2009-08-09, 21:26
Medlem
Jag väntar med spänning på nästa tvättmaskinsbild..han måste ha nån "grej" me tvättstugor?!
Citera
2009-08-09, 21:43
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theGlimmerTwins
Jag väntar med spänning på nästa tvättmaskinsbild..han måste ha nån "grej" me tvättstugor?!

Du behöver nog inte vänta länge på den bilden för nu är han visst "hemma" i Stockholm igen.
Kvällens Fadderullanblogg:

"Jag har kommit fram till Stockholm. Det första jag fick göra var att ha ett planerat möte med John, som fixar min hemsida. Vi sitter på Bishops arms i city och går igenom detaljer rörande upplägget av hemsidan som blir klar imorgon. Alltså från och med imorgon kan ni gå in på www.fadde.se och se resultatet. "
Citera
2009-08-09, 21:46
Medlem
WilfPaiements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lkrb01
Så känner jag också till det, syrian är från landet Syrien, medan syrier är ett folk som spridda mellan flera platser, främst Syrien, Libanon, Irak, Turkiet och Södertälje.
Nej, det där har du fått om bakfoten, syrier=person från Syrien.
Syrian, typ Fadde eller valfri svarthårig man eller kvinna du ser vandrande på en gata i Södertälje...
Citera
2009-08-09, 21:48
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theGlimmerTwins

Tvättäkta tvättmaskinsfetischist
Citera
2009-08-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilfPaiement
Nej, det där har du fått om bakfoten, syrier=person från Syrien.
Syrian, typ Fadde eller valfri svarthårig man eller kvinna du ser vandrande på en gata i Södertälje...
Ok, då har jag blandat ihop det.
Citera
2009-08-09, 22:10
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ok, då har jag blandat ihop det.
Det har ni gjort allihop:

"Assyrier/syrianer är en kristen folkgrupp från Irak, Turkiet, Iran, Syrien och Libanon. Dess kyrkor använder syriska som liturgiskt språk. Den etniska beteckningen som används av medlemmar är Sūrāyā, Sūrōyō eller Sūryōyō beroende på dialekt. Gruppen tillhör fyra stora olika kyrkor, samt även några andra mindre kyrkor."

http://sv.wikipedia.org/wiki/Syrian
Citera
2009-08-09, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Det har ni gjort allihop:

"Assyrier/syrianer är en kristen folkgrupp från Irak, Turkiet, Iran, Syrien och Libanon. Dess kyrkor använder syriska som liturgiskt språk. Den etniska beteckningen som används av medlemmar är Sūrāyā, Sūrōyō eller Sūryōyō beroende på dialekt. Gruppen tillhör fyra stora olika kyrkor, samt även några andra mindre kyrkor."

http://sv.wikipedia.org/wiki/Syrian
Då lärde man sig något nytt, tack! Men vi har egentligen då inte utrett vad Fadde är för något, mer än mediahora...
Citera
2009-08-10, 09:26
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Då lärde man sig något nytt, tack! Men vi har egentligen då inte utrett vad Fadde är för något, mer än mediahora...

Han är en desperat människa som i sin iver att träffa någon och få barn överstiger allt annat. Han tar vad som helst som går att avla på. Men innerst inne tror jag att han fortfarande är kär i ankan, därav att han försöker speeda upp allting i ett försök att ligga 1 steg före henne. Det verkar ju gå sådär
Citera
2009-08-10, 13:25
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Han är en desperat människa som i sin iver att träffa någon och få barn överstiger allt annat. Han tar vad som helst som går att avla på. Men innerst inne tror jag att han fortfarande är kär i ankan, därav att han försöker speeda upp allting i ett försök att ligga 1 steg före henne. Det verkar ju gå sådär

Ja och nu får han fanimig ligga i som en utter om han ska hinna gifta sig före Rosing och få sina efterlängtade rubriker och sin revansch.
Citera
2009-08-10, 13:54
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Ja och nu får han fanimig ligga i som en utter om han ska hinna gifta sig före Rosing och få sina efterlängtade rubriker och sin revansch.

Men Rosing skrev att det först blir bröllop om ett år!
Citera
2009-08-10, 14:01
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Men Rosing skrev att det först blir bröllop om ett år!

Hmmm.....tänkte inte på de'.
På den tiden hinner hon ju köra det förhållandet i botten också.
Så tja....Fadderuttenskrutten kanske vinner racet ändå
Citera
2009-08-10, 14:10
Medlem
cheeffs avatar
Ja jag vettifan om det är något skvaller men var på ett uteställe för någon månad sedan och såg att dom hade hyrt in Fadde som kändisvakt eller nått Men måste verkligen påpeka, ja som säkert redan är känt, hur jävla kort han är! Jag är själv inte lång, 174 typ så om tom jag anmärker på något sådant så... ja då är man fan kort.

Hur mycket tar han för att åka omkring som "kändisvakt"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in