TEO
OK ytterligare en FB debattor som visat sina ratta takter, genom att ta till fula grepp for att sjalv framsta i fager dager.
Citat:
Inser du inte hur dum du framstår när du envist likt en fanatiskt hjärtvättad troende vägrar svara.
? Ha i minnet att mina svar kommer knappast att svara upp till dina forvantningar hur manga ganger jag an svarar. For svaren ar inte de samma som du onskar hora.
Citat:
- Allt måste göras för att stödja våra muslimska bröder i Libanon och i Gaza. Alla attacker mot västerlänningar och judar måste anses rättvisa på grund av deras förtryck av muslimer, säger al-Zawahiri.
Jag haller med, man maste kampa mot fortryck. Det ser jag som en medmansklig skyldighet. De vasterlanningar och judar som befinner sig i och darmed stodjer fortrycket i de lander som det handlar om och dar de ar delaktiga, kan klassas som motstandare.
Om du har kunskap om vem som ar muslim och inte, sa later jag det sta for dig. Jag ar sjalv inte sa man om att doma folk som du verkar ivra for

Enligt min vetskap sa finns det bara En som har den kunskapen, och det ar inte TEO. Sa dar ligger bevisbordan pa dig. Det ar DU som dragit upp och vill klacificera vem som ar vem, ha det i minnet, inte jag.
Jag ar inte intresserad av att slass mot alla vasterlanningar, om de befinner sig i lander som ligger utanfor berorda lander som ligger under fortryck och ockupation, och darmed inte deltar i fortryck och ockupation.