Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-11, 17:57
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Om du tycker det så varför invände du då, du bekräftar i så fall att hon vill ta ifrån alla sina vapen.

Nej, du har inte visat nåt klipp där hon säger att hon vill ta allas vapen, din clown

Citat:
Men det var inte så jag uttryckte mig så ditt citat av mig var falskt.

Jag citerade inte, jag parafraserade. Förstår du skillnaden?

Kan nån ta mig härifrån, jag börjar tappa förståndet av att vara såhär nära Trump-supporters
Citera
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Nej, han sa att hon SKULLE GÖRA DET om blev vald, att hon skulle "TA ALLAS VAPEN". Och ZenFinancier påstod att han hört henne säga det i närtid. Så jag bad om belägg och har fortfarande inte fått något. Och mitt i detta kommer du med ditt fåniga trams om något helt annat
Nej din lolare. Jag skickade bevis på att Harris har infört saker som påverkar detta. Inte bara sagt det men senare hänvisade jag även till klipp där hon säger mer radikala saker. Det är en början till att "ta allas vapen" men det är du för korkad för att förstå elle koppla ihop vad det hade att göra med den ursprungliga diskussionen. Återkom gärna till denna diskussion om några år när du växt upp så kommer du inse hur korkad du framstod. Inget illa menat, jag har också varit ung och dum. Men man lär sig.
Citera
Medlem
Joeybananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapon
Jag vet inte om någon har sagt det. Men fick vi inte ett talande exempel i natten som var på vad det är att "ta tjuren i hornen".
Jag menar Harris sätt att ta Donald Trump i debatten

Hela debatten var riggad, hon hade fått alla frågor på förhand. C skådis
Citera
2024-09-11, 17:59
Medlem
greyhounds avatar
Citat:
Om du tycker det så varför invände du då, du bekräftar i så fall att hon vill ta ifrån alla sina vapen. Men det var inte så jag uttryckte mig så ditt citat av mig var falskt. Sluta ljug lika vanemässigt som Kamala.

Du skrev "hon har sagt att hon vill avskaffa rätten att äga vapen".

Du blev ifrågasatt och uppmanades komma med källor.

Du postade två klipp från X som inte stöder det du påstår.

Jag frågade dig om du menar att hon vill ta bort rätten att bära vapen eller om du menar att hon vill begränsa vapenlagarna.

Du svarade inte. Istället börjar du prata om marxism (och ja, jag förstår att du tror att allt är en del av någon större konspirations att kväsa folket).

Du kanske förstår att folk blir lite förvirrade av din argumentering?
Citera
2024-09-11, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhound
Du skrev "hon har sagt att hon vill avskaffa rätten att äga vapen".

Du blev ifrågasatt och uppmanades komma med källor.

Du postade två klipp från X som inte stöder det du påstår.

Jag frågade dig om du menar att hon vill ta bort rätten att bära vapen eller om du menar att hon vill begränsa vapenlagarna.

Du svarade inte. Istället börjar du prata om marxism (och ja, jag förstår att du tror att allt är en del av någon större konspirations att kväsa folket).

Du kanske förstår att folk blir lite förvirrade av din argumentering?

Du ska ta för vana att citera det inlägg du invänder emot, ska det vara så svårt?

Du har fått 2 videos av mig men du är en struts som vägrar ta in fakta.
Citera
2024-09-11, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bond123
Trump är ingen idiot och är väldigt kompetent. Han gör ingenting utan att det ligger något bakom och dessutom har han en plan framåt till skillnad mot Harris.
Om man ska vara lite konspiratorisk så är det lite märkligt att Putin håller på Harris och Trump är väldigt låg i debatten mot Harris och ger sken av att inte vilja konfrontera henne.
Det kan vara så att dom där herrarna har en liten plan.

Det ska bli spännande att se vad Trumps nästa drag blir.

Både du och jag fattar att han håller på Trump och att den där kommentaren om Harris härliga skratt var uppenbar ironi. Eller är du autistisk?
Citera
2024-09-11, 18:02
Medlem
bombaccis avatar
Trump var svag i debatten. Han blir ganska fånig när han inte får leva rövare. Han blev desperat och behövde säga att folk äter sina andras husdjur.

Tror Harris vinner det här, hon ska försöka undvika att hånskratta som Hillary gjorde (det ser fult ut och är ovärdigt), gör hon det så vinner hon. Folk har tröttnat på "sänk skatten för de rika" politiken, den leder bara till sämre samhällen förutom för de rikaste.

Blir spännande att se Harris som president. Tror hon kan sätta mer press på Israel och på Putin.
Citera
2024-09-11, 18:04
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Nej din lolare. Jag skickade bevis på att Harris har infört saker som påverkar detta.

Men VARFÖR? Det är ju inte det jag pratar om!

Trump sa TYDLIGT att Harris har en PLAN REDO FÖR ATT KONFISKERA ALLAS VAPEN. Zenfinancier sa att Harris i närtid sagt att han vill ha vapenförbud. Jag var EXTREMT tydligt med vad jag efterfrågade, vi pratade inte ÖVER HUVUD TAGET om förändringar hit eller dit. Vi pratade om FÖRBUD. Så stäng fellatio-fållan och låt vuxna och TRump-supportrar prata i fred
Citera
2024-09-11, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Jo, han har bättre ekonomisk politik för USA, och han kommer sköta utrikespolitiken bra mycket bättre en Kamala Harris.

Kan nog lyckas få både Putin och Zelensky till förhandlingsbordet.

Tack, kan du ge mer detaljer? vore intressant å veta
Citera
2024-09-11, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Både du och jag fattar att han håller på Trump och att den där kommentaren om Harris härliga skratt var uppenbar ironi. Eller är du autistisk?

Hade du resonerat så om han hade stött Trump också?
Självklart vill Putin ha en tom kacklande tunna till President, speciellt när denna inför mer woke som sänker landet.
Citera
2024-09-11, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joeybananas
Hela debatten var riggad, hon hade fått alla frågor på förhand. C skådis

Källa, tack.
Citera
2024-09-11, 18:07
Medlem
greyhounds avatar
Citat:
Du ska ta för vana att citera det inlägg du invänder emot, ska det vara så svårt?

Du har fått 2 videos av mig men du är en struts som vägrar ta in fakta.

Och för femtielfte gången i den här tråden duckar du all argumentation i sakfrågan kring de två videorna och väljer istället att kalla personer som försöker diskutera med dig "en struts som vägrar ta in fakta".

Du inser att du precis har gett uttrycket "kasta sten i glashus" ett ansikte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in