2009-08-20, 18:14
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Sist men inte minst har han varit och klippt bort sina gråa hårstrån.

Då är träskaraben helt flintis nu då?
Citera
2009-08-20, 18:28
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Idag är hans blogg tristare än tråkig.
Han skriver lite om Lockerbieterroristen och hans ev frisläppande p g a cancer. Rätt eller fel? Ja det funderar Fadderullan på.
Sedan har han köpt kaffe och dyyyyyyrt vatten. Funderar på det också.
Sist men inte minst har han varit och klippt bort sina gråa hårstrån.
Det ni mina vänner.

ja jisses.. så tråkigt att jag börjar gäspa när jag läser dina rader t o m. han försöker visa sig från sin djupa sida
Citera
2009-08-20, 18:54
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Då är träskaraben helt flintis nu då?

Det var en bild på Fadderianfaddera när hårtarzan stog med sax (?) i handen. Vad han nu ska med saxen till då Rambos hår är ca 2 mm långt.
Kanske lika bra att han också har mössa på sig när han går ut ifall det skulle komma en hackspett.......
Citera
2009-08-20, 19:33
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Det var en bild på Fadderianfaddera när hårtarzan stog med sax (?) i handen. Vad han nu ska med saxen till då Rambos hår är ca 2 mm långt.
Kanske lika bra att han också har mössa på sig när han går ut ifall det skulle komma en hackspett.......

Såvitt jag vet tycker inte hackspettar om kork!
Citera
2009-08-20, 19:46
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxarbenke
Jag kommer ihåg när Fadde gick KJ-skolan på KA1 Rindö i mitten av åttiotalet, han misslyckades så totalt att han fick vapenfri tjänst, Han var tydligen oduglig på att hantera vapen.
Han blev omplacerad till KA1 brandbil ganska snabbt.

Det där får du gärna berätta mera om!
Citera
2009-08-20, 21:42
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Såvitt jag vet tycker inte hackspettar om kork!

Tänkte inte på de'

Och då är det ju fanimig ingen ide att slänga'n i sjön heller
Citera
2009-08-20, 22:05
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Tänkte inte på de'

Och då är det ju fanimig ingen ide att slänga'n i sjön heller

Nej gör för fan inte det då blir Fadderullan ledsen när knallpulverpickan blir blöt!
Citera
2009-08-21, 07:15
Medlem
chiaras avatar
han skriver nu bl a i sin blogg "Jag kan också passa på att nämna att jag generellt sett har lite svårt för svenska filmer.
Detta beror nog i mångt och mycket på att jag antingen känner många av skådesspelarna eller har träffat dem på jobbet, inte alltid i positiva situationer, vilket jag lättare associerar med personen än rollfiguren de spelar. Inga namn." och avslutar med en stor bild av Mikael Persbrandt haha. Svårt att gissa vem han tänker på
Citera
2009-08-21, 09:50
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
han skriver nu bl a i sin blogg "Jag kan också passa på att nämna att jag generellt sett har lite svårt för svenska filmer.
Detta beror nog i mångt och mycket på att jag antingen känner många av skådesspelarna eller har träffat dem på jobbet, inte alltid i positiva situationer, vilket jag lättare associerar med personen än rollfiguren de spelar. Inga namn." och avslutar med en stor bild av Mikael Persbrandt haha. Svårt att gissa vem han tänker på
Han menar nog "jag antingen känner till många av skådespelarna".
Citera
2009-08-21, 10:12
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Han menar nog "jag antingen känner till många av skådespelarna".

gör han säkert, men jag tänkte mer på stora bilden av persbrandt
Citera
2009-08-21, 14:56
Medlem
Tagelapas avatar
Nä nu ger jag upp. Karl'n är ju så tråkig så klockorna stannar. Man får väl stilla sig till bröllopet alternativt separationen. Om den inte redan är ett faktum eftersom han aldrig nämner bonntanten utom de korta stunder när han är där.
Citera
2009-08-22, 20:16
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Fyra säckar tvätt den 17/8 är sista inlägget, håller gubbjäveln på att tvätta än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in