Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Läste på Fadderullans blogg att Susanne fått ett anonymt brev som han ska blogga om kl 12.00, snacka om cliffhanger

"Kan avslöja att nu har jag fått ytterligare en stalker på halsen. Alltså har jag nu två stycken sjuka individer efter mig.
Jag skulle kunna kalla dom för stalker 1 och stalker 2, men de får istället heta Curry och Bearnaise.
Curry-stalkern får sitt namn för att den är hetlevrad på nätet och terroriserat mig under väldigt lång tid, medans Bearnaise-stalkern är relativt ny och tar lärdom av Curry-stalkern. De har en gemensam nämnare, de är besatta av mig och försöker göra allt för att ingen annan kvinna ska få vara tillsammans med mig.
Nu verkar i alla fall de hittat till varandra, fråga mig inte hur, det vet bara dom själva, men jag har mina aningar.
Under ett samtal med Susanne igår kväll, berättade hon ha fått ett brev på posten med en anonym avsändare.
Hela brevets innehåll gick ut på att varna Susanne för mig och uppmanade henne att lämna mig innan det är för sent.
Men det som Susanne reagerade mest på gällande brevet, det var att hon tyckte det luktade bearnaise om brevpappret och curry om kuvertet.
Fortsättning följer..."
Ja det här var verkligen något att nästan ha presskonferens för.
Men nu måste han väl hitta på något och komma i tidningarna snart för nu får han ju konkurrens av Rosing som förlovat sig och garanterat visar upp sig i åtminstone AB.