2024-08-04, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Att ingen kan posta dem, betyder att de inte existerar. Kunde du inte lista ut någonting ens så trivialt?

Att ingen VILL posta dom heter det.
Och allra helst inte när det efterfrågas av .... Well, man ska va snäll så jag stannar där.
Citera
2024-08-04, 21:40
Medlem
Citat:
Inte riktigt så.

Passagen är från familjens tomt ut till grönområdet.

Passagen går inte igenom häcken till grannen, den går längs med häcken till grannen, igenom vänstra änden på bakre häcken.

Om du tittar på satellitfoton på tomten, så går passagen längs med den vänstra häcken uppåt i bild, i det övre vänstra hörnet.

Ok, men märkligt, då en person var där idag och tittade och det fanns ingen öppning, även a s farfar säger att det inte finns en öppning, jag får åka dit i veckan och titta
Citera
2024-08-04, 21:42
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Att ingen VILL posta dom heter det.
Och allra helst inte när det efterfrågas av .... Well, man ska va snäll så jag stannar där.

Du kan kalla det vad du vill. Faktum kvarstår. Det finns inga skärmdumpar med icke-anonyma assistenter som berättar allt det som påstås i tråden.

Och det enda lilla som har framkommit, bevisar att assistenten berättade raka motsatsen till de lögner som sprids av er hatare här i tråden.
Citera
2024-08-04, 21:43
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Inte riktigt så.

Passagen är från familjens tomt ut till grönområdet.

Passagen går inte igenom häcken till grannen, den går längs med häcken till grannen, igenom vänstra änden på bakre häcken.

Om du tittar på satellitfoton på tomten, så går passagen längs med den vänstra häcken uppåt i bild, i det övre vänstra hörnet.
En användare var där, det finns ingen passage, dessutom är det gunnebostängsel runt hela enligt farfar, han hävdade på sin sida att det inte fanns en öppning när någon frågade om baksidan..tyvärr har han tagit bort den mastodontråden på Fb
Citera
2024-08-04, 21:45
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Om man är överens går det fort. Om en part inte vill är det 6 månader också.

Om pappa är så tät som han ska ha det till blir det en dyr skilsmässa. Har spekulerat i att det är en anledning till att pappan är helt oppihejsan. Men det är bara en tanke baserat på vad man sett i bekantskapskretsen.
Han har nog skrivit ett äktenskapsförord så hon inte får ett skit om hon lämnar.
Han verkar veta hur han ska skriva för att få igenom sin önskan om allt möjligt skit.
Lämnar man P så är man nog inte vatten värd.
Har en känsla att han är på bristningsgränsen.
Citera
2024-08-04, 21:46
Medlem
Citat:
Ingenting är märkligt med hållet som Essie springer åt. Snarare tvärtom.
Man kan inte utgå från kamerorna de stämmer inte, när detta avslöjades på fb, togs flera av bilderna bort från familjens sida, så fort något nytt avslöjas som talar emot deras historia så tar de bort den infon från sin sida och redigerar i texterna, man kan gå in och se historik på vissa inlägg, där de anpassat texten efter olika avslöjanden
Citera
2024-08-04, 21:46
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ingenting är märkligt med hållet som Essie springer åt. Snarare tvärtom.
Då har du inte studerat kamerorna kontra tomtens uppbyggnad, men du är inte intresserad av sånt, ditt intresse ligger bara i att spy ut samma mantra
Citera
2024-08-04, 21:47
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgtptgatos
Ok, men märkligt, då en person var där idag och tittade och det fanns ingen öppning, även a s farfar säger att det inte finns en öppning, jag får åka dit i veckan och titta

Märkligt då att den fanns när TV4 var där och filmade och pappan gick igenom där.

Har den månne växt igen på den månad som gått?
Eller såg personen som var där inte den?
Eller var personen som påstår detta en som notoriskt postar lögner och förtal i tråden?

Säg mig, tog inte personen som var där några bilder, så vi kan få se att det inte finns en passage där?
Eller är bilderna hemliga för att häcken skall skyddas mot "knäppskallar" som mig?
Citera
2024-08-04, 21:48
Medlem
Cirsiums avatar
Citat:
Att ingen kan posta dem, betyder att de inte existerar. Kunde du inte lista ut någonting ens så trivialt?

De existerar med all säkerhet men ingen vill visa dig för du är en otrevlig besserwisser.

De som har varit med från början vet vad de talar om och kan diskutera dessa skärmdumpar utan att visa dom i tråden.

Ta dina valium.
Citera
2024-08-04, 21:49
Medlem
Mopsans avatar
Citat:

Du kan kalla det vad du vill. Faktum kvarstår. Det finns inga skärmdumpar med icke-anonyma assistenter som berättar allt det som påstås i tråden.

Och det enda lilla som har framkommit, bevisar att assistenten berättade raka motsatsen till de lögner som sprids av er hatare här i tråden.
Jag vet att det finns. Tittade på allt nu för att försäkra mig om att det inte är bortplockat.
Du får leta lite själv och inte vara så lat.
Den som söker. Hen finner vet du väl
Citera
2024-08-04, 21:49
Medlem
Citat:

Haha då är jag en "hatare" eftersom jag aldrig skulle dela med mig av det jag hann dumpa från gruppen.
Du är såååå sugen på dom inläggen va?
Och samtidigt ylar du om sekretess och hur långa straff det ger att bryta dom.
Så smart va du
Citera
2024-08-04, 21:50
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgtptgatos
Man kan inte utgå från kamerorna de stämmer inte, när detta avslöjades på fb, togs flera av bilderna bort från familjens sida, så fort något nytt avslöjas som talar emot deras historia så tar de bort den infon från sin sida och redigerar i texterna, man kan gå in och se historik på vissa inlägg, där de anpassat texten efter olika avslöjanden

Jag håller med dig om att filmerna från kamerorna har begränsat värde. Men det förändrar inte min kommentar om den riktning Essie springer i, i filmen. Hon springer från intill den östra häcken in mot mitten på tomten. Passagen är i det övre nordvästra hörnet, så en riktning in emot mitten på tomten från den östra häcken är en helt naturlig riktning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in