Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-11, 17:44
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Konfiskering av vapen!

Så nu håller du plötsligt med om det är samma sak? Varför kallade du mig lögnare nyss då?
Citera
2024-09-11, 17:45
Medlem
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Ja du har fastnat där. Fast rent objektivt så bör man väl lyssna på vad politikerna själva säger?
Problemet uppkommer när de inte säger något om Ukraina, Taiwan, Hamas, skatter, olja, gränser osv.
Citera
Medlem
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Så nu håller du plötsligt med om det är samma sak? Varför kallade du mig lögnare nyss då?
Korsförhör på gång igen ser jag.

Nej, den här tråden handlar inte om dig. (repris)
Citera
Medlem
Joeybananass avatar
Citat:
Lyssna på hela istället för den som klippt bort kontexten
https://www.youtube.com/watch?v=SkTopSKo1xs&t=9s&ab_channel=HannahCortez

Det handlar om situationer med "severe deformities" eller är "non-viable".

"Missade" du den lilla detaljen?

Clown

Jaja din sida är rasbiologiska institut. Segt att resten av världen är emot dig och dina värderingar.
Citera
Medlem
Landsfaderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Maga flippar ut fullständigt.

https://x.com/BehizyTweets/status/1833729138567295198

Megan Kelly.

Lololol
Det där är så patetiskt att man inte ens vad man ska säga.

Trump har spytt ur sig politiska lögner i snart tio års tid och ju mer pressad han blir, ju mer saker hittar han på till hans fördel. Har inget belägg för det men är beredd att säga att Trump farit med fler osanningar bara under den här kampanjen jämfört med hur många Harris sagt under hela sin karriär.

Sen spelar det ingen roll vad som är sant eller inte för MAGA-rörelsen. För Megyn Kelly och alla andra handlar det om att vara lojal mot sin ledare, att uttrycka misstro mot etablissemanget och därefter hitta påståenden som kan stödja detta. Har du då två orutinerade moderatorer som kunde varit mer eftertänksamma och strategiska kring faktagranskningen så blir det den självklara måltavlan och du kan bygga upp världens narrativ om tjänster, gentjänster och konspirationer. Vill inte tro att Kelly blir finansierad av Ryssland, men i dessa tider är det svårt att utesluta något.
Citera
2024-09-11, 17:47
Medlem
Citat:

Ja du ljög när du gav ett falskt citat av mig. Att du tycker att det är samma sak när jag inte sagt det du skrev inom citattecken visar bara hur vanemässigt ljuger.
Citera
2024-09-11, 17:47
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joeybananas
Jaja din sida är rasbiologiska institut. Segt att resten av världen är emot dig och dina värderingar.

Vad är det för jävla svar? Du postade en ren osanning, blev motbevisad och nu attackerar du MIG? CPajas

Stå för att du gjorde bort dig istället, var inte som Trump
Citera
2024-09-11, 17:51
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ja du ljög när du gav ett falskt citat av mig. Att du tycker att det är samma sak när jag inte sagt det du skrev inom citattecken visar bara hur vanemässigt ljuger.

Men det är ju exakt samma sak?

Om du skriver t ex "jag körde för fort igår" och jag sen skriver "ZenFinancier skrev att han bröt mot hastighetsbegränsningen igår" så kan du ju inte kalla mig lögnare, förstår du väl?

Att prata med Trump-supportrar är verkligen som att befinna sig i en alternativ verklighet. Det är verkligen nåt allvarligt fel på er
Citera
2024-09-11, 17:51
Medlem
greyhounds avatar
Citat:
Förstår du inte engelska?

Jodå, men förstår ingenting av vad du försöker säga just nu.

Och får du lite tid över mellan att leta "bevis" för den marxistiska maktövertagnings-planen i form av klipp på X, så har jag fortfarande inte fått svar på någon av de frågor jag gett dig.
Citera
2024-09-11, 17:53
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Tänk att flashbackarna var så dåliga på att förutse resultatet av denna debatt. Bara 24% gissade rätt.
Siffran var 22% innan debatten. Folk som röstat efter den har höjt den till 24.
Citera
2024-09-11, 17:53
Medlem
Citat:
Men det är ju exakt samma sak? :

Om du tycker det så varför invände du då, du bekräftar i så fall att hon vill ta ifrån alla sina vapen. Men det var inte så jag uttryckte mig så ditt citat av mig var falskt. Sluta ljug lika vanemässigt som Kamala.
Citera
2024-09-11, 17:55
Medlem
lapons avatar
Jag vet inte om någon har sagt det. Men fick vi inte ett talande exempel i natten som var på vad det är att "ta tjuren i hornen".
Jag menar Harris sätt att ta Donald Trump i debatten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in