Flashback bygger pepparkakshus!
2025-02-18, 10:30
Medlem
Pillenfilles avatar
"Han gillar att överspela" Ja, det är ju typiskt bögar. De ville nog säga det också, men de kan man inte, för då blir det hemgång direkt.
Citera
2025-02-18, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Någon som minns Emelie med blått hår från några säsonger sedan? Hon var riktigt obehaglig och sprang med mycket skvaller. Precis som Amanda gör nu.
Hon sjönk verkligen efter tisdagens avsnitt.
amanda tycker bara att Micke är het och vill ha honom för sig själv
Citera
2025-02-18, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
amanda tycker bara att Micke är het och vill ha honom för sig själv

Spoiler för er som inte sett veckans avsnitt på tv4play än.

Senast redigerad av Gamvardsilke 2025-02-18 kl. 12:27.
Citera
2025-02-18, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamvardsilke

hänger inte med
Citera
2025-02-18, 13:50
Medlem
JabbatheSkurt1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
"Han gillar att överspela" Ja, det är ju typiskt bögar. De ville nog säga det också, men de kan man inte, för då blir det hemgång direkt.
Ja gud förbjude att ha ett modicum av personlighet. Men det är väl inget du begriper dig på din jävla slapptask 🙃
Citera
2025-02-18, 13:50
Medlem
Produktionen dementerar att Nathalie skulle ha blivit hemskickad.

Citat:
Men att Nathalie skulle ha blivit hemskickad är något som Joel Bendrick, exekutiv producent för ”Farmen”, nu dementerar för TV4.

”Nathalie valde själv att lämna tävlingen och programmet, det var helt och hållet hennes eget beslut”, säger han.

https://www.msn.com/sv-se/noje/k%C3%...d=BingNewsSerp
Citera
2025-02-18, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamvardsilke

Ja, och det senaste gällande Alida var inte sant heller. Det enda som uttalades var att Jesper bad Sophia om att inte välja Andreas som förstekämpe. Så Amanda skarvar rätt friskt!
Citera
2025-02-18, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Ja.
Jag tycker dock att det är värre när de måste dränka katterna i sjön efter inspelningens slut varje år. Man tycker ju att de kunde försöka adoptera bort dem eller skicka dem till ett katthem. Men icke då. De skall prompt ner i en säck och sänkas med en sten i sjön. Litet onödigt grymt tycker jag, även om de bara är "sommarkatter".

Lögn!
Wincent har berättat att många av katterna följer med deltagare hem och för övrigt placeras de i bra hem.
Citera
2025-02-18, 15:12
Medlem
Citat:
Ja.
Jag tycker dock att det är värre när de måste dränka katterna i sjön efter inspelningens slut varje år. Man tycker ju att de kunde försöka adoptera bort dem eller skicka dem till ett katthem. Men icke då. De skall prompt ner i en säck och sänkas med en sten i sjön. Litet onödigt grymt tycker jag, även om de bara är "sommarkatter".

Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Han är grym den där Wincent. Men det var så man gjorde i det gamla bondesamhället och det ska vara autentiskt. Det känns lite fjolligt att du ser Farmen och ändå klagar på att man gör sånt som man gör på en farm. Hela stället skulle svämma över av inavlade katter om man inte använde säcken.

Det fanns inga ”katthem” på 1800-talet.

Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Har du bevis för detta?

Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Deltagare har tagit hem katterna några år.

Wincent har blivit intervjuad om detta och inga katter dödas! Många av katterna följer med deltagare hem och övriga får flytta till bra hem där de är önskade.

Tror ni två överst citerade att man skulle pyssla med djurplågeri, de skulle bli anmälda asap.
Citera
2025-02-18, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Wincent har blivit intervjuad om detta och inga katter dödas! Många av katterna följer med deltagare hem och övriga får flytta till bra hem där de är önskade.

Tror ni två överst citerade att man skulle pyssla med djurplågeri, de skulle bli anmälda asap.
Jag hoppas att du har rätt.
Fast å andra sidan, vem/ vilka av årets deltagare skulle du vilja anförtro en katt åt?
Psykot Tattar-Robban? Big Mike? Amanda? Alida?
Nä, tänkte väl det. Då är nog säcken i sjön att föredra ändå.
Citera
2025-02-18, 16:35
Medlem
Citat:
Jag hoppas att du har rätt.
Fast å andra sidan, vem/ vilka av årets deltagare skulle du vilja anförtro en katt åt?
Psykot Tattar-Robban? Big Mike? Amanda? Alida?
Nä, tänkte väl det. Då är nog säcken i sjön att föredra ändå.

Det du skriver är knappt värt ett svar, du verkar tycka djurplågeri är att föredra.
Där finns ju proffesionell djurpersonal på plats såklart. Men fortsätt du med dina dränka katter drömmar.
Citera
2025-02-18, 17:27
Medlem
santos_devilles avatar
Fan vad jag hoppas han bögen med gräs i munnen åker ut. Jävla mallig mupp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in