Citat:
Ursprungligen postat av
tdlefnierregus
Nästan alla internationella artister och skådespelare stöttar demokrater så jag förstår inte varför det är en chock att Swift gör det också?
Artister och skådisar är generellt pk
Så ja, nu ska vi inte vara sådana, Trump kunde ju inte ens motstå frestelsen att fejka ett endorsment från Swift så helt obetydligt är det nog inte. 😉
Jag vet inte vilket moment som kommer etsa sig fast mest men jag har två bilder från debatten där Harris utklassade Trump:
1. Inledningen när Harris går hela vägen över podiet, in på Trumps revir, och hälsar, man hör henne tydligt säga ”Kamala Harris” medan han mumlar. Här blev det tydligt att hon hade övertaget från början och förmedlade att hon skulle utklassa Trump i debatten vilket hon också gjorde.
2. När Husdjurs-Donald börjar prata om hundar, katter och illegala migranters matvanor. Jag kan lätt se bilden framför mig när de republikanska strategerna tar sig för pannan och med en huvudskakning sjunker ihop ännu djupare ner i fåtöljen. Är det något avgörande moment jag tror kommer visas om tio, tjugo, fyrtio år så är det detta klipp när Trump tappar allt och desperat försöker reda ut situationen men i stället sänker sin kandidatur.
Trump är inte den enda presidentkandidat som drabbats av faktagranskning, Gerald Ford gjorde det också och det gick inte så bra för honom heller i valet. Ett tips till Trump är att sluta ljuga då slipper man korrigeringar.