Citat:
Ursprungligen postat av islameurope
Ingen ska komma och kidnappa någon och sedan med tvång tvinga på dem en annan religion. Vem kan försvara det ?.
Islamister, de som kan sin religion bäst, salafi-muslimer exempelvis.
Citat:
Ursprungligen postat av islameurope
Kan jo nämna NSF i Sverige som begår brott och jag har knappast hört protester mot dem. Vart är protesterna mot alla främlingsfientliga partier i Sverige som kommer ta sig in i flera kommuner?
NSF är inte med i några kommuner vad jag vet. De är en del av den massa av nazistoida idioter som förstört och befläckat den svenska folksjälen i flera årtionden. De sågas sönder och samman (med all rätt) i samtliga medier och diskussioner jag haft nöjet att ta del av. NSF och ND är dock väldigt långt ifrån SD, som faktiskt kommit in här och var. Men det är väldigt off topic och hjälper säkert inte folk att upptäcka islam något särskilt. Eller ja, det kanske är on topic i och med att nazism och islam är väldigt lika varandra, men tja, skit i det.
För att upptäcka islam behöver man bara läsa lite i den här tråden och i alla andra trådar här om islam. Mycket glädjande att folk börjat lära sig vad islam står för, man behöver inflika fakta i färre och färre trådar nuförtiden, de bubblar på i islamkritisk anda ändå och det är ju positivt.