell djurpersonal på plats såklart. Men fortsätt du med dina dränka katter drömmar.
är det robban du syftar på? alltså jag vet inte om du sett hur det brukar se ut när en pundare tar hand om en katt? Har du gjort det förstår jag inte hur du kan föreslå honom
Citera
2025-02-19, 00:30
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Hans bolag Stockholm Consulting gick i konkurs 19 sept 2024, alltså kort efter hemkomsten. hoppades han på att snickra hem 500 tkr för att betala bolagets skulder.
jag tror mera på det var alida och amanda som var dyra i drift, och amanda har ju redan sagt de såg saker på olika sätt det kanske var när han började gå omkull och inte hade råd betala hennes leverne längre.
Citera
2025-02-19, 00:36
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon ser bra ut, men var väl frågvis igår med Wincent. Spelade hon så dum?
Det är ett knep för komma ihåg bättre, förstår du inte det?
Citera
2025-02-19, 01:32
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
åsikter om olika saker? kan iof tänka mig micke är höger och amanda vänster och tittar man på mickes snebena är det ju bara säga hell seger till micke
Minns inte ordagrant hur hon formulerade sig.
Citera
2025-02-19, 05:46
Medlem
Citat:
dee skriver ju iof att peter rönnlund lämnade självmant där med occh det vet väl alla som såg programmet att så var det troligen inte,
Peter var en bra pojke. De skulle aldrig gjort som de gjorde med Peter.
Citera
2025-02-19, 08:33
Medlem
Citat:
Det är han ju inte han pundar ju, skulle du anlita en pundig hovslagare?

Vet inte om han gör det längre, vet du?

Däremot har han varit kock och där finns det ju en del sådant. Gissar att om du har ätit på finrestaurangerna i Stockholm så har någon i personalen definitivt gått på något, har det varit ett problem? (och ja, jag har själv jobbat i sådana kök, men inte varit missbrukare på något annat än socker)
Citera
2025-02-19, 09:13
Medlem
ChiCoLas avatar
Alla i år verkar ha glömt att det är ett spel och snackas.
Bögarna går och snackar massa om allt och alla och håller varandras rygg , men när de misstänker att någon inte säger allt till dom så blir de upprörda och säger ”oj folk spelar, nu blir det motattack”.

Micke verkar vara en helt fruktansvärd människa. En blandning av en besserwisser och han Viktor från något år sen. Vill spela vettig och lugn men är en förvuxen tonåring.
Han säger att han måste styra upp allt . Det är väl för fan bara att lära andra. Hoppas verkligen han åker snart.

Har börjat fundera på vem som skulle vara värdig i år. Känns som ingen kan driva en farm, inte än så länge iaf .

Amanda är jävligt rolig att se på. Hon känns lite roligt bakom flötet, men sympatisk.
Citera
2025-02-19, 09:15
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Det är ett knep för komma ihåg bättre, förstår du inte det?

Hur många hästar han har, vilken ras det är, vad han jobbar med, var han bor....?
Citera
2025-02-19, 09:41
Medlem
Har tidigare följt farmen för dess blandning av bondeliv och humor men nu är det mer paradise hotell över det hela, nä tacka vet ja naken-Janne, Veronica, Sebastian, Christina och andra profiler
Senast redigerad av Sven5678 2025-02-19 kl. 10:30.
Citera
2025-02-19, 10:48
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hur många hästar han har, vilken ras det är, vad han jobbar med, var han bor....?

Tror Sofia var så nervös i situationen och därför inte kunde sluta babbla/fråga.
Citera
2025-02-19, 12:05
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Vet inte om han gör det längre, vet du?

Däremot har han varit kock och där finns det ju en del sådant. Gissar att om du har ätit på finrestaurangerna i Stockholm så har någon i personalen definitivt gått på något, har det varit ett problem? (och ja, jag har själv jobbat i sådana kök, men inte varit missbrukare på något annat än socker)
han säger ju själv han tagit återfall efter farmen, sedan att han och amanda torskat på farmen fest på stureplan , så jag enlig hans egen utsago så pundar han än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in