Nä nu ger jag upp. Karl'n är ju så tråkig så klockorna stannar. Man får väl stilla sig till bröllopet alternativt separationen. Om den inte redan är ett faktum eftersom han aldrig nämner bonntanten utom de korta stunder när han är där.
tänkte på det när jag läste dagens inlägg, varför nämner han henne aldrig om han nu är så kär att han ska gifta sig
tänkte på det när jag läste dagens inlägg, varför nämner han henne aldrig om han nu är så kär att han ska gifta sig
Som jag sagt förut, deras förhållande är påhittat. Något som de har fantiserat ihop för att kunna tjäna pengar på att sälja storyn till kvällstidningarna och få pengar plus sin bild i tidningen. Det var Linda Rosing som lärde honom att göra såhär.
Som jag sagt förut, deras förhållande är påhittat. Något som de har fantiserat ihop för att kunna tjäna pengar på att sälja storyn till kvällstidningarna och få pengar plus sin bild i tidningen. Det var Linda Rosing som lärde honom att göra såhär.
absolut, i know, men ska man hålla liv i lögnen måste man väl prata om det.
Jepp. Och det märker man ju när man läser bloggen.
Chiara - varför hålla lögnen vid liv efter man inte tjänar pengar på den?
Jag som trodde att hon blivit härdad av att vara bonde, men vissa odörer klarar man kanske inte ändå...
Att han tvättar och duschar så ofta är ju ett bevis på det...
Enda arbetsplats för en sån är väl bland fyllskallar, doftsinnet är ju inte det bästa då.
I dagens nätbilaga Vendela så rapas den gamla intervjun med bonntanten och Fadde upp igen.
Och där låter det som om Fadderullan bor på gården. Han har ju bevisligen inte satt sin fot där på fjorton dagar. Inte ens nämnt henne i sin blogg.
Så att dom skulle vara så tokkära som de säger i tidningarna det är ren och skär lögn.
Jag förstår nu att ni som tidigare skrivit om att det bara var en uppgörelse för att synas och ev tjäna stålars som låg till grund för den s k kärleken har helt rätt.......URK!