Odes
Citat:
Hur är Islam snäll där 10 åringar som dör av självmordsbombare hamnar i paradist och 30-40 pers dör och självmordsbombaren som dödade 10-åringen ochså hamnar i paradiset?
Du missar poangen liksom, vad har Islam med att gora att nar manniskor valjer att bomba sig sjalv bland oskyldiga? Islams laror sager inget om detta. Sa forsok skilja pa sakfraga och handling.
Citat:
Muslimer överreagerar över skitsaker och menar Mohammed inte spred islam med svärdet.
Jag tycker det ar bra att reagera over allt man tycker ar fel, gor man inte det ar man dod, stendod i kroppen och man kan vara det i hjartat likval.
Kan du vanligen hanvisa till historisk kalla att manniskor tvingades att anta Islam? Och da vill jag ha det fran en serios kalla inte fran nagon propaganda apparat.
Citat:
Sedan kräver muslimer Påven ska bestraffa!
Vem ska han bestraffa? Sig sjalv? Ja be om ursakt ar gjort och se tycker jag han ta och satta sig ner mellan sina Vatikanvaggar och fundera over hur han nu ska kunna tungan i styr framover och basera sina uttalanden pa kunskap eller annars tiga, DET skulle jag tipsa honom om.