2009-08-09, 12:14
Medlem
Blend1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henderson
Fadde Min Story eller Bibeln?
Har anlänt till hotellet i Linköping med dj-duon, Hert & Klaus.
De ska strax ut på en rundvandring i stan med Jean. Jag hade tänkt att lägga mig på gräsmattan på hotellområdet men solen är som bortblåst.

Får hitta på någonting annat, läsa min bok kanske som jag har med mig eller bibeln som ligger på hotellrummet.

Skrivet av Fadde 8 augusti 2009 klockan 15:49

Har han fortfarande inte läst ut sin jävla bok?!! Den är ju bara på 119sidor och bör kunna läsas ut på en helg. Borde han förresten inte veta vad som står i den?
Nej. Det är nämligen inte fadde som skrivit den. Det har en kille som heter Lasse Jansson gjort.
Faddes uppgift är att promota boken. Därför är det en stor bild av den på hans blogg.

Hittade en rolig komentar till det inlägget (från hans blogg då dvs).
"Ja, du, din bok har du väl läst redan o bibeln handlar ju om dig så jag föreslår att du räknar får :-) "
Citera
2009-08-09, 13:22
Medlem
SundayTruckers avatar
Curry-stalkern & Bearnaise-stalkern

Fy farao, va´ läskigt!
Citera
2009-08-09, 13:49
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Läste på Fadderullans blogg att Susanne fått ett anonymt brev som han ska blogga om kl 12.00, snacka om cliffhanger

"Kan avslöja att nu har jag fått ytterligare en stalker på halsen. Alltså har jag nu två stycken sjuka individer efter mig.

Jag skulle kunna kalla dom för stalker 1 och stalker 2, men de får istället heta Curry och Bearnaise.
Curry-stalkern får sitt namn för att den är hetlevrad på nätet och terroriserat mig under väldigt lång tid, medans Bearnaise-stalkern är relativt ny och tar lärdom av Curry-stalkern. De har en gemensam nämnare, de är besatta av mig och försöker göra allt för att ingen annan kvinna ska få vara tillsammans med mig.

Nu verkar i alla fall de hittat till varandra, fråga mig inte hur, det vet bara dom själva, men jag har mina aningar.

Under ett samtal med Susanne igår kväll, berättade hon ha fått ett brev på posten med en anonym avsändare.
Hela brevets innehåll gick ut på att varna Susanne för mig och uppmanade henne att lämna mig innan det är för sent.

Men det som Susanne reagerade mest på gällande brevet, det var att hon tyckte det luktade bearnaise om brevpappret och curry om kuvertet.

Fortsättning följer..."

Ja det här var verkligen något att nästan ha presskonferens för.
Men nu måste han väl hitta på något och komma i tidningarna snart för nu får han ju konkurrens av Rosing som förlovat sig och garanterat visar upp sig i åtminstone AB.
Citera
2009-08-09, 14:30
Medlem
m68s avatar
Hur gammal är karln, man kan jú tro att han är 15.

Jag undrar vem som tar bilderna han lägger in.

http://sv.tinypic.com/r/2hqxx4x/3
Citera
2009-08-09, 15:06
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Hur gammal är karln, man kan jú tro att han är 15.

Jag undrar vem som tar bilderna han lägger in.

http://sv.tinypic.com/r/2hqxx4x/3
Nya testamentet? Är inte karln muslim?
Citera
2009-08-09, 15:29
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar

Han är bara hobbymuslim.

I sin blogg skrev han ju för ett tag sedan...när han läste Bibeln......att den kunde vara skriven om honom . Jösses!
Citera
2009-08-09, 17:30
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
"Kan avslöja att nu har jag fått ytterligare en stalker på halsen. Alltså har jag nu två stycken sjuka individer efter mig.

Jag skulle kunna kalla dom för stalker 1 och stalker 2, men de får istället heta Curry och Bearnaise.
Curry-stalkern får sitt namn för att den är hetlevrad på nätet och terroriserat mig under väldigt lång tid, medans Bearnaise-stalkern är relativt ny och tar lärdom av Curry-stalkern. De har en gemensam nämnare, de är besatta av mig och försöker göra allt för att ingen annan kvinna ska få vara tillsammans med mig.

Nu verkar i alla fall de hittat till varandra, fråga mig inte hur, det vet bara dom själva, men jag har mina aningar.

Under ett samtal med Susanne igår kväll, berättade hon ha fått ett brev på posten med en anonym avsändare.
Hela brevets innehåll gick ut på att varna Susanne för mig och uppmanade henne att lämna mig innan det är för sent.

Men det som Susanne reagerade mest på gällande brevet, det var att hon tyckte det luktade bearnaise om brevpappret och curry om kuvertet.

Fortsättning följer..."

Ja det här var verkligen något att nästan ha presskonferens för.
Men nu måste han väl hitta på något och komma i tidningarna snart för nu får han ju konkurrens av Rosing som förlovat sig och garanterat visar upp sig i åtminstone AB.

Susanne verkar inte heller ha alla hästar hemma!

Och varför tycker någon att susanne är värd att slösa tid på, genom att skriva o skicka ett brev till denna donna?

Trams!
Citera
2009-08-09, 17:47
Medlem
Citat:
Kristen syrian tror jag han är.
Citera
2009-08-09, 19:00
Medlem
Blend1s avatar
*skrattar*

Hans ex flickväns väninna gjode ett gästinlägg i hennes blogg. Hon var där för att hjälpa till med att rensa ut lite bråte. En bild var upplagd på en kartong med en massa skit i, behöver jag säga att Fadderullans bok låg överst?!

Tyvärr vet jag inte hur man lägger upp bilder här...än.

http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.10560657
Citera
2009-08-09, 20:39
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blend1
Hans ex flickväns väninna gjode ett gästinlägg i hennes blogg. Hon var där för att hjälpa till med att rensa ut lite bråte. En bild var upplagd på en kartong med en massa skit i, behöver jag säga att Fadderullans bok låg överst?!

Tyvärr vet jag inte hur man lägger upp bilder här...än.

http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.10560657
Men hon är ju lika barnslig som sitt ex. Hon hintar om honom hela tiden, hon saknar nog fadderulllan.
Citera
2009-08-09, 20:43
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zanga
Kristen syrian tror jag han är.
Syrier eller syrian? Det är så vitt jag vet inte samma sak...
Citera
2009-08-09, 20:50
Medlem
Citat:
Syrier eller syrian? Det är så vitt jag vet inte samma sak...
Så känner jag också till det, syrian är från landet Syrien, medan syrier är ett folk som spridda mellan flera platser, främst Syrien, Libanon, Irak, Turkiet och Södertälje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in